Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

Επιστροφής κουβεντούλα στο μπλοκόσπιτο.

 


Παραπονάκια μου στείλατε κάποιες στα μέιλ μου πως  εγκατέλειψα το μπλοκόσπιτο μου  και.. ναι έχετε δίκιο και.. να κάτι τέτοια μέιλ διαβάζω και αισθάνομαι ακόμη παράξενα που υπάρχουν άνθρωπο που ενώ δεν με έχουν δει με αγαπούν και.. τους λείπω. Λίγο ο καιρός, λίγο η κλεισούρα και η απραγία.. Θυμάμαι με λαχτάρα τα χρόνια που δούλευα στο εργαστήρι του μαγαζιού μου και το κάθε λεπτό της ημέρας μου ήταν γεμάτο από την κούραση της δημιουργίας και τις πελάτισσες που περνούσαν , με χαιρετούσαν πίσω από την τζαμαρία και  μπαίνανε για κουβεντούλα και καφέ. όλες έγιναν φίλες μου... Αν και είχα χονδρική η λιανική μου έγινε αναγκαστική από όλες αυτές που γινόντουσαν μέρος της καθημερινότητας μου. Μου λείπουν.. μου λείπει η πίεση της δουλειάς , τα πακέτα συσκευασίας, οι φορτωτικές και αυτές οι .. εξομολογήσεις τους σε μένα την φίλη . τώρα όποτε βγαίνω συναντώ πολλές από αυτές που με μιλούν  και μαθαίνω πως έγιναν.. γιαγιές σαν κι εμένα 


Πήγα και στο κτήμα όπως βλέπετε, για μία μέρα βέβαια γιατί το κρύο φοβερό κι εγώ μέσα στο τροχόσπιτο παρέα με το τραντζιστοράκι και το βιβλίο μου και χαζεύοντας από το παράθυρο τις εργασίες του Δημήτρη με το ράντισμα . Το έχει πάρει κατάκαρδα που πέρσι με την καραντίνα όλες οι κερασιές μας είχαν σκουλήκια γιατί δεν ραντίστηκαν το χειμώνα και μετά στην ανθοφορία. 
Σπίτι λοιπόν τις υπόλοιπες μέρες, υπήρχε μέρα που αναγκάστηκα να μείνω ξαπλωμένη όλη μέρα αφού και στη τουαλέτα πήγαινα με.. μπαστούνι μα.. δόξα το Θεό τώρα  είμαι εντάξει πάλι και.. βλέπουμε.. Λοιπόν έκανα γλυκό πορτοκάλι και ο Δημήτρης μου έφτιαξε το ξύσμα αποξηραμένο όπως κάθε χρόνο για τα γλυκά και τις κρέμες μου.  


Μου βγήκε και άλλη ασχολία, η απέναντι γειτόνισσα από την βιοτεχνία που έδωσε αμέτρητες μπομπίνες με κλωστές χρήσιμες για την φίλη μου Ιουλία που έχει αργαλειό και ..με βοήθησε ο Δημήτρης να συσκευάσουμε το.. τεράστιο πακέτο και να τις στείλω στη Κρήτη που θα είναι χρήσιμες. Έχω βγάλει κακό όνομα παιδιά .. ρακοσυλλέκτη...   φίλοι μου και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι μου φέρνουν.. από κορδέλες, υφάσματα, δαντέλες και.. και.. και... κι εγώ πάντα κρατώ όσα ίσως μεταχειριστώ και τα υπόλοιπα σε φίλες που τα χρειάζονται. Εκείνο το πρωινό που βγήκαμε για το πρακτορείο έγινε μία πλήρη βολτίτσα παντού σχεδόν από  μαγαζιά για υλικά μέχρι περίπατος με καφέ στη παραλία της Θεσσαλονίκης μας. 

-Είδες; σε πήγα και στη .. θάλασσα μου είπε, πίνεις και το χυμό σου, βλέπεις και την Κάντυ να φλερτάρει με ένα περαστικό σκύλο!!


Άρχισα να μη θέλω να βλέπω και να ακούω τηλεόραση με όσα  μας βομβαρδίζουν.. τόσοι βιασμοί βρε παιδιά; τόσοι ξυλοδαρμοί; πάλι κακιά θα γίνω να γκρινιάζω; Έλεος πια, αυτό δεν είναι τηλεόραση.. είναι βέλος που δείχνει την καλωδιακή και το netflix.  Υπάρχει και συνέχεια στη γκρίνια μου ..


