Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Όταν τα ..κλαδιά γυρίζουν στις ρίζες!

Οικογένεια !!                                          

Εξαφανισμένη πάλι..βλέπετε το να λείπω εγώ από το μπλοκόσπιτο μου μέρες είναι...γεγονός!! Πάντα φλύαρη και επικοινωνιακή, πάντα με τη τάση να σας λέω ότι νοιώθω και κάνω ίσως μερικές να λέτε ότι είμαι ..γραφική μα...αυτή είμαι . 
Πολλές φορές σκέπτομαι , αισθάνομαι, ανακαλύπτω καλύτερα...ότι "βάραινα"  και απλά επισκέπτομαι τα "σπίτια" σας , διαβάζω όσα γράφετε, χαίρομαι με τις χαρές σας, ανησυχώ για τα τυχόν προβλήματα σας. Η Αχτίδα πριν από 10 χρόνια που "άνοιξε" αυτό το μπλοκόσπιτο είναι..παρελθόν φίλοι μου μα εκεί...με πείσμα η  αφιλότιμη επιμένω να το ανοίγω και να σας φωνάζω για καφέ!Εγώ και ..η Κλώντη...δεινόσαυροι!!!
Αυτές τις μέρες δεν είμαι και τόσο καλά,  δεν είναι τόσο το σώμα όσο αυτά που αισθάνομαι και δεν μπορώ να περιγράψω. 
Έτσι είναι , μου λέει η Νευρολόγος, η νόσος Πάρκινσον έχει τέτοιες μεταπτώσεις, ξεχνάω, κάνω πράγματα που μετά γελάω ή..κλαίω με τον εαυτό μου. Έρχονται στιγμές που χάνω θαρρείς το..μυαλό μου , σαν να ξυπνώ από..όνειρο και αναρωτιέμαι που βρίσκομαι.. Χθες πήγα να κάνω καφέ τον άνδρα μου και έβαλα  τη ζάχαρη μέσα στο βάζο με το ..καφέ αντί για το μπρίκι..δεν μπορώ μερικές φορές  να υπολογίσω αποστάσεις.
 Φοβάμαι τα..πεζοδρόμια μη πέσω γιατί δεν τα ..βλέπω με διαφορά ύψους...για γέλια σας λέω..!!
Πέρασα ένα όμορφο διήμερο στο κτήμα, ήρθαν η κόρη μας η Ιωάννα, ο Αλέξης ο γαμπρός μου και τα 4 εγγόνια μας. Γέμισε το κτήμα με φωνές, το τραπέζι με ψησίματα, σαλάτα από τον..γείτονα να είναι καλά ο άνθρωπος .
 Τα εγγόνια μας τρελάθηκαν με το τροχόσπιτο, ο Δημητράκης ο..3ο με αγκάλιαζε και με παρακαλούσε να μείνει εδώ..μαζί μας!!!
 Τα εργαλεία του άνδρα μου έγινα διάσπαρτα στα..4 στρέμματα από τα αγόρια, έκοψαν κάποια καλάμια και άρχισαν τις ..ξιφομαχίες, ο Κανέλλος βρήκε τη χαρά του όσο για τη Κλώντη τρύπωσε στο κρεβάτι της να γλυτώσει από τον..Κωνσταντίνο που την κυνηγάει!
Όταν έφυγαν..ντράπηκα με τον εαυτό μου γιατί ...αναστέναξα, ήθελα να καθίσω στο καναπέ μου και να ξεκουραστώ..αυτή είναι η αλήθεια φίλοι μου όσο ο άνδρας μου μάζευε τα πράγματα του.. 
Αύριο όμως θα έχουμε άλλη χαρά πιο ήρεμη, έρχεται η άλλη κορούλα μας η Ειρήνη με τον άνδρα της για να μας δουν και σκέπτομαι από τώρα τι να τους ετοιμάσουμε για φαγητό και τι γλυκό να τους κάνω!!
Ψάρια σίγουρα, τα λατρεύει, χόρτα για σαλάτα και τζατζίκι, μύδια ίσως σαγανάκι, κυδώνια στο φούρνο με κρασί και σαντιγί και ..μιλφέιγ για το γαμπρό μου να τον ευχαριστήσω γιατί η κόρη μου όλο τον έχει σε δίαιτα από γλυκά .
Όπως διαβάσατε στην εικόνα που σας έβαλα : Η οικογενεια είναι σαν τα κλαδιά ενός δένδρου, παίρνουν διαφορετικούς δρόμους στη ζωή όμως οι ρίζες είναι πάντα ίδιες!
Αχτιδένια φιλάκια!

13 σχόλια:

syros2js είπε...

Μα κι εμείς, Αχτιδούλα μου, με τη σειρά μας, χαιρόμαστε να διαβάζουμε πως είστε καλά και στεναχωριόμαστε με τα προβλήματά σας!
Είτε με συχνές αποχές, είτε όχι, έχουμε γίνει μια απίστευτα καλή παρέα εδώ μέσα! Που νοιάζεται ο ένας για τον άλλο! Που τον αποδέχεται και δεν τον κατακρίνει!
Να ήμουν από μια μεριά να έβλεπα την Κωνσταντίνο και Κλώντη! χαχα!
Και φυσικά και ο Κανέλος θα το χάρηκε με τη ψυχή του με τόσα παιδιά να παίζουν γύρω του!
Με την Ειρήνη προ των πυλών, δεν σε καθυστερώ άλλο! Καλώς να τα υποδεχθείτε τα παιδιά!
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!
***Μην κάνεις ανάρτηση και βάλεις φωτογραφία με το μιλφέιγ! Θα ζηλέψω! χαχα!
Κορίτσι μου, εσύυυυυυ!

