Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Πως να σας εμπιστευτώ;

                                   

Πρώτα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές εδώ στο μπλοκόσπιτο μου και στο κινητό μου στο κτήμα που μου ομόρφυναν την ημέρα των γενεθλίων μου και ..ξέρετε..στη δική μου ηλικία έχουμε ανάγκη για επιβεβαίωση ότι μας αγαπούν! 
Γύρισα όπως καταλάβατε σήμερα πρώτα για τις μαθήτριες μου και μετά για να ψηφίσω την Κυριακή! Δυστυχώς το τραντζιστοράκι μου στο κτήμα είχε μονίμως σε όλους τους σταθμούς συζητήσεις με πολιτικούς ..αμέτρητους..τόσους υποψήφιους που αναρωτιέμαι που θέλουν να ..κατασκηνώσουν στη πολιτική ζωή που ονειρεύονται να εισβάλουν. 
Υποσχέσεις, λόγια.. λόγια..λόγια..κι εγώ πήρα το κέντημα στο χέρι και τους μίλησα !
<< Πως να σας εμπιστευτώ..  άγνωστοι , αναξιόπιστοι, ψεύτες και εκμεταλλευτές της δικής μου αφέλειας να σας πιστέψω και να σας δώσω την άδεια να καταλάβετε την πολυθρόνα που ονειρεύεστε;>>
Ευτυχώς οι γείτονες μας στα καθημερινά καφεδάκια μας και τις συζητήσεις μας είχαν την ίδια γνώμη μαζί μας και δυστυχώς θα πράξουν όπως εγώ, ψήφο κατ΄ανάγκη γιατί να πάρει η ευχή για αυτή τη ψήφο πολέμησαν γενιές  και θα τιμήσω τον αγώνα τους.
<< Πως να σε εμπιστευτώ;>>
Οι δρόμοι μας είναι ένα βασίλειο από λακκούβες, τις έχω μάθει από έξω και ανακατωτά λες και είναι στο..σαλόνι μου..
Υπάρχει μία μικρή πλατεία στη γειτονιά μου με ένα υπέροχο άγαλμα τον Αχιλλέα όπου πήγαινα τα εγγόνια μου παλιά ( όταν περπατούσα χωρίς μπαστούνι) και σκαρφάλωναν με τα άλλα μικρά στα τεράστια πόδια του και μου ζητούσαν φωτογραφίες στην ασπίδα του.. Δεν ξέρω που βρίσκεται αυτό το άγαλμα πλέον, "αναμόρφωσαν" την μικρή πλατεία και την έκαναν σαν τα..μούτρα τους αφήνοντας μόνο λίγα παγκάκια και τα καταστήματα με τους λουκουμάδες ολόγυρα. Τώρα θα φανώ κακιά αν σκεφτώ πως πόσα έβγαλαν οι ..άρχοντες..με την αλλαγή αυτή αντί να βουλώσουν κάποια τρύπα, ή να φροντίσουν τα σκουπίδια;
<<Πως να σε εμπιστευτώ;>>
Τι απογοήτευση φίλοι μου να βλέπεις πως υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν να ανέβουν στην εξουσία πάντα με ψέμματα και υποσχέσεις που ξέρουν εκ των προτέρων πως δεν θα κρατήσουν.
Εγώ αυτά τα αξιώματα τα βλέπω σαν να κυβερνάς , να φροντίζεις την.. οικογένεια σου. Θέλεις πάντα το καλό της και παίρνεις αποφάσεις που να είναι πρώτα για καλό της και μετά για σένα τον ίδιο.
<<Πως να σε εμπιστευτώ;>>
Μου απέδειξες άπειρες φορές σε αυτά τα ..67 μου χρόνια πως δεν νοιάζεσαι για μένα, την οικογένεια σου και φροντίζεις για την δική σου εδραίωση για να έρθει η επόμενη φορά και να μου υποσχεθείς τα ίδια, να μου αποδείξεις πως με φροντίζεις και με αγαπάς και θέλεις μόνο το καλό μου..
<< όχι..δεν σας εμπιστεύομαι>> και το χειρότερο είναι πως δεν σας εκτιμώ, πως κλείνω την τηλεόραση στη φάτσα σας και το τραντζιστοράκι μου στις φωνές σας..
                         Αχτιδένια φιλάκια

