Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Έχω τόσα να πω...

 


Πράγματι.. έχω τόσα να σας πω.. από τα Χριστούγεννα μέχρι τώρα.. ε!! πια..ή θα με ξεχάσατε ή θα μου πείτε... ποια είσαι βρε κορίτσι μου; να ρωτήσω εκείνο το καθιερωμένο : - να αρχίσω από τα άσχημα ;.. αυτό θα κάνω ώστε φεύγοντας να σας αφήσω μία όμορφη γεύση στο.., στόμα. Αλήθεια .. όταν έχουμε να κάνουμε με άσχημα, δυσάρεστα σε μένα τουλάχιστον συμβαίνει λες και στο στόμα μου κύλησε μία πικρίλα που μένει για ώρες. 

Το σκέπτομαι και θα αρχίσω από τα λιγότερα άσχημα όπως πως βάζοντας το ενισχυμένο εμβόλιο την ίδια μέρα πάθαμε covid ..πως.. γιατί ούτε οι γιατροί δεν το δικαιολόγησαν, εγώ ελαφρά όμως ο Δημήτρης πολύ άσχημα με πυρετό, αδυναμία, ανορεξία, πλήρη κατάπτωση. Φάγαμε όλο το μήνα με αυτό όμως .. το περάσαμε κι αυτό.

Είπαμε , η ζωή είναι ΑΠΡΌΒΛΕΠΤΗ και αρχίζω από τα πικρά..από την απαίσια πικρίλα στο στόμα και την καρδιά όπως ένοιωσα όταν πηγαίνοντας το προηγούμενο Σάββατο στο κτήμα χτύπησε το κινητό μου και βιντεοκάλεσμα από τα παιδιά μου την Ειρήνη και το Νίκο. 

-Μαμά που είσαι ; - Μόλις φθάσαμε κτήμα!...- Μπες στο τροχόσπιτο, κάθησε πρέπει να σου πούμε κάτι... Το χτυποκάρδι άρχισε, η πικρίλα που σας έλεγα στο στόμα.. - Μην ανησυχείς μανούλα.. όλα θα πάνε καλά.. αποφασίσαμε να σου το πούμε τελευταία στιγμή για να μη στεναχωριέσαι..

- Η Ειρήνη θα χειρουργηθεί την Τετάρτη στο στήθος... Καρκίνος όμως..όμως προλάβαμε στην αρχή..

Τι να σας πω φίλοι μου.. ξέρετε ότι η Πάρκινσον είναι νευρολογική ασθένεια.. όλο αυτό το καιρό είχα απίστευτα αποτελέσματα με ...κοκτέϊλ φαρμάκων πειραματικά.. όλα θαρρείς χάθηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα , με το ζόρι κρατούσα το κινητό. Κάθισα στο κρεββάτι και προσπαθούσα να ακούσω όλα τα ενθαρυντικά και ελπιδοφόρα που μου έλεγαν. Σκέφτηκα πως θα έδινα και την ζωή μου στα χέρια της Παναγιάς , ότι όπως ο Κύριος θα ψυθήριζα το ανθρώπινο " απελθέτω απ εμού το ποτήριον τούτο....

Γυρίσαμε σπίτι, έπρεπε να παρηγορήσω τον Δημήτρη , μετά.. εμένα..και να χαμογελώ στην απίστευτα δυνατή κόρη μου δίνοντας της αυτό που στην παρούσα στιγμή το είχε περισσότερο... ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!

Και πήγαν.. η Παναγία στάθηκε δίπλα μας ..όλα θα πάνε καλά μου είπε θαρρείς ..απάντηση στις προσευχές μου. Δεν χρειάστηκε να κάνει αφαίρεση παρά στα 2 ογκάκια και αντι χημειοθεραπείες ακτινοβολίες.

Αρκετά με όσα με πίκραναν.. όσα σας μεταφέρω , ας κρατήσουμε την Ελπίδα και την Πίστη φίλοι μου και να πάμε στα πιο ενθαρυντικά έστω και με άγνωστο χρόνο διάρκειας. Κοκτέϊλ φαρμάκων μου είπαν.. χωρίς σκέψη το έκανα έστω και με προσωρινά ίσως αποτελέσματα τουλάχιστον στα χέρια γιατί για την βάδιση.. άστα να πάνε φίλοι μου. 

Βεβαια τα αποτελέσματα στα χέρια δεν είναι εντελώς τέλεια όμως.. πήρα τα πάνω μου, είπα το ..ναι.. και ανέλαβα για την ΛΑΝΑΣΣΑ ( καρκινοπαθή παιδιά ) τα..αμέτρητα κεραμικά αυγά και κουμπαράδες που μου έστειλαν ( ξέρετε όλοι εκείνο το γνωστό ..βρήκαμε παππά να θάψουμε πεντέξι!) Ο Δημήτρης έπαθε σοκ με τα κιβώτια που μου έστειλαν , για πρώτη φορά μου έβαλε .. κατσάδα..πως όλα έχουν όρια και πως κουράζομαι.. μα τα κατάφερα φίλοι μου αν και χρειάστηκα την βοήθεια του για τις συσκευασίες όταν επέστρεφα τα ζωγραφισμένα! 






