Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Σας ζάλισα; δεν σας ζάλισα!!!!!

Καλημέρα και ένα απέραντο ευχαριστώ σε σας που χθες γεμίσατε την ημέρα μου με κυριολεκτικό κατακλυσμό από τηλεφωνήματα, σχόλια και μηνύματα και...ο καλός μου έσκασε από τη ζήλια του!!!!
Εκείνο ξέρετε που με συγκινεί περισσότερο είναι οι ..εντελώς άγνωστες που βρίσκουν το κινητό μου και μου τηλεφωνούν λέγοντας μου απλά:- Είστε η Αχτίδα, σας αγαπώ πολύ!
Λοιπόν θα σας ζαλίσω πάλι. Πέρασα μία υπέροχη μέρα( με τα δικά μου βέβαια δεδομένα) .
Αυτό το σκυλάκι το έχουμε ..υιοθετήσει πια αφού μας περιμένει κάθε φορά στο ίδιο σημείο στο Χορτιάτη προς Άγιο Βασίλειο να του βάλουμε τροφή και νερό. Το καημένο μας κάνει τόσες χαρές μα φοβάται να το πιάσουμε. 


Λοιπόν η υπέροχη μέρα μου.
Το πρώτο δωράκι μου το έκανε ο καλός Θεούλης δίνοντας μου μία ηλιόλουστη ζεστή μέρα στο κτήμα. Μετά ο Δημήτρης μου με μία νέα αναπαυτική πολυθρόνα για να κάθομαι να κεντάω, να χαζεύω το κτήμα και εκείνον να δουλεύει!!!
Βέβαια κράτησα μέσα μου την αντίρρηση μου για το χρώμα ( μπεζ;..μπεζ σε κτήμα;  μπεζ που λερώνει;) όμως του έδωσα το φιλάκι του , ένα τεράστιο ευχαριστώ και  δέχθηκα τα...υπόλοιπα δωράκια του .
Ένα μπουκέτο λουλουδάκια σκυλάκια  κλεμμένα από την Ζ εφορία που βρίσκεται στο δρόμο μας στη διαδρομή και μία σοκολάτα κουβερτούρα με πορτοκάλι που λατρεύω!!!!! Ο Δημήτρης μου είναι ένα μικρό παιδί ακόμη και σε αυτήν την ηλικία και αυτό αγαπώ σ' εκείνον γιατί κι εγώ είμαι το..ίδιο.
Κάναμε στάση στην εκκλησία του χωριού που είναι της Παναγίας όμως το παλιό εκκλησάκι που είναι πιο μικρό είναι του Αγίου Γεωργίου και το επισκέφτηκα πρώτη φορά.Ο κόσμος έξω από την εκκλησία ο περισσότερος, μοίραζαν αντίδωρο, αυγά και τσουρέκι σε κομματάκια. Μπήκα ευλαβικά σε ένα χώρο παλιό, που ήταν φανερό ότι φτιάχτηκε πριν πολλά πολλά χρόνια εδώ  κάτω από το επίπεδο της επιφάνειας της γης σταδιακά.Ένοιωσα αμηχανία γιατί όλων τα βλέμματα στράφηκαν επάνω μου εξεταστικά..ήμουν η..ξένη.
 Σημείωσα μέσα μου βλέποντας τις χάρτινες εικόνες να κάνω μία εικόνα του Αγίου Γεωργίου μα μετά σκέφτηκα ότι δεν μπορώ πλέον να ζωγραφίζω Αγιογραφίες όπως παλιά....
                                                            Στο κτήμα λοιπόν.


Τα δένδρα μας πρασίνισαν και καμαρωτός μου έδειχνε ένα ένα τα δένδρα και τους καρπούς τους .


Τα κεράσια του είναι το καμάρι του και βλέπω να κυνηγάει τις καρακάξες με τη ..σφενδόνα από το κακό του γιατί όπως μας είπαν οι γείτονες μόλις κοκκινίσουν θα τα τσιμπάνε!


Τα βερίκοκα του , τα ροδάκινα , τα αμύγδαλα...



Έχουμε και τον συνοδό επόπτη...


Α!...Είχαμε και...κηδεία..ΕΝΘΑΔΕ ΚΕΙΤΑΙ Η...ΡΟΔΙΑ!


Σάπισε η Ροδιά του η ξινή..του έμεινε στο χέρι..είχαμε νεκροψία για σκουλήκι, και καταλήξαμε σε..άγνωστο καιρικό παράγοντα!!!!!
Μετά του είπα ότι κουράστηκα βρε παιδάκι μου..4 στρέμματα , δένδρο δένδρο με το κινητό να χτυπάει συνεχώς κι εγώ να μιλώ βλέποντας τα δένδρα ...πάω στο κάθισμα μου να αράξω.
Ήρθαν και οι γείτονες, καφεδάκια, δωράκια υπέροχα , λουλούδια από το κήπο τους , αυγά και...χόρτα, τους αγαπώ πολύ όλους.
Τότε πήρα και άλλο..απρόσμενο δωράκι, .ήρθε ο άνδρας με τα χέρια πίσω από τη πλάτη:
-Σου έφερα ένα δωράκι...ζωντανό!!!


