Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Μεγάλωσα;..μπα..ιδέα σας!

                 

Από το κτήμα μας όπως καταλάβατε με το τάμπλετ , από την ολοφώτεινη μέρα με τα αηδονάκια μας με τις πρασινάδες μας και τα λουλουδάκια του μπαχτσέ μου ...
Να με χαίρεστε φίλοι μου, να σας ζαλίζω όσο με κρατούν τα πόδια και τα..δάκτυλα στο πληκτρολόγιο και ..
   "Τι σημασία έχουν τα χρόνια .." έλεγα παλιά..έχουν φίλοι μου δυστυχώς όμως επειδή εγώ μεγαλώνω μόνο ..εξωτερικά..δεν βαριέσαι..τι ..40..τι 50...τι ...67!!!!!
                         
                       Το..Δίδαγμα της ημέρας σε εικόνα:

                                       

Μη ξεχάσουμε το σπουδαιότερο, Χρόνια Πολλά στις αμέτρητες Ελενίτσες μου, στον εγγονό μου τον Κωνσταντίνο, στον αγαπημένο μου συμπέθερο και σε όποιον γιορτάζει σήμερα.
                  
                                                    Î‘ποτέλεσμα εικόνας για άγιοι κωνσταντίνος και ελένη

Από το κτήμα είναι δύσκολο να στείλω τόσα μηνύματα και ευχές οπότε..ζητώ την επιείκεια σας αν ξεχάσω κάποια ή κάποιον γιατί φίλοι μου το..67 φέρνει και προβληματάκια ..όπως να ανοίγεις την πόρτα και να αναρωτιέσαι τι ..ήθελες να κάνεις!!!!
Εγώ πάντως το γλυκάκι το έκανα στο κτήμα, θα βάλω επάνω την..λαμπάδα που ξέχασα από την..Ανάσταση και θα γιορτάσω με τους γείτονες μου την ημέρα αυτή όπως μου αρέσει να την γιορτάζω.. με ανθρώπους που αγαπώ!
                                     Αχτιδένια φιλάκια!

17 σχόλια:

LitsArt είπε...

χρόνια πολλά και πολύ δημιουργικά με υγεια !!!να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Eτσι ακριβως να τα γιορταζεις αχτιδα μου ολα τα γενεθλια σου μεχρι τα εκατό και ακόμα παραπανω με αγαπη και την ομορφια της φύσης γυρω σου..
Να χαίρεσαι φιλεναδα τον Κωνσταντινο σας και τις Ελενιτσες σου..να σε χαιρονται και εκεινοι..και να εισαι παντα χαρουμενη..
Χρονια πολλα σε όλους σας.. φιλεναδα να περνας ομορφα ότι και να κανεις...θα τα πουμε.. την αγαπη μου ..φιλακιααααα!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Εσύ θα μείνεις για πάντα νέα στην ψυχή, στη διάθεση, στην αγάπη για τη ζωή και τους γύρω σου.. να τα εκατοστήσεις καλή μου και να χαίρεσαι του εορταζόμενους !!!!!!!!!!!! Σε φιλώ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά αγαπημένη μας .. σου στέλλω πολλά φιλάκια και αγκαλιές απο την ηλιόλουστη λάρνακα

Άννα Χριστοφόρου

drastiria είπε...

Χρόνια πολλά αγαπημένη μου Αχτίδα! Να τα χιλιάσεις και να είσαι γερή και δυνατή. Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες. Φιλιά πολλά!!!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Χρόνια Πολλά Αχτίδα όπως τα θες,
δημιουργιά με υγεία και
με αγάπη πολλή,
να σε χαιρόμαστε!

Χελώνα είπε...

Σαν χτες ηταν οταν εφτιαξες το μπλογκ σου. Εγινα 55 ε και; θυμασαι;

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά αγαπημένη μου Αχτίδα! Να τα εκατοστήσεις με υγεία και πολλές χαρές! Τι σημασία έχουν οι αριθμοί; Η ψυχή σου είναι πιο νέα κι απ τους νέους!!! Φιλιά πολλά Βάσω ��❤️������

Αννίκα είπε...

Κάποιοι γερνούν όταν σταματούν να αγαπούν και να εμπιστεύονται. Μερικοί απλά μεγαλώνουν.
Να είσαι καλά δυνατή πάντα και χαρούμενη

Κωνσταντίνα είπε...

Χρόνια σας πολλά! Να είσαστε πάντα καλά, γεμάτη διάθεση για δημιουργία, πολύ αγάπη στη ζωή σας και υγεία!

Λήμνος είπε...

Πολύχρονη, κεφάτη, δημιουργική, αισιόδοξη!!!!!

Giannis Pit. είπε...

Πολύχρονη Γεωργία μου! όλες μου τις ευχές! Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου.
Φιλιά πολλά καλή μου φίλη.

Thalia Tzellou είπε...

Αχτίδα μου αγαπημένη χρόνια πολλά ευτυχισμένα΄και δημιουργικά! Να χαιρόσαστε τον Κωνσταντίνο σας και τις Ελενίτσες σας και να περνάτε όμορφα στο κτήμα! Πολλά πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά Αχτίδα μου....

Ανώνυμος είπε...

Πολύχρονη με υγεία..
Μίνα από Ευβαία

Ariadne είπε...

Πολύχρονη, δημιουργική και δυνατή!AriadnefromGreece!

AgapameAnDolmas είπε...

πως λεμε οι 40ρες ισον με 2 εικοσαρες; ε και εσυ 67 ισον με 2 30κατι-άρες!!!
χρονια πολλα αχτιδενια να εισαι γερη και δημιουργικη!! νεα εισαι ακομα, στα 100 γερναμε!! φιλαι πολλα