Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Εσείς .. οι φίλοι μου!


Η μία τριανταφυλλιά μου!!! Είναι κούκλα όπως βλέπετε και στολίζει την γωνιά της Κλώντης μου.
Όπως καταλάβατε..έχω γίνει σχεδόν μόνιμος κάτοικος..τροχόσπιτου στο κτήμα με τον ανδρούλη μου και τα περνάμε μια χαρά εκείνος με τα φυτά και τα δένδρα του κι εγώ με διάβασμα, ζωγραφική , κέντημα, τάμπλετ, βολτούλες στους ..αγρούς με βότανα με τις γειτόνισσες.


Μαθαίνω πολλά από αυτές όπως τα διάφορα βότανα που δεν ήξερα σε τι τα μαζεύουν.


Ξέρατε πως τα  άνθη από τα γαιδουράγκαθα γίνονται τσάι για να καθαρίζει το συκώτι; Η Λουίζα για ..αδυνάτισμα και αποτοξίνωση, το χαμομήλι για τα..πάντα ( αυτό..το ήξερα), τα άνθη της μολόχας για το λαιμό, η πασιφλόρα για ..ύπνο, η μαντζουράνα για πονόκοιλο..και τι δεν μου μαθαίνουν μα μετά...μου βάζουν τις φωνές γιατί προτιμώ τα ..σακουλάκια που είναι εύκολα!!!


Κοιτάξτε μία τεράστια πεταλούδα!!! Ήταν σχεδόν σαν την παλάμη μου!!
Μετά..θαυμάστε την δουλειά του Δημήτρη μου που κουράστηκε  μα έκανε το θερμοκήπιο και φέτος όπως ακριβώς το βλέπετε περιμένοντας να του δώσει τη χαρά να μας δώσει τους καρπούς του. 


Μεγαλώσαμε φίλοι μου εγώ σε λίγες μέρες γίνομαι 67.. και ο καλός μου 73.. κουραζόμαστε εύκολα , όμως πάντα έχουμε μέσα μας την λαχτάρα να δημιουργούμε και να κάνουμε τους εαυτούς μας δοτικούς και χρήσιμους. 
Εδώ  στο καταφύγιο μας εμείς της "πόλης" βρήκαμε πράγματα που μας κάνουν να ήμαστε χαρούμενοι και ήρεμοι , ο Δημήτρης τα φυτά και τα δένδρα, κι εγώ την ευτυχία να τον βλέπω ..ευτυχισμένο!
Σας ευχαριστούμε για τις ευχές σας για τα κορίτσια μας και γιατί είστε οι φίλοι μου που με θυμάστε και μου τηλεφωνάτε για να μάθετε αν ήμαστε καλά. Αν αυτό δεν είναι ευλογία φίλοι μου τότε τι είναι;
                                  Αχτιδένια φιλάκια


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

❤️❤️ Σ αγαπάμε Αχτίδα, γι αυτό σε νοιαζόμαστε! Χωρίς να το ξέρεις, έχεις βοηθήσει πολύ κόσμο, κι εμένα μαζί, με τα λόγια σου, την υπομονή σου και γενικά τη στάση ζωής σου! Μπορεί να μην γνωριζόμαστε, ίσως και να μην γνωριστούμε ποτέ, αλλά εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να ήσουν φίλη μου και σ ευχαριστώ που υπάρχεις! Πολλά φιλιά Βάσω

Mia είπε...

Αχτιδένια μου, αγαπώ τα φυσικά βότανα αλλά κι εγώ προτιμώ τα σακουλάκια! Είναι πιο εύκολα να τα βρω άλλωστε στην Αθήνα. Πάντως για τα άνθη του γαϊδουράγκαθου δεν είχα ιδέα. Λάτρεψα την τεράστια πεταλούδα και το υπέροχο θερμοκήπιο. Μπράβο, φίλη μου. Να χαρείτε τη συγκομιδή. Πολλά φιλιά.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Υπάρχει κανείς που να μην σας λατρεύει γλυκιά μου Αχτίδα ??
Μπορεί να μεγαλώνετε, αλλά είστε η χαρά της ζωής !!!!!
Πόσο όμορφη η τριανταφυλλιά, το θερμοκήπιο και η πεταλούδα... οι δε γειτόνισσες αξιαγάπητες κι αυτές με τις γνώσεις τους για τα βότανα και την παρέα τους !!!
Να περνάς πάντα έτσι όμορφα στο κτήμα.... σε φιλώ !!!!

Giannis Pit. είπε...

Σας χαίρομαι και σας θαυμάζω με όλη μου την καρδιά Γεωργία μου. Σε έναν τόπο, μικρό Παράδεισο, μέσα στη φύση, στην απλότητα και στην ομορφιά. Αλλά παράλληλα και στη δημιουργία και στην έμπνευση. Πως αλλιώς θα γινόταν άλλωστε.
Να περνάτε όμορφα. Με πολλές ευχές.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αχτιδα μου ζητε σε ενα παραδεισο και απολαυστετον οσο μπορειτε φιλεναδα..είστε τυχεροί που κανετε αυτο που αγαπατε και περνατε ομορφα..η φυση ειναι ενα θαυμα ..οπως τα τριανταφυλλα σου.. την αγαπη μου παντα.. φιλακιααα...!!

ANNA FLO είπε...

Κούκλα η τριανταφυλλιά σου και η παραμονή στον παράδεισό σας υπέροχη.
Να τα εκατοστήσετε χαρούμενοι και με όμορφες στιγμές μαζί
Καλή σου μέρα

Mia Petra είπε...

Χαχα κι εγώ τα σακουλάκια προτιμώ 😉
Άσε που δεν ξεχωρίζω τίποτα μέσα στη
φύση. Η τριανταφυλλιά πανέμορφη! 🌺🌷

metaxia nikolopoulou είπε...

Πόσο χαίρομαι που σας βλέπω στο παράδεισο!!!να είστε καλά και δύο σας αξίζει να περνάτε όμορφα!!!! πολλά φιλιά!!!!

Thalia Tzellou είπε...

Αχτίδα μου τι ομορφιά είναι αυτή στο κτήμα! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Μεγαλώνετε και γλυκοδένετε ο ένας με τον άλλο και είναι τόσο σπάνιο να βλέπεις τόσο αγαπημένα ζευγάρια σήμερα!... Οι ομορφιές της φύσης αναδεικνύονται απ' τον τρόπο που φιλοσοφείτε τη ζωή και εύχομαι ολόψυχα να είστε γεροί και να μεγαλώνετε μόνο ηλικιακά. Δεν μετριέται με τα χρόνια η πορεία του ανθρώπου Γεωργία μου, αλλά μ' αυτά που δημιουργεί και τους σπόρους που φυτεύει στο διάβα του. Κι εσείς έχετε καλοσπείρει το "χωράφι" σας. Να είσαι καλά φίλη μου!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Έχω την χαρά να σας ξέρω από κοντά και χαίρομαι με όλα αυτά που κάνετε.
ΜΠΡΆΒΟ κσι στους δυο σας.
Να είστε γεροί και μαζί για πάρα πολλά χρόνια.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

Αννίκα είπε...

Είναι όμορφο να γερνάς με σοφία. Άνθρωποι χαρισματικοί που νοιάζονται ο ένας για τον άλλον και κάθε καινούργια μέρα ανακαλύπτουν ένα θαύμα. Αυτό το μοίρασμα των συναισθημάτων υπέροχο!
Να είστε καλά Αχτίδα μου!
Καλό βράδυ!