Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Ο " Χάρτινος Κόσμος" που θαύμασα χθες!



Η χθεσινή μας μέρα ήταν γεμάτη συναισθήματα τόσο έντονα που νομίζω πως ξεπέρασαν τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου . Η φίλη μου η Ποδηλάτισσα μου είχε πει λίγο πιο πριν:
- Γιαγιά κοίτα μη κλάψεις από συγκίνηση..
Κι εγώ γέλασα και της απάντησα: 
- Κλαίω μόνο από λύπη, δεν έχω κλάψει ούτε στο γάμο των κοριτσιών μας.
Κι όμως..δάκρυσα φίλοι μου, δεν μπορώ να σας περιγράψω το συναίσθημα και το παράξενο είναι πως στα κορίτσια μας ήμουν πάντα ..ακλόνητα σοβαρή σε όσα δημιούργησα.. στον εγγονό δάκρυσα.. Στο ταμείο μας είπαν :
-Σας έχει κρατήσει ο εγγονός τις καλύτερες θέσεις..


Ο παππούς αν και κουρασμένος αφού μόλις πριν λίγο είχε γυρίσει από το κτήμα παρακολούθησε την παράσταση και κάθε τόσο μου έκαμνε στο..αυτί τα σχόλια του:
-Κοίτα τον πως τραγουδάει..κοίτα πως κινείται τόσο γρήγορα..
Το έργο ήταν μιούζικαλ, ένα είδος που δεν αγαπάει και δύσκολο σε νόημα αφού ήταν μία υπέροχη μεταφορικά έκφραση για τα νέα παιδιά και τον κόσμο που αντιμετωπίζουν. 
Είναι ο  κόσμος τελειότητας που όλοι μας φτιάχνουμε γιατί..αυτό μας οδηγούν τα ΜΜΕ, η εξουσία κάθε μορφής, καθώς καταπιέζουμε τα πραγματικά μας "θέλω" με τα όσα θα ικανοποιήσουν τους γύρω μας, τους γονείς, τους φίλους.
Είναι λοιπόν ακριβώς ο τίτλος.."Ένας χάρτινος κόσμος".
Είδα τον εγγονό μου τον Πασχάλη να χορεύει, να τραγουδάει, να ομολογεί τον έρωτα του σε μία κοπέλα που έχει εισχωρήσει στο..χάρτινο κόσμο.., να δέχεται την απόρριψη και να γυρίζει στο δικό του κόσμο.
Ε! είπαμε..γιαγιά, εγώ καθώς τον κοιτούσα έβλεπα το..μωρό που πάλεψε στην Θερμοκοιτίδα, το ζωηρό αγόρι που μου έκανε το εργαστήρι φύλλο φτερό, που δημιουργούσε κατασκευές με άχρηστα αντικείμενα και  με άφηναν με ανοιχτό το στόμα, το νεαρό έφηβο που με παίρνει στο τηλέφωνο να ρωτήσει αν είμαι καλά, που με αγκαλιάζει δυνατά  φωνάζοντας: - Γιαγιά μουυυυυυ!
Είναι ο..εγγονός που μοιάζει εξωτερικά καθομολογία όλων τον άνδρα μου! 


Γυρίσαμε σπίτι στις..12 ..κάτι πρωτόγνωρο για μένα που κοιμάμαι από τι..10!!!!
Μας περίμενε η Κάντυ με χοροπηδητά ίσως γιατί πρώτη φορά έμεινε μόνη τόσο αργά.
Κοιμήθηκα με τη προσευχή στο Θεό και τον Μιχαήλ Αρχάγγελο που γιορτάζει σήμερα και είναι ο Προστάτης της οικογένειας μας να δώσει στον μεγάλο εγγονό μου ότι είναι καλύτερο γι' αυτόν, ότι τον κάνει ευτυχισμένο. Να μην δεχθεί ποτέ τον.."Χάρτινο κόσμο" που του προσφέρει η εποχή, να ξεφύγει και να φτιάξει το δικό του.
Αύριο κλείνει ένα χρόνος από την εγχείρηση του άνδρα μου και ευχαριστώ όσους στάθηκαν δίπλα μου στις τότε δύσκολες στιγμές έξω από το χειρουργείο και την Παναγία που μου έδωσε δύναμη να χαμογελώ ακόμα και τότε.
Αχτιδένια φιλάκια!