ANNA FLO είπε...

Με το καλό να δεχτείτε την κόρη σου και το γαμπρό σου. Μιλφέιγ ε;; Το αγαπημένο μου!
Όλοι Αχτίδα μου απέχουμε κατά καιρούς από τη μπλογκογειτονιά μας αλλά πίστεψέ το χαίρομαι όταν διαβάζω όλα αυτά που νοιώθεις, που περνάς και που δημιουργείς.
Να είσαι κεφάτη και χαμογελαστή ό,τι και αν συμβαίνει.
Καλά να περάσετε

Mia είπε...

Αχτίδα μου, να προσέχεις τον εαυτό σου. Με το καλό να υποδεχτείς την κορούλα σου αύριο. Όσο για το κυδώνι στο φούρνο με σαντιγύ, πολύ θα ήθελα να μου δώσεις τη συνταγή. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

...irida... είπε...

KAΛHMEΡAAAAAAAAA.........!!!!

Unknown είπε...

Κυρία Αχτίδα, σας διαβάζω πολλά χρόνια και θαυμάζω τη δύναμη της ψυχή σας και την αγάπη που ξεχειλίζει από την καρδιά σας. Παίρνω κι έγω δύναμη από αυτά που γράφετε και είστε παράδειγμα για μένα. Παράδειγμα για τον τρόπο που αντιμετωπίζετε τη ζωή, την οικογένεια σας, το πως χτίσατε τη σχέση με τον άντρα σας και πως πορεύστε μαζί στα χρόνια που περνούν. Εύχομαι όλα να περνούν όσο γίνεται πιο ανώδυνα και να συνεχίσετε να γράφετε και να μας χαρίζετε δύναμη και αυτή τη γλυκύτητα που διαχέεται από τα γραφόμενά σας.

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Χαίρομαι με τις χαρές σου και συμμετέχω
στα προβλήματα που σου προκύπτουν
Καλώς να δεχτείς την κορούλα σου

Πολλά φιλάκια ♥

LitsArt είπε...

ενταξει...μας ετρεξαν τα σαλια εμας με αυτα που θα ετοιμασεις του γαμπρού!! ετσι να δει τι πεθερουλα εχει!!!
με το καλο ν ατους δεχτεις!

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

Φιλεναδα μου γλυκια ξερεις πως σε περιμενουμε να μαθαινουμε τα νεα σουγιατι δεθηκαμε μαζι σου.Να χαρουμε η να στεναχωρεθουμε ακομη και να προβληματιστουμε!Σε ολα αυτα που μας γραφεις ολο και καποιο παρομοιο συμβαν θα ανακαλυψουμε!Να ειστε για πολυ πολυ ακομα εκει ριζες γερες να χαιρεστε τους καρπους σας!φιλακια πολλα και στην Κλωντουλα!

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου.
Με το καλό να υποδεχθείτε τα παιδιά σας, τα "κλαδιά" σας.
Να περάσετε καλά.
Πολλά φιλιά σε σένα και στο Κλωντοσαυράκι μου.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Σας χαιρετώ με εκτίμηση και εύχομαι πολλές και δημιουργικές μέρες στη ζωή σας.

BUTTERFLY είπε...

Καλε αυτο με τον καφε και τη ζαχαρη το εχω κανει κι εγω!
Υπεροχες οι οικογενειακες στιγμες να τις χαιρεσαι παντα ειναι πολυτιμες! Καλως να δεχτεις και τα αλλα σου παιδια. Κσι να γραφεις! Ειναι παντα απολαυστικο να σε διαβαζω!

kerina poiimata είπε...

ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ μου, πάντα τα λόγια σου είναι...ζεστες και φωτεινές ακτίνες σε όσους περνούν από εδώ!
Το δεντρο!!!τόσο όμορφο...τόσο συμβολικό!
Οταν μπορείς να μας γράφεις!είναι....καθήκον σου αγάπης!!!!
Λάθος το έθεσα:γιατί κάπου διάβασα πως:Αν είναι να διαλέξετε ανάμεσα στο καθήκον και την αγάπη, διαλέξτε την αγάπη!
κι επειδη σε αγαπούμε και μας αγαπάς όσο μπορείς να γράφεις!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Να μαι και εγώ φιλεναδα είπαμε δεν το βαζουμε κατω με τίποτα.. είδες ήρθαν τα παιδια.. και γεμισες ενεργεια... ασχετα αν το βραδυ η κόυραση περίσευε.. μπορεί το σώμα μας να μας προδιδει.. ομως η καρδια αν μπορούσε θα σου εβαζε φτερά...έτσι ειναι η αγαπη.. να περνατε ομορφα.. αχτιδα μου.. με παιδια και εγγονια.. Να είσαι καλα φιλεναδα μου.. θα τα πουμε... να μας χαιρετας τον Δημητρη σου.. φιλακιααααα!!