Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Να με χαίρεστε καλέ!!!!


Η ιστορία του Αγ.Γεωργίου  ΕΔΩ για όποιον θέλει να τη μάθει ακριβώς.
Φίλοι μου Χρόνια Πολλά σε όποιον και όποια γιορτάζει σήμερα και νομίζω ότι ήμαστε πολλοί!!!!
Εγώ θα πάρω τον..ανδρούλη μου και θα πάω στο κτήμα με το κινητό μου και τα γλυκά μου για τους γείτονες και ελπίζω ο καιρός να μου κάνει δώρο μία όμορφη μέρα!
Ο Άγιος Γεώργιος και ο Άγιος Δημήτριος μαζί!!! Τυχαίο; ακόμη κι εδώ μαζί μας έχουν βρε παιδιά!



Φίλες μου συνήθως η γιορτή μου πέφτει μέσα στη Μ.Εβδομάδα και φέτος ούτε καν τη σκέφτηκα αν το πιστεύετε ,όμως από ...χθες το βράδυ χτυπάει το τηλέφωνο μου για ευχές και ...το θυμήθηκα!
-Σου πήρα δωράκι ( μου λέει ο Δημήτρης ) και σου το έχω στο αυτοκίνητο!!!
-Δωράκι για την επέτειο; 
-Για τη γιορτή σου!!!!!!
Σε λίγο λοιπόν που θα κατέβω για να φύγω ..θα το δω αν και του έκανα κήρυγμα χθες περί ..οικονομίας και ...ξέρετε εσείς..: δεν ήταν ανάγκη, δεν τα κοιτάζουμε πλέον αυτά, μου φθάνει η αγάπη σου...και μεταξύ μας πάλι..εμείς οι γυναίκες ( αχ! τι ήμαστε οι αφιλότιμες) ε! το θέλουμε το κάτι τις μας έστω και...σοκολατάκι!!
Στο κτήμα μας στη Γερακαρού η εκκλησία είναι του Αγίου Γεωργίου και θα γιορτάζει οπότε θα ανάψω κερί στη Χάρη Του εκεί.
Φεύγω λοιπόν και θα τα πούμε το βραδάκι που θα γυρίσω αν και σκέπτομαι ότι ένα δωράκι έχω καιρό να σας δώσω!! 
Λοιπόν κάτι δικό μου σε μία από εσάς που θα αφήσει το σχόλιο της μέχρι τις 8 .30 που θα γυρίσω σπίτι ( στις 9 βάζω ινσουλίνη στη Κλώντη).
Χρόνια Πολλά και πάλι σε όλους εσάς που γιορτάζετε σήμερα και ο Άγιος Γεώργιος να είναι δίπλα σας.
Αχτιδένια φιλάκια!

28 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα μου
Να σε χαιρόμαστε και πάντα
να μας δίνεις τον καλό σου λόγο!!!

Καλημέρα με πολλά φιλάκια

Froufrou είπε...

Χρόνια πολλά!!!! Πολύχρονη!!!!Η παρέα σας ανεκτίμητη!!!!

Marie-Anne είπε...

Χρόνια σου πολλά, και καλά Γεωργία! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου
και νασε χαίρονται όλοι!

Memaria είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα Αχτίδα μου!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
Φιλιά πολλά και καλά να περάσετε στο κτήμα!!

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά και καλά! Αντιγόνη

ANNA FLO είπε...

Χρόνια πολλά Πολύχρονη με υγεία και αγάπη πάντα όπως είστε. Να περάσετε καλά και να χαρείς το δώρο σου
Φιλιά πολλά

Χαλκιοπουλου χριστινα είπε...

ΑΧΤΙΔΑ μου ...... Γεωργία μου,
Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευλογημένα!
Με τον Δημήτρη σου κοντά, πλημμυρισμένο το είναι σας από την μοναδική σας αγάπη!!!!! Να χαιρεστε παιδιά, εγγονια!!!! Φιλάκια αγάπης πολλά!!!!!!

...irida... είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ!!!!!

Δημιουργία είπε...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά ,κοντά σε αυτούς που αγαπάς και σε αγαπάνε! !!!!

ALEXANDRA είπε...

Χρόνια πολλά και ευτιχισμενα

Ariadne είπε...

Χρόνια πολλά και εδώ!Λοιπόν στην Αγχίαλο της Βουλγαρίας (Ανατολική Ρωμυλία) υπάρχει σε μοναστήρι η εικόνα του Αγίου Γεωργίου μαζί με τον Άγιο Δημήτριο!Δεν ξέρω, δεν είμαι σίγουρη ότι είναι αυτή που μας δείχνεις εδώ!Θα το ψάξω!AriadnefromGreece!

