Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

Νάμαι πάλι με το ξεσκονόπανο!!

 


Μου λείπετε να πάρει η ευχή..αν και πια έφυγε από μέσα μου εκείνος ο αέρας που είχα πριν χρόνια να σας διηγηθώ, να σας δείξω όσα είχα καθημερινά στη ζωή μου..πια ζωή θα μου πείτε.. Ξυπνάω το πρωί και όπως παλιά σχεδιάζω το σήμερα.. θα.. κατεβάσω κουρτίνες.. θα κάνω το παστίτσιο που αγαπάει ο Δημήτρης, θα κάνω γλυκό, θα ζωγραφίσω, θα κεντήσω..θα...θα.. 

Μετά ανακαλύπτω πως δυσκολεύομαι να σηκωθώ, πως ακόμα και με το μπαστούνι παλεύω να φθάσω στο μπάνιο. Πως οι κουρτίνες θα μείνουν εκεί που είναι, πως το παστίτσιο θα το φτιάξει ο Δημήτρης, πως το γλυκό θέλει ώρα όρθια, πως το κέντημα είναι παρελθόν γιατί δοκιμάζοντας είδα πως δεν μπορώ να κλείσω την βελόνα.

Μόνο το εργαστήρι μου αγαπώ και με κάνει να νοιώθω πως όταν αγαπάς κάτι από τα 5 σου χρόνια γίνεται κομμάτι σου γίνεται αυτοσκοπός .. Αυτές τις μέρες έμαθα από μία καλή φίλη μας.. ΜΑΣ..λέω, πως περνάει μία θαυμάσια οικογενιακή περίοδο, 2 γάμοι στα εγγόνια της και βάπτιση δισέγγονο !!! Έδωσε ένα σκοπό στη φαντασία μου και σκοπό στις ημέρες μου. Αν αναρωτιέστε όμως πως ξεπερνώ όλα όσα σας έλεγα στην αρχή..ούτε κι εγώ δεν ξέρω. 


Εύχομαι να θυμούνται την ημέρα αυτή και οι ευχές μου σαν μαντινάδες που με τόση.. τόση δυσκολία έγραψα με πινέλο να τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή.


Είναι για το..μικράκι που βαπτίζεται.. το πρώτο δισέγγονο της Ρούλας και εύχομαι να δει πολλά ακόμη.

Όπως σας είπα η εβδομάδα μας μοιράζεται ανάμεσα στο σπίτι και το κτήμα, αλλάζω περιβάλλον, αλλάζω εικόνες και μυρωδιές ,ήχους και πρόσωπα. Χθες μου ζήτησαν και δέχθηκα να βοηθήσω όπως μπορώ σε ένα μπαζάρ τον 15Αύγουστο. Νάτο λοιπόν το νέο μου κάλεσμα να νοιώσω χρήσιμη και .. ευτυχής. 

Φίλοι μου αν και μέχρι τώρα καλοκαίρι δεν ..δεν..είδαμε , αν και οι καταιγίδες οι ξαφνικές έγιναν καθιερωμένο καιρικό φαινόμενο..είναι και εκείνες οι ξαφνικές ηλιακές αχτίδες που μας κάνουν να χαμογελάμε!

                          Αχτιδένια φιλάκια

10 σχόλια:

melissalli είπε...

μπράβο σας, να είστε καλά να δημιουργείτε όμορφα πράγματα!!!

ANNA FLO είπε...

Χαίρομαι τόσο που άνοιξες και ξεσκόνισες!
Αυτά που έφτιαξες για τους γάμους και για τη βάπτιση υπέροχα και έχουν περισσότερη αξία μια και κουράστηκες τόσο να τα κάνεις. Είσαι αξιοθαύμαστη!!
Να περνάς καλά και ναι καλοκαίρι ακόμη δεν είδαμε
Φιλιά πολλά

Α. Παπαγιάννης είπε...

Γεωργία, χαιρόμαστε να σε βλέπουμε, έστω και διαδικτυακά, και να ξέρουμε ότι με όλες τις δυσκολίες σου δεν το βάζεις κάτω. Καλή συνέχεια!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι χαρά να σε διαβάζω !!!!
Είσαι πραγματική μαχήτρια και τα έργα σου θαυμαστά αφού τα φτιάχνεις με αγάπη και μεράκι....θα τα ευχαριστηθούν σίγουρα οι παραλήπτες !!!
Ο καιρός πολύ περίεργος φέτος και δεν μπορούμε να χαρούμε την εξοχή.
Καλή δύναμη για την συνέχεια και πολλά φιλιά !!!!!

mand είπε...

Καλημέρα γλυκούλα!!!!!!!! ΤΙ όμορφα που γράφεις!!!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Mεγάλη συγκίνηση και θαυμασμός γι αυτά τα μοναδικά έργα που ετοίμασες για την Ρούλα μας. Φαντάζομαι πώς ένιωσε...
Γεωργία μου αγαπημένη, συνέχισε να καταγράφεις την καθημερινότητά σου, τις δυσκολίες, αλλά και τις μικρές μάχες που κερδίζεις με το σπαθί και το πινέλο σου. Είναι ένας ζόρικος απολογισμός, αλλά και μια λυτρωτική διαδικασία να είσαι σ' επαφή με τα συναισθήματά σου.
Θαυμάζω σε, απεριόριστα ♥

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Μεγαλώνουμε Γεωργία μου και οι δυνάμεις μας λιγοστεύουν!
Τί να κάνουμε;
Προσαρμοζόμαστε!
Τί ωραία δώρα ετοιμασες για την φίλη μας!
Σίγουρα τα εγγόνια της κάι ο δισέγγονος, θα ξετρελαθούν!
Κράτα γερά, από σένα παίρνουμε δύναμη!
Φιλάκια πολλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αγαπημένη μας φίλη το ξέρεις και τα έχουμε πει πόσο με συγκίνησες με την χειρονομία σου αυτή, που ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους μας, αφού κανείς μας δεν την περίμενε...
Να έβλεπες μόνο τον θαυμασμό τους για την τέχνη σου και την λεπτοδουλειά που έχεις κάνει!!
Και όταν τους μίλησα για το πόσο δύσκολη είναι η δημιουργία με τον πηλό, τότε σε θαύμασαν δυο φορές και σου στέλνουν τα ευχαριστώ τους μέσα από την καρδιά τους όπως μέσα και από την δική σου καρδιά έκανες τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου και μας τις χάρισες!!
Αχτίδα μου σε ευχαριστούμε άπαντες!!να σε έχει ο Θεός καλά, να βρίσκεις πάντα την δύναμη και το κουράγιο, να ξεκινάς από την αρχή, εκεί που λες δεν μπορώ! Αυτή είναι η δύναμη του ανθρώπου που αγαπάει την ζωή! την αγάπη μου πάντα φιλιαααα! ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!! 🧡🤗😘

kerina poiimata είπε...

Νάμαι κι εγώ από εδώ , αφ΄ ενός να σε συγχαρώ για τα υπέροχα έργα σου και να ευχηθώ καλό και δημιουργικό καλοκαίρι!
Με αγάπη και θαυμασμό, πάντα!
Να είστε καλά, αγαπημένοι μου!!!
Βαρβάρα(σε περίπτωση που φανεί ανώνυμο)

Mary είπε...

Ανεκτίμητα δώρα αγάπης!!!
Κουράγιο και δύναμη Γεωργίτσα μου, φιλάκια πολλά!