Μουρμουρούσε.. μα με βοήθησε ο γλυκούλης μου τελικά γιατί φίλοι μου έχω  στο μυαλό μου πάντα εκείνες τις συμβουλές της λατρεμένης Πολίτισσας γιαγιάς μου : - Γιαβρί μου να χαμογελάς πάντα στον άνδρα σου , να του λες πως..έχει δίκιο ακόμη και όταν δεν έχει , να κρατάς μέσα σου το.. βρισίδι που του αξίζει και μετά  θα δεις πως θα κάνει τελικά ΑΥΤΟ που εσύ θέλεις λέγοντας του πόσο ...άξιος είναι, πόσο μοναδικός ..χα χα σοφή η γιαγιά Γεωργία και τις ακολουθώ με αποδεδειγμένα αποτελέσματα. Μουρμουρούσε λοιπόν..μου έλεγε πως δεν θα ξαναπακετάρει.. όμως..έκανε όλα τα δέματα μου !

- Σκέψου καλέ μου.. τα παιδάκια με καρκίνο..σκέψου τα ΑΜΕΑ "Φίλιππος" που τους κάνω τις λαμπάδες..σκέψου τα .. Ειδικά παιδάκια που κάνω και γι'αυτά , σκέψου.. για τα μπαζάρ.. για το Γηροκομείο...( ένα ένα του τα λέω και έχει μισήσει τα κιβώτια ). Όμως έχω βρει κι εγώ να του δίνω ότι ξέρω πως τον ευχαριστεί για τα δικά του χόμπυ που είναι το κτήμα. Οι κούριερ έχουν γίνει φίλοι μας πια αφού φέρνουν όσα του παραγγέλνω από το TEMU, από ειδικά σπορεία για τους σπόρους του ,ότι γκάζετ μπορείτε να φανταστείτε μέχρι και μικρό θερμοκήπιο για το μπαλκόνι !! Βέβαια τον έκανα κουκλί ζωγραφιστό με τις 3 μπλούζες που του πήρα, τα σπόρτεξάκια , σκουφάκια..τηγάνια, κατσαρόλες.... δεν θέλω γέλια φίλοι μου. Όλα από τον καναπέ μου βέβαια !

Όλα πήγαν καλά με το κορίτσι μας, αυτό τα λέει όλα, της μιλούμε κάθε μέρα σε βιντεοκλήση. Σήμερα ήρθαμε ΣΚ στο κτήμα για να ξεκουραστώ κι εγώ και να... κουραστεί εκείνος με το κλάδεμα. Κι εδώ φιάχνω όμως Μαρτάκια για τα καρκινοπαθή παιδάκια , πρωτάρα σε αυτό μα.. τα καταφέρνω !

Σας κούρασα, το ξέρω..μα σας το είπα από την αρχή...Έχω τόσα να σας πω. Σας αφήνω λοιπόν μετά από τον αστείρευτο μονόλογο μου, ζητώ συγνώμη για τις αναρτήσεις σας που δεν διάβασα , νομίζω πως δικαιολογούμαι από τον ψυχικό και σωματικό κάματο. Να είστε καλά, να λέτε το σ'αγαπώ κάθε στιγμή σε αυτούς που είναι δίπλα σας. 

Ένα τελευταίο θα σας πω ,λιγάκι προσωπικό μα μου γλύκανε την ψυχή. Θυμάστε τότε που αναγκαστήκαμε να κόψουν την βέρα μου λόγω του οιδήματος στα χέρια; θα ομολογήσω πως τότε πικράθηκα κι ας μη το έδειξα, αποχαιρέτησα κάτι που μπήκε στο χέρι μου τότε στο Βέλγιο όταν μου την πέρασε ο Δημήτρης στο χέρι και έμεινε εκεί από το 1975..βέβαια μετά το προσπέρασα,  απλά μου έλλειπε κι ας μή το είπα σε κανένα. Προχθές λοιπόν Τετάρτη με την αγωνία της εγχείρησης εκεί που για να ξεχαστώ ζωγράφιζα..αυγά κεραμικά.. ένα κουτάκι μπήκε μπροστά μου ανοιγμένο μαλιστα και μέσα του μία βέρα σχεδόν σαν εκείνη που είχα τότε, πλατίνα και χρυσό. Το χέρι δεν ήταν πια νεανικό, ούτε και το δικό μου μα η αγάπη ήταν σε κάθε του γηρασμένο κύτταρο. Εδώ έπεσε δάκρυ φίλοι μου


 Το χέρι γεμάτο ρυτίδες.. το μπαστούνι δίπλα σαν να μου λέει : δεν είναι για σας αυτά..όμως αυτό το ίδιο το γεγονός για μένα μου είπε τα πάντα. 