10 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Αχ Γεωργία μου πως να μην συγκινηθείς και να μην κλάψεις, εδώ συγκινήθηκα εγώ... Να τον χαίρεστε, να έχει πάντα επιτυχίες και να κυνηγάει τα όνειρά του, να φτιάξει ένα κόσμο όπως τον ονειρεύεται.
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

Αρτίστα του βωβού είπε...

Τι όμορφες στιγμές!
Να είστε καλά και να χαίρεστε τον εγγονό!
Πάντα χαρές να σας δίνει!
Καλό Σαββατοκύριακο Αχτίδα!

Giannis Pit. είπε...

Αυτές κι αν είναι όμορφες στιγμές Γεωργία μου. Να τις χαίρεστε με όλη τη δύναμη της καρδιάς σας. Να είναι καλά το παλικάρι, δημιουργικό, στα δικά του μονοπάτια.
Στέλνω Χρόνια Πολλά για τη γιορτή και να είστε πάντα με υγεία.

Ανώνυμος είπε...

Κάποτε ένας Αγιορειτη γέροντας μου είχε πει: να θυμάσαι πάντα τις ευεργεσιες του Θεού κι αυτό έκανες σήμερα εσύ αγαπητή Αχτίδα.
Χρόνια πολλά, σήμερα και αύριο μεγάλες γιορτές! Αλλά και όλος ο Νοέμβρης επίσης.
Να χαίρεσαι ολόκληρη την όμορφη οικογένεια σου.

nikol είπε...

Χρόνια πολλά για τη μέρα που πέρασε Γεωργία μου !!Χαίρομαι για τον Πασχάλη σας που διάλεξε να εκφραστεί μέσω μιας θεατρικής παράστασης !! Να τον έχει ο Θεός καλά καθώς και όλη σου την οικογένεια. Γεωργία μου είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε τις δυσκολίες μας .
Μου λείπετε αληθινά !! Σας φιλώ με αγάπη

...irida... είπε...

παντα αξιος γλυκια μου!!!να τον χαιρεστε!!να δημιουργει και πραγματοποιει τα ονειρα του!!!
καλημερα!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ωωωωωωωωωωω αυτη κι αν ηταν βραδιαααααααααα!!!!

Penelope είπε...

Πνεύμα δημιουργικό το παλικάρι!
Μήπως όμως δεν μοιάζει μόνον στον υπέροχο παππού του, αλλά και στην γιαγιά του;
Λέω μήπως;
ΟΛΑ ΚΑΛΑ και ΟΜΟΡΦΑ να πηγαίνουν για την οικογένειά σου Αχτίδα μας.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχ χαζογιαγιά και εσύ και ποσο σε καταλαβενω το ξερεις και ποσο ιδια συναισθηματα αισθανομαστε για τα καλιτεχνικά μας εγγονια..τι περηφανια αισθανομαστε γι αυτα φιλεναδα..
Ειχε δικιο η φιλεναδα μας η Βικη για τα δακρυα χαρας...μονο τετοια δακρυα να εχεις αχτιδα μου..
Να είστε γεροι ολοι και να τα χαιρεστε ολα να προοδευουν και μακαρι να κανουν τα ονειρα τους πραγματικοτητα...ολες οι ευχες μου μαζι τους και μαζι σας.. την αγαπη μου ..φιλακιααα!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Να τον χαίρεστε Γεωργία μου.
Νσ είναι γερά όλα τα παιδιά μας.
Γερος και σιδερένιος κι ο Δημήτρης σου.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά