Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Η κλήρωση!




Φίλες μου όπως βλέπετε έκανα έγγραφο με τα ονόματα σας που κάνατε σχόλιο στη γιορτή μου. Αποκλείω δυστυχώς 3 ανώνυμα από τα 27 σχόλια που δεν έχουν βάλει έστω το μικρό τους όνομα για να ξέρω ποια να επικαλεστώ οπότε μένετε 24 όπως βλέπετε.


 5Αντιγόνη
 7Χαλκιοπουλου χριστινα
11Κωνσταντίνα
12 Ariadne
 15ΑΓΓΕΛΙΚΗ
16 Ανώνυμος 
17 nasia 
19Μινα
21Δέσποινα
 23Elenipap
24 Ανώνυμος
 25Ανώνυμος


Μετά μπήκα σε..σκέψεις πως να κάνω τη κλήρωση χωρίς..χαρτάκια και τράβηγμα κλήρου! Όλο ιδέες είμαι..(φτου να μη βασκαθώ!) ,πήρα ένα μεγάλο βιβλίο αγαπημένο



και άνοιξα στη τύχη μία σελίδα..265 και έκανα τη πρόσθεση ..13.. Penelope..μα μετά σκέφτηκα ότι η σκέψη μου είχε μία...τρύπα..μπορούσε να είναι 3+1=4... memaria ..οπότε φίλες μου βάζω και δεύτερο δωράκι γιατί ανοίγοντας και άλλες σελίδες πάλι σε ανάλογα αποτελέσματα κατέληγα. 
Λοιπόν Penelope ΚΑΙ memaria  στείλτε μου μέιλ  στο aktida7@gmail.com για τις διευθύνσεις σας ! Άντε και του χρόνου. 
Αχτιδένια φιλάκια!

9 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Καλότυχα να είναι πάντα τα κορίτσια
καλότυχη κι εσύ Αχτίδα μου!!!

Καλημέρα με φιλάκι ♥

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου Αχτιδούλα,
Πάντα τυχερά τα κορίτσια και σύ πάντα με διάθεση προσφοράς.
Φιλιά σε σένα και στην μυτούλα της.

Litsa sevi είπε...

Καλημερα Αχτιδα παντα καλοτυχα τα κοριτσια και συ να δινεις παντα χαρες.φιλια στη γλυκουλα σου ΚΛωντη.

Χαλκιοπουλου χριστινα είπε...

ΑΧΤΙΔΑ μου Καλημέρα! Να'σαι καλα και του χρονου!!!!
Αλλά να ξέρεις θα .....περιμένω το όνομα μου στην κλήρωση!!!!! Του Τ ρελλου το μάτι στο καλύτερο κομμάτι! Χαχα...... Χαρά οι Κ οπελλες που θα έχουν κάτι από τα χέρια σου! Πάντα καλοτυχες!!!!
Βρίσκομαι στην αποθεραπεία..... υπομονή Ε! και ας πρόσεχα!!!
Σε γλυκοφιλω και σε γλυκοασπαζομαι!!!!

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά με καθυστέρηση αγαπητή μου ΚΥΡΙΑ Γεωργία, αλλά την ημέρα εκείνη, στην γιορτή του άνδρα μου (από τον αγιο Αθανάσιο) έγινε ο γάμος της κορούλας μου, όπου περάσαμε υπέροχα και μόλις σήμερα άνοιξα υπολογιστή. Να σας έχει ο Θεός καλά να χαίρεστε την οικογένεια σας.!!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ!ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ,ΘΑ ΤΟΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΙΟΛΑΣ!ΦΙΛΑΚΙΑ

Penelope είπε...

Τι να πω; Ο τρόπος κλήρωσής σου όντως ήταν ωραίος και τυχερός για μένα, αφού με τα βιβλία έχω μια σχέση λατρείας. Ευχαριστώ θερμά τόσο εσένα όσο και την Θεά Τύχη.
Τα φιλιά μου.

ALEXANDRA είπε...

Συγχαρητήρια στα κορίτσια που θα έχουν ένα δώρο από την αγαπημένη μας αχτίδα, αλλά δεν σας κρύβω ότι ζηλευα

ANNA FLO είπε...

Να τα χαρούν τα δώρα σου τα κορίτσια. Τυχερές πάντα και δώρο από τα χεράκια σου;;; Αυτό κι αν είναι τύχη...
Καλημέρα όλη μέρα!!!