Αυτό το χελωνάκι φίλοι μου είναι ακριβώς 3,2 εκατοστά..το βρήκε αναποδογυρισμένο και αφυδατωμένο μάλλον γιατί ήταν σαν πεθαμένο.Του έδωσα τις πρώτες...βοήθειες, το έβρεχα σταδιακά, του έβαλα μαρουλάκι, κοτόχορτο και μήλο να φάει και σε λίγο άρχισε να κουνιέται. Ήρθαν και οι γείτονες και έλεγε ο καθένας τη συμβουλή του...Πάντως το έβαλα σε ένα μεγάλο τάπερ ,του έβαλα χώμα, και πράσινα φυλλαράκια και το πήγα στο γυρισμό στον εγγονό μου το Δημητράκη που με αγκάλιαζε σαν τρελός από τη χαρά του.
Εκεί έγινε ένας μικρός ...καυγά σχετικά με το όνομα.Ο Δημητράκης έλεγε να τον βγάλουν Σκούμπη, η ..μαμά να το που Λάζαρο που ζωντάνεψε και ο Πασχάλης ( θρησκευόμενος πολύ) ότι το Λάζαρος είναι όνομα Αγίου και δεν επιτρέπεται σε ζώο.Έφυγα πτώμα στη κούραση και τους άφησα να βγάλουν όνομα.
Απίστευτο φίλοι μου πόσο πολύ κουράζομαι χωρίς να κάνω τίποτα στο κτήμα..λες και κουράζομαι με τον..αέρα. Τα σχόλια τα διάβασα μόλις τώρα, απάντησα στα μέιλ με το..ζόρι και έπεσα να κοιμηθώ από τις 10!!!
Σας ζάλισα; το ξέρω..αυτό είναι γνωστό πια με τη φλυαρία μου..σας τα είπα όμως και..καλή μέρα να έχετε, μετράω  τα ονόματα και θα κάνω τη κλήρωση και..θα σας πω μετά που θα πάει το δωράκι που σας έταξα!
Αχτιδένια φιλάκια!

13 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα μου
Δεν μας ζαλίζεις μας σεργιανάς
και εμείς χαιρόμαστε αυτές τις υπέροχες
βόλτες σου και ζηλεύουμε τη στάση ζωής
που έχεις...

Να είσαι καλά ♥♥♥

Μαρία Έλενα είπε...

Να περνάς πάντα τόσο όμορφα
Φιλάκια ...

Αμαλία είπε...

Καλημέρα γλυκειά μου,
Είναι απόλαυση η άνοιξη μέσα στη φύση. Πολύ όμορφα πέρασες, με τα δεντράκια σου, τα δωράκια σου, το χελωνάκι σας και την επόπτη να επιβλέπει τις εργασίες.
Δώστης γρήγορα δυό φιλιά από μένα.

ALEXANDRA είπε...

Καλημέρα αχτίδα, να περνάς πάντα καλά, με τον τρόπο που περιγράφεις τα πάτα ταξιδεύω μαζί σου

ANNA FLO είπε...

Τι ωραία!! Πέρασες όμορφα φαίνεται. Και φυσικά η εξοχή κουράζει, δεν ξέρω γιατί αλλά κουράζει και ας μην κάνεις τίποτε. Εξάλλου τόσο περπάτημα δέντρο δέντρο δεν το κάνεις στην πόλη!!
Να τα χαρείς τα δώρα σου και το χελονάκι σας να είναι καλά. Καλή σοδειά εύχομαι και του χρόνου να είσαι καλά
Καλή σου εβδομάδα Αχτίδα μου

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα αχτιδούλα μου!
Χρόνια πολλά για εχθές, να σε χαιρόμαστε!
Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ !!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΑΝΤΑ!!!!!!

Thalia Tzellou είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα μου και καλή εβδομάδα! Τι ωραία που είναι στο κτήμα! Καλή σοδειά να έχετε και να περνάτε πάντα όμορφα! Φαντάζομαι τη χαρά του εγγονού με το χελωνάκι! Φιλιά πολλά απ΄όλους μας και την αγάπη μας!

Litsa sevi είπε...

Αχτιδα μου γλυκεια εισαι η χαρα της ζωης χαιρομαι να σε διαβαζω.Σε γνωριζω μεσα απο τα γραπτα σου και ειναι σαν να σε ξερω μια ζωη .Να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη με τον Δημητρη σου και ολη τη υπεροχη οικογενεια σου,φιλια στην ομορφη Κλωντη σου.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ,ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!ΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΑΣ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ!ΤΗΝ ΧΕΛΩΝΙΤΣΑ ΑΣ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΛΩΝΙΝΤΖΑΚΙΑ ��

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ποιώ - ελένη αφού με αντέχετε..είστε ήρωες!

@ Μαρία Έλενα όσο μπορώ φίλη μου , όσο μπορώ!

@ Αμαλία μου η Κλώντη παραμένει για το γιατρό ένα μυστήριο.Λάθε φορά κάνει το σταυρό του!

@ ALEXANDRA μου κάποτε ταξιδεύαμε παντού, κάθε Κυριακή και αλλού, τώρα μετράμε τα έξοδα γενικά.

@ ANNA Flo, πράγματι..όταν γυρίζω είμαι πτώμα..κοιμάμαι όρθια η..κότα!

@ Κική Κωνσταντίνου ευχαριστώ Κική μου!

@ Ανώνυμος, φίλη μου κάθε φορά που περνάω καλά σας σκέπτομαι ..είστε η παρέα μου.

@ Thalia Tzellouεν μπορείς να φανταστείς τη χαρά του, με αγκάλιαζε και με φιλούσε.

@ Litsa sevi, σ' ευχαριστώ κούκλα μου, κι εσείς μου κάνετε παρέα.

@ ΑΓΓΕΛΙΚΗ μου είναι τώρα στο σχολείο θα μάθω μετά πως το ονόμασαν

ALEXANDRA είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ALEXANDRA είπε...

Μακάρι να ταξιδεύαται ξανά να περνουσατε και από την πόλη μου να σας γνώριζα από κοντα