10 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Συμφωνούμε Αχτίδα μου και με σένα και τις γειτόνισσες και έχουμε ακριβώς την ίδια άποψη... το ίδιο χάλι κι εδώ... καμία φροντίδα για τον πολίτη και τώρα που θέλουν ψήφους γυρίζουν στις λαικές και χαιρετάνε με χαμόγελα... δυστυχώς δεν ντρέπονται καθόλου... η μόνη έννοια τους είναι η καρέκλα.... Σε φιλώ !!!!!

drastiria είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου Αχτίδα μου. Μια σκετη απογοήτευση είναι όλο αυτό με αυτούς που πολιτευονται και τα ψέματα τους. Θα συμφωνήσω και για τη ψήφο μας, που έχουμε χρέος στο όνομα των θησιων των προγόνων μας και στο μέλλον των παιδιών μας να ασκούμε το εκλογικό μας δικαίωμα. Και πάντα να έχουμε την ελπίδα ότι κάτι καλύτερο μπορεί να ξημερώσει. Αν δεν έχουμε αυτή την ελπίδα, καταδικαζουμε τις επόμενες γενιές. Το οφείλουμε λοιπόν στα παιδιά μας.

ANNA FLO είπε...

Συμφωνώ μαζί σου κι εγώ! Και είναι λυπηρό γιατί πιστεύω όλοι θα συμφωνήσουν μαζί σου σήμερα. Λυπηρό γιατί δεν έχω κάτι να αντικρούσω.
Αλλά Γεωργία μου δεν θα απαξιώσουν αυτό το δικαίωμα ψήφου...και εκεί είναι η δύναμή μας. Η ψήφος είναι υποχρέωσή μας και οι εκλογές δικαίωμα που κατακτήθηκε.
Φιλιά πολλά και καλή ψήφο

Giannis Pit. είπε...

Αγαπημένη μου Γεωργία!
πόσο συμμερίζομαι τις αγωνίες και παρατηρήσεις σου δεν λέγεται. Πόσο όμως σκέφτομαι ότι αυτοί που "εξαφάνισαν" το όμορφο άγαλμα του Αχιλλέα και μετέτρεψαν την γραφική πλατεία σε χωράφι συμφερόντων, δικαιώθηκαν με την ψήφο ημών των πολιτών, τότε οργίζομαι.
Γιατί όλοι αυτοί οι θλιβεροί κήρυκες της ίδιας πολιτικής τυγχάνουν της ευρείας εμπιστοσύνης μας. Μην ακούς τι λένε οι "διαμαρτυρόμενοι" συμπολίτες στα καφενεία Γεωργία! Αν τους αθροίσεις όλους αυτούς θα έπρεπε οι συγκεκριμένοι πολιτικάντηδες να ψάχνουν την ψήφο τους.
Άραγε; κάποιο θαύμα έχουμε εδώ; ή κάποιοι εξ ημών κοροϊδευόμαστε.
Λύση υπάρχει. Αλλά είναι ...εκτός των τειχών.

Σε φιλώ καλή μου φίλη.

Αννίκα είπε...

Μόνο σε εκλογική αγανάκτηση μεταφράζεται η εκλογολογία Αχτίδα μου.
Ξαφνικά ΟΛΟΙ αποκτήσαμε ύφος και ήθος, ποιότητα και επίπεδο. Τερτίπια για εξαπάτηση της κοινής γνώμης. Επίδειξη ισχύος με την έγκριση τάχα ή την αγανάκτηση του λαού, μοιράζοντας υποσχέσεις τη στιγμή που η "Χώρα εάλω"
Πλανώνται πλάνην οικτράν. Γιατί ο λαός έχει μνήμη. Το σύστημα που οι ίδιοι οικοδόμησαν καιρός να υποστεί τη νέμεση των πράξεών του.
Καιρός να ξυπνήσουμε.
Φιλιά!