                             Φίλοι μου ευχαριστώ για την υπομονή σας.

                                                Αχτιδένια φιλάκια.

16 σχόλια:

Α. Παπαγιάννης είπε...

Γεωργία, ευχαριστούμε για τα νέα σου και ευχόμαστε τα καλύτερα. Έχοντας περάσει από την επέμβαση και τη χημειοθεραπεία μέσα στον περασμένο χρόνο, σε καταλαβαίνω απόλυτα, και εύχομαι καλή δύναμη και καλή ανάρρωση τόσο στην Ειρήνη όσο και σε όλους και όλες που περνούν από ανάλογες δοκιμασίες. Ο Θεός ξέρει γιατί μας δοκιμάζει, και μας δίνει και το κουράγιο να τις ξεπερνούμε. Αρκεί να το ζητάμε, και να τον ευχαριστούμε για όλα!

Giannis Pit. είπε...

Γεωργία μου, αγαπημένη μου φίλη!
Έκλεισα την ανάγνωση του κειμένου σου, με δάκρυα και συγκίνηση. Όχι φυσικά δάκρυα θλίψης αλλά δάκρυα φορτωμένα συγκίνηση, συναισθήματα για τη λέξη "ΑΓΑΠΗ", που πρεσβεύετε με το Δημήτρη σε όλη την πορεία της ζωής σας. Υπόδειγμα για κάθε άνθρωπο.
Θέλω να ευχηθώ, με την καρδιά μου, ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ στο κορίτσι σας! Και να ενώσω τις προσευχές μου μαζί σας. Χάρηκα, που όλα πήγαν κατ' ευχήν και προλάβατε χειρότερα. Όλα θα πάνε καλά, Γεωργία μου!
Όσο για τις δημιουργίες σου, τι να πω. Στρατευμένη είσαι, εδώ και χρόνια, στην κοινωνική προσφορά.
Στέλνω τα φιλιά και τις ευχές μου, Γεωργία μου και περιμένουμε νέα σου, τακτικά. Δεν μάς ανησυχείς, μην το ξαναπείς αυτό!

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου περαστικά στην Ειρήνη σου, ενώνω και εγώ τις προσευχές μου για γρήγορη ανάρρωση. Ξέρω πόσο ψυχοφθόρο είναι όλο αυτό.
Όσο για τις δημιουργίες σου υπέροχες. Με το ταλέντο σου δίνεις βοήθεια και χαρά σ' ανθρώπους που δοκιμάζονται.
Να είσαι καλά μαζί με τον Δημήτρη σου και τα παιδιά σου.
Τα φιλιά μου!

ANNA FLO είπε...

Ξέρεις τι σου είπε η μαγγουρίτσα σου; Δεν είπε δεν είναι για σας αυτά, δεν θα άκουσες καλά. Είπε ότι στο μόνο που ίσως δεν χρειάζεστε βοήθημα είναι η αγάπη σας! Συγκινημένη από του άντρα σου τη χειρονομία. Πολύ συγκινημένη.
Να ενώσω τις ευχές μου με όλων των φίλων που σ'αγαπούν για το κορίτσι σου. Να είναι περαστικά και ξεχασμένα. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά. Χαίρομαι αφάνταστα.
Και οι δημιουργίες σου απίστευτα πολλές αλλά υπέροχες. Και ο σκοπός ιερός!
Να σαι καλά
Η Παναγιά μαζί σας!
Τα φιλιά μου

Αννίκα είπε...

Να σου ευχηθώ απ' την καρδιά μου να είναι όλα περαστικά Γεωργία μου! Η Παναγία να είναι βοηθός και προστάτης στο κορίτσι σας αλλά και σε σας να δίνει δύναμη να ξεπερνάτε τα δύσκολα. Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες και άγια η προσφορά σου! Να είστε πάντα καλά!
Φιλιά! Καλή εβδομάδα!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Εύχομαι όλα να πάνε καλά, που είναι σίγουρο γιατί με τόση αγάπη που υπάρχει στο σπιτικό σου καί τόση προσφορά ψυχής δύσκολο να μην εισακουστούν οι προσευχές σου !!!
Πολλά φιλιά !!!!

Maria είπε...