Κωνσταντίνα είπε...

Κα Γεωργία χρόνια σας πολλά! Να είσαστε πάντα γερή, γεμάτη ενέργεια και αισιοδοξία, με όλους όσους σας αγαπούν και αγαπάτε πάντα κοντά σας!
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η εικόνα με τον Αγ. Γεώργιο και τον Αγ. Δημήτριο μαζί..δεν την είχα ξαναδεί..

Penelope είπε...

Ενώνω τις ευχές μου με όλες όσες θα συγκεντρώσεις σήμερα αγαπημένη φίλη (μας) Γιωργία και εύχομαι να συγκεντρώνεις πάντα την αγάπη των γύρω σου και να κρατάς άμυνες και δύναμη!
Χρόνια Πολλά. Πολύχρονη και χαρούμενη.

Litsa sevi είπε...

Αχτιδα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ καιευλογημενα να χαιρεσαι την οικογενεια σου και να σε χαιρομαστε και εμεις μεσα απο το blogs σου.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά, ευλογημένα, με υγεία και χωρίς ... πόνους. Ο Αη Γιώργης πάντα βοήθεια σου.
Να ξέρεις ότι είναι ο μόνος Άγιος που έχει απόλυτη ελευθερία .....δράσης από την Αγία Τριάδα γιατί ταυτίζεται απόλυτα με το θέλημα Της! Έτσι λέει η εκκλησία μας και το πιστεύω.

nasia είπε...

Χρόνια πολλά!!!! Να ζήσετε και να σας έρχονται όλα καλά!!! Να είστε υγιής και να καμαρώνετε την οικογένειά σας.

Α. Παπαγιάννης είπε...

Ευχές πολλές για κάθε καλό σε σένα και σε όλους και όλες που γιορτάζουν σήμερα.
Υπάρχει και τροπάριο στην ακολουθία του Αγ. Γεωργίου, που αναφέρει μαζί και τον Άγιο Δημήτριο και λέει:
"Δημήτριε Μάρτυς, σὺν Γεωργίῳ τῷ κλεινῷ· ἀγαθοὶ γὰρ οἱ δύο, μηδαμῶς ἐλλίπητε, τόνδε τὸν χῶρον φρουροῦντες ἀεί, καὶ πειρασμῶν ὅλας μυριάδας, μετακινοῦντες ἀμφότεροι."
Βοήθειά σας οι Άγιοι, και του χρόνου!

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα φιλεναδα....πολυχρονη με υγεια!!!!!!!!!
Στο κτημα τωρα θα ειναι τελεια...
Μινα

Αμαλία είπε...

Χρόνια Πολλά γλυκειά μου Αχτιδούλα.
Να είσαι γερή και δυνατή, να σε χαίρεται η οικογένειά σου και εμείς την παρέα σου.
Ο Θεός να σε έχει πάντα καλά.

Ανώνυμος είπε...

Τις πιο θερμές ευχές κι από μένα.Να σε χαίρονται όσοι σ΄αγαπούν!
Δέσποινα

kerina poiimata είπε...

πέρασε η ωρα ειμαι εκτός...αλλά και απο εδω την αγάπη μου καιτα χρόνια πολλά!!!
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΌΜΑΣΤΕ ΑΧΤΙΔΟΎΛΑ ΜΑΣ!Και του χρόνου με υγεία!

Elenipap είπε...

Χρονια πολλα Αχτιδα μας αγαπημενη!! Χρονια καλα με υγεια, αγαπη, ευλογια!! Να χαιρεσαι την υπεροχη οικογενεια σου και να σε χαιρονται!! Φιλια πολλα στο Δημητρη σου και στην Κλωντη!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αγαπημένες μου φίλες, μόλις τώρα γύρισα από το κτήμα, πέρασα υπέροχα( θα σας τα πω!)Μετράω ονόματα, βάζω νούμερα και αύριο..θα κάνω τη κλήρωση.Θα διαβάσω αύριο τα σχόλια, είμαι..πτώμα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλα να χαίρεστε την οικογένεια σας "και την Κλωντη σας "

Handmade Crafts by MaRia-TheOni είπε...

Χρόνια πολλά Αχτιδουλα!!!! Να σαι πάντα έτσι αισιόδοξη και χαρούμενη!!!Να χαίρεσαι τον Δημήτρη σου και τα κορίτσια σας και οοοοοοοοολους όσους αγαπάτε και σας αγαπούν!!! Πολλά φιλιά από Πάτρα!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία
Φιλάκαι ...