Στη βόλτα μου πηγαίνοντας να μπω σε ένα κατάστημα μπροστά μου μία νεαρή κοπέλα μου  εμπόδιζε την είσοδο.. βρίζοντας την Ελλάδα κι το γεγονός πως ήταν Ελληνίδα και ότι.. μακάρι έλεγε.. μακάρι αν ήταν Γερμανίδα!! ! ε!.. δεν άντεξα φίλοι μου, της τα έψαλλα κανονικά και πιστεύω να κατάλαβε από το ύφος μου έστω και το παραμικρό από όσα της είπα αφού.. δεν τόλμησε να πει λέξη.. ούτε κιχ!!!! Το θέμα της ήταν πως δεν είχε χαρτί εμβολιασμού και τυραννούσε τη υπάλληλο να πηγαινοέρχεται και να  δείχνει ότι ζητούσε και όταν έφυγε και μπήκα μέσα η υπάλληλος μόνο που δεν  με.. φίλησε!  


Τελειώνει ο πρώτος μήνας του χρόνου φίλοι μου, περνάει ο χρόνος , κυλάνε οι μέρες σαν νερό και.. κάθε νέος μήνας που έρχεται εμείς.. φουλ στις ευχές για κάτι καλύτερο .Δεν θέλω να χάνω το κουράγιο που έχω να πολεμώ τα όσα έρχονται, η φίλη μου Τερέζα ακόμη στο νοσοκομείο, δεν σηκώνει τηλέφωνο.. σήμερα πρωί πρωί στη βόλτα μου με την Κάντυ έμαθα και το χαμό φίλου Κώστα γείτονα . Άνθρωπος σχετικός με την λαική τέχνη , πήγαμε συγχρόνως μαζί μία χρονιά στην Έκθεση Θράκης του Β.Ε.Θ, άνθρωπος με χιούμορ και όνειρα που δεν πραγματοποίησε. 

Τέρμα η γκρίνια και τα παράπονα στο σήμερα όταν κάπου αλλού υπάρχουν τα χειρότερα. Στέλνω την αγάπη μου στη φίλη Σοφία που περνάει τα δύσκολα πάντα με χαμόγελο στο κρεβάτι ενός νοσοκομείου παλεύοντας εδώ και χρόνο και μήνες μπαινοβγαίνοντας με την ελπίδα για το αύριο. Αν μπορούσα να έδινα μήνες από τη δική μου ζωή θα της έδινα , το μόνο που μπορώ είναι τηλεφωνήματα και κουβέντες.. μόνο παρέα..

Χειμώνας φίλοι μου, κρύο, μα μη χάνουμε το γεγονός πως η Άνοιξη υπάρχει σαν συνέχεια στα.. πάντα!

                                           Αχτιδένια φιλάκια 

9 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Είσαι πάντα εδώ Γεωργία μου κι αυτό μετράει για μάς. Με τη γνώριμη καλοσύνη και δοτικότητά σου, με την απαράμιλλη δημιουργικότητά σου. Κοίτα τώρα τι κάνεις ε; "Ρακοσυλλέκτρια" λοιπόν; Υλικά που για εμάς θα ήταν για πέταμα, εσύ μπορεί να τους δώσεις μια κατεύθυνση και μια αποστολή σε χέρια που θα τα αξιοποιήσουν και θα τους δώσουν δεύτερη ζωή και όμορφη μεταμόρφωση.
Οι στιγμές στο κτήμα πάντα είναι γόνιμες και χαλαρωτικές. Πρόσεχε γενικά το κρύο καθώς ο καιρός θα είναι δύσκολος λένε.
Όσον αφορά την ασχήμια, μπορούμε να την χτυπήσουμε με τη δική μας στάση ζωής. Με την μεταλαμπάδευση υγιών αξιών και δόσεις ανθρωπιάς.
Καλησπέρα αγαπημένη μου φίλη.

ANNA FLO είπε...

Καλώς την Γεωργία μας. Καλά να είσαι και μπαίνε εδώ όποτε θέλεις αλλά να μπαίνεις, ναι;
Κι εγώ δεν μπορώ τις ειδήσεις βρε παιδί μου, τπτ καλό δεν ακούγαμε ποτέ αλλά τώρα που οι άμυνες μας δοκιμάζονται, με επηρεάζει όλο αυτό το αρνητικό κλίμα.
Κουράγιο θα πω γιατί υπάρχουν και συνάνθρωποι που αγωνίζονται για τη ζωή τους.
Ωραία η βόλτα στο κτήμα και απαραίτητος τελικά ο ψεκασμός. Τι κάνει ο Κανέλλος;
Να σαι καλά να μαζεύεις ανακυκλώσιμα και να τα στέλνεις σε φίλες
Φιλάκια πολλά Γεωργία μου