Αγαπημένη μου,περαστικά στην κόρη σας,να είναι γερή,σιδερένια και η Παναγία μας,να την σκεπάζει πάντοτε!!!
Σε συγχαίρω για την προσφορά σου και την απέραντη υπομονή σου,για τις όμορφες,καταπληκτικές δημιουργίες σου!!!
Όσο για την βέρα,μία από τα ίδια και ήδη προβληματίζομαι να την αφαίρεσω από το χέρι μου...δε θέλω να το σκέφτομαι....Πολλά πολλά μπράβο στον σύζυγο!!!
Να περνάς πάντα όμορφα με ότι αγαπάς!!!
Φιλάκια!!!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Την αρχική ψυχρολουσία απ' τα νέα σου, διαδέχτηκαν η συγκίνηση και ο άπειρος θαυμασμός. Γιατί είσαι βράχος αλύγιστος κι έχεις την ευλογία ν' αντέχεις τις καταιγίδες και να νικάς τις πιο άγριες φουρτούνες της ζωής. Περαστικά στο κορίτσι σας και ο Θεός να σας δίνει ανεξάντλητη δύναμη μέχρι να περάσει κι αυτό...
Την αγάπη μου, τις ολόψυχες ευχές μου, τα φιλιά και την εκτίμησή μου ♥

Ανώνυμος είπε...

Να ενώσω και εγώ ολοψυχες ευχές για γρήγορα περαστικα!όλα θα πάνε καλά!Αν θα είχα ποτέ την τύχη να σας συναντήσω θα ήθελα να σας φιλήσω αυτά τα άξια χερια σας και να υποκλιθω στο μεγαλείο σας...το κάνω νοερά!Μαρινα

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι πάρα πολύ που όλα πήγαν καλά με το κορίτσι σας.Ο θεός να σας δίνει δύναμη. Συγχαρητήρια για όλα αυτά που προσφέρετε από εδώ και από εκεί. Τόσα πολλά, πως τα καταφέρνετε,! Την αγάπη μου και στον υπέροχο κύριο Δημήτρη, τον πατριώτη του άνδρα μου. Σας φιλω

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Αγαπημένη μου αχτίδα, θα ήθελα πραγματικά πολύ να ξαναβρεθώ κοντά σας και να νιώσω την αυθεντική ανθρωπιά αυτής της οικογένειας! Θα ήθελα πολύ να ξαναδώ εκείνο το όμορφο ξανθό πλάσμα την κόρη σου Ειρήνη, χαίρομαι που όλα πήγαν κατ' ευχήν και η Παναγία μας πάντοτε να την σκεπάζει στην αγκαλιά της. Να της δώσεις τα φιλιά μου όταμ ανταμώσετε ξανά. Χαίρομαι για τη ζωντάνια σου και για τις αχτίδες σου που είναι πάντοτε φωτεινές και ζεστές!
Σου/σας στέλνω φιλί καναρινένιο!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πιο δυνατο παραδειγμα και δύναμη ψυχής από σένα δεν έχει Γιωργία μου δεν έχει...όλη η θετική σκέψη σου βοηθάει να μην το βάζουμε κάτω με τίποτα.
Ευτυχώς που όλα πήγαν καλά με το κορίτσι σου και θα πάνε ακόμα καλύτερα.
Η δύναμη και το κουράγιο σου είναι παράδειγμα για όλες μας.
Κάνεις τόσα πράγματα που είσαι αξιέπαινη φίλη μου.
Η προσευχή μας να έρθουν όλα καλά είναι δεδομένη. Η Παναγιά πάντα μαζί σας
Εύχομαι γρήγορα περαστικά και ξεχασμένα!
Να είστε όλοι καλά αχτίδα μου την αγάπη μου🧡 πάντα! Στέλνω αγκαλιές!!🤗

Συννεφάκι είπε...

Όλα στη ζωή είναι για μας ... αρκεί να περνάνε.
Υγεία στη κόρη σου και σε σένα κουράγιο και δύναμη που δεν σου λείπει!
Όλες οι δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές.
Πολλά φιλιά και άπειρη αγάπη.

Ανώνυμος είπε...

Σας διαβάζω εδώ και χρόνια. Διάβαζα και την Ειρήνη παλιά. Πολλά τα περιστατικά δυστυχώς, το πέρασα κι εγώ πρόσφατα με μια φίλη μου, αλλά ευτυχώς με πολύ καλή πρόγνωση. Δείτε το σαν μια σκοτεινή σελίδα. Θα περάσει κι αυτό! Πόσο γλυκιά η χειρονομία με τη βέρα! Με εκτίμηση. START2

Mary είπε...

Γεωργίτσα μου καταλαβαίνω τι περάσατε, ευτυχώς όλα είναι καλά!
Η ένταση και η αγωνία σου δημιούργησε πανέμορφα πράγματα για τόσο καλό σκοπό, η βέρα επισφράγισε την αιώνια αγάπη σας!
Δύναμη και υπομονή, ευχές πολλές από καρδιάς κορίτσι μου!

Chile είπε...

Σας ευχαριστούμε για την προσπάθεια που καταβάλατε για την έρευνα και την παρουσίαση των πληροφοριών σας.