Μαρία Γ. είπε...

Μια χαρά τους τα έσουρες Αχτίδα μου.
Κι εγώ μαζί σου:)
Αναγκαστική η ψήφος αλλά τουλάχιστον ας είναι μια λογική και ελεύθερη επιλογή για το μέλλον των παιδιών μας.
Να είσαι καλά και Χρόνια Πολλά με υγεία πάνω απ' όλα!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

γλυκια μου
θελουν προσοχη οι ανθρωποι
μπορει να στη φερουν ατομα που δεν τα περιμενεις

φιλια πολλα

Mia Petra είπε...

Πάντα υπάρχουν άτομα (και στην πολιτική/τοπική αυτοδιοίκηση κλπ) που μπορούμε να τα εμπιστευτούμε, αλίμονο αν δεν υπήρχαν, απλά θέλει αναζήτηση και προσοχή. Δεν συμφωνώ όμως με την αποχή, γιατί τότε, σαφώς και αποφασίζουν όλοι οι άλλοι για εμάς. Χρόνια πολλά και καλά κι από εδώ 🌷

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μια απο τα ιδια σκεφτομαι και εγω..φιλεναδα και δεν νομιζω πως θα βρεις πολλους που δεν θα συμφωνησουν μαζι σου.. και εγω δεν θελω να ψηφίσω πια αλλα δεν θα το κανω πρωτα γιατι ειναι ανεφερετο διακαιωμα μου και δευτερο αχτιδα μου το οτι δεν θα τους δωσω την χαρα να μου παρουν τον ψηφο που δεν θα ριξω.. οποτε ψηφισε εστω και αν ζωγραφισεις στο ψηφοδελτιο οτι θελεις..χα..χα.. ας ελπίσουμε όμως ότι τα νεα παιδια που μπαινουν τωρα στο παιχνιδι της πολιτικης να αλλαξουν τα πραγματα προς το καλύτερο..δεν πρεπει να χανουμε την ελπίδα μας που ειναι οι καινουργια γενια που μπαινει τωρα στο στοιβο φιλεναδα.
Την αγαπη μου παντα φιλακιααα!!.

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Απορώ πως αφου συμφωνεί η πλειοψηφία για ολους αυτούς τους συμφεροντολόγους τους αχόρταγους της δόξας της καρέκλας και της τσέπης τους,πως αυτοί καταλαμβάνουν θέσεις επίκαιρες και νεραυλγικές σίγουρα δεν τις καταλαμβανουν με πραξικόπημα αλλά ΕΜΕΙΣ τους τις χαρίζουμε....... σε αυτό το "γιατι" δεν μπόρεσε κάποιος να απαντήσει..Αυριο πρέπει να ψηφίσουμε δεν θέλω να πάω με τίποτε δεν πιστευω κανέναν εχω να ανοίξω τηλεόραση πάνω από 4 χρόνια (βολέυομαι με τον υπολογιστή τις επικεφαλίδες των γεγονότων)Είμαι πολύ θυμωμένη πέρα του ότι είμαι και πολύ χάλια με την απουσία του Αλκη που δεν συνηθίζεται με τίποτα Αυτά γλυκιά μου Γεωργία.....και από την Δευτέρα Η Βιβή επιστρέφει και πάλι Θεσ/νικη Τώρα θα είναι στο κατ'αστημα της ALPHA BANK στην Χαριλάου...Ελπίζω σε μικρές επισκέψεις Φιλάκια και χρόνια πολλά με υγεία και αφθονη δημιουργία.