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Μας λείπεις πολύ όταν καθυστερείς να γράφεις, αλλά όποιος αγαπάει συγχωρεί. Κι εγώ αποφεύγω τις ειδήσεις στην τβ.....ακούω τα βασικά στο ραδιόφωνο και οκ. Σε φιλώ !!!!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Πάντως απορώ ποιος και εάν βλέπει ακόμα αυτά τα αισχρά δελτία "ειδήσεων"...
Γεωργία μου, παίρνω δύναμη απ' την ψυχάρα που διαθέτεις. Πόσο χάρηκα με την αντίδρασή σου στη φροϋλάιν ανεμβολίαστη, που της φταίει η χώρα και το κράτος. Πόσες τέτοιες κυράντζες που κάνουν κόλαση τη ζωή των υπαλλήλων, κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Καλά της έκανες!
Λυπάμαι για τις απώλειες και τις δοκιμασίες των φίλων σου. Ο Θεός να τους δίνει δύναμη ν' αντέξουν.
Και χαίρομαι που βρίσκετε μαζί με το σύντροφό σου, αυτές τις μικρές ατραπούς διαφυγής και στηρίζετε ο ένας τον άλλο.
Τα φιλιά και την καλησπέρα μου. Έρχεται κρύο λένε, να προσέχετε ♥

Marina Tsardakli είπε...

Δεν βλέπω τηλεόραση Γεωργία μου, γιατί αν δω θα τρελαθώ.
Δυο λεπτά να δεις ειδήσεις θα σε πιάσει η ψυχή σου δεν μπορεί.
Πράγματι πολύς κόσμος γύρω μας περνάει δύσκολα. Ας βοηθάμε όπου μπορούμε και όπου δεν μπορούμε ας στεκόμαστε συμπαραστάτες έστω με τηλέφωνα και κουβέντα. Είναι και αυτό κάτι.
Καλό Σαββατοκύριακο Γεωργία μου :)
Σε φιλώ γλυκά!!!!!

Αννίκα είπε...

Αυτές οι στιγμές ευσυνειδησίας, είναι οι πιο ουσιώδεις Γεωργία μου! Δεν χρειάζονται τα μεγάλα και φανταχτερά, απλά ας γίνουμε λίγο πιο άνθρωποι, πιο ευαίσθητοι στον πόνο του άλλου, ας κλείσουμε επιτέλους την ψυχοφθόρα τηλεόραση κι ας αναζητήσουμε τον συνάνθρωπο, ας στήσουμε ψιλοκουβεντούλα για ότι μας ενώνει κι ας βγάλουμε την ανθρώπινη φύση της αλληλεγγύης.
Καλό Σαββατοκύριακο Γεωργία μου!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μέσα, σε ότι μπορούμε να κάνουμε το καλύτερα για τους άλλους και για μας... να δίνουμε κουράγιο όπου το χρειάζονται ακόμα και στον ίδιο τον εαυτό μας φιλενάδα...
Λυπάμαι κάθε φορά που θα υπάρχει και μια ανθρώπινη απώλεια...δυστυχώς εδω δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, απλά να είμαστε δίπλα στον συνάνθρωπο που χρειάζεται συμπαράσταση!
Ειδήσεις; τέρμα όχι δεν θέλουμε άλλο κάρβουνο...που έλεγε και ο αείμνηστος Κούρκουλος!
Έχουμε τόσες άλλες επιλογές να δούμε. Χειμώνας είναι, αλλά όπου να είναι θα μυρίσει Ανοιξη!!
Υγεία να υπάρχει και θα τα καταφέρουμε αχτίδα μου ας είμαστε αισιόδοξοι όσο μπορούμε!!
Καλό Σαββατοκύριακο!! την αγάπη μου πάντα φιλιααα!! ❤

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Γιωργία μου, κάθε σου ανάρτηση και ένα ταξίδι νοερό για όλους εμάς που σε επισκεπτόμαστε! Είτε τους τακτικούς είτε τους επισκέπτες....κομήτες!

Ευχές πολλές και την αγάπη μου στον Δημήτρη και σε σένα!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα από την χιονισμένη Αθήνα.Είμαστε μέσα στο σπίτι απο την Δευτέρα με καφέ και ωραίες στιγμές!!!!
Βλέπουμε το χιόνι εδώ στα βόρεια προάστια.
Ακούμε και μουσική απο το αγαπημένο μας ραδιόφωνο.Εάν θέλετε ακούστε και εσείς.
http://www.e-radio.gr/ERT-Kosmos-936-Athens-i113/live
Αννα.