Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Οι πρώτες λαμπάδες!

Όπως είπα χθες σήμερα από το πρωί μετά τα πρωινά μου καθημερινά πράγματα άρχισα να φτιάχνω τις πρώτες μου λαμπάδες πρώτα τις ροζ και μετά θα φτιάξω για αγοράκια!!!


Τις κοτούλες από πηλό που έκοψα και έψησα μαζί με τα άλλα πουλάκια , λίγα λουλουδάκια πασχαλίτσες και όμορφες φωλιές που ενώ πήρα υλικά να τις φτιάξω τελικά βρήκα έτοιμες και γλύτωσα το κόπο!


Μετά είπα να κάνω και λίγα αυγουλάκια για δείγμα..σαν αρχή !
Και μετά φίλοι μου ήρθε το...τσουνάμι!!!Τα εγγόνια μου και άρχισε ο αγώνας στη κουζίνα αφού έλειπε ο άνδρας μου!
-Γιαγιά αυγόφετες, γιαγιά τι μαγείρεψες; Τα τρώμε και τα φασολάκια!!!
Μερέντα έχεις;
-Γιαγιά το λάπτοπ να παίξουμε ο Δημήτρης κι εγώ..
Βάζω το λάπτοπ λοιπόν φίλοι μου και..γίνεται βραχυκύκλωμα στη μπρίζα και ο φούρνος ξαφνικά σταμάτησε..χαμός,όλο το σπίτι καλά εκτός από το φούρνο και τον απορροφητήρα.
Ανέβηκε η πίεση μου ..άρχισα να τρέμω..άντε χάπια..άντε πάλι νέος μπελάς.
Ας ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα και να μην έκαψα το φούρνο.
Τώρα ελπίζω μόνο στον ηλεκτρολόγος να μας λύσει το πρόβλημα...ελπίζω.
Όπως καταλαβαίνετε η μέρα μου άρχισε καλά και τέλειωσε με μένα κυριολεκτικά πτώμα.
Αχτιδένια φιλάκια .

9 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Ελπίζω τώρα να έστρωσαν τα πράγματα!!! Φυσικά τα εγγόνια είναι το τσουνάμι μετά από σεισμό, έτσι λέω εγώ.
Καλά να είστε και όλα στρώνουν.
Όμορφες οι λαμπάδες και τα αβγά σου υπέροχα
Καλή συνέχεια

Unknown είπε...

Πολυ ομορφα Αχτιδα μου ...οπος παντα
Καλη συνεχει ...φιλακια

litsa t. είπε...

αν τα τραβουσε καποιος σε βιντεο αυριο θατα βλεπατε και θα γελουσατε.και μην ανησυχειτε καποια ασφαλεια θα ειναι.οπως και να ειναι ολα φτιαχνονται.τις στιγμες με τα εγγονια μας πρεπει να θυμομαστε.και κατι μου λεει πως οι φετινες λαμπαδες θα ειναι ολα τα λεφτα.την αγαπη μου.

Ριτα είπε...

Καλησπερα κυρια Αχτιδα, επειδη δεν μπορω να στειλω μηνυμα ηλεκτρονικο στην δ/νση σας, σας δινω το δικο μου: alexkleo@yahoo.gr. Eυχαριστω!

ποιώ - ελένη είπε...

Έγιναν μοναδικές!!!!!
Λάτρεψα τα αυγά....

Σε φιλώ πολύ Αχτίδα μου ♥

Μαρία Έλενα είπε...

Ότι φτιάχνεις είναι τόσο όμορφο
Φιλάκια ...

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Αχ αυτά τα χρυσά σου χεράκια τι έκαναν πάλι !!!!!!!
Ο ηλεκτρολόγος θα δώσει λύση, μην ανησυχείς !!!
Σε φιλώ !!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ρίτα μου η διεύθυνση που μου έδωσες δεν είναι σωστή και δεν μου την κάνουν αποδεκτή.Η δική μου είναι aktida7@gmail.com και το κινητό μου 6972924701

ασωτος γιος είπε...

χρυσοχερα κι αχτιδενια