Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Αυτό που μου λείπει...

 


Μία Φθινοπωρινή μέρα σήμερα φίλοι μου ,τα χρώματα όπως ακριβώς ορίζει η φύση. Όταν θέλω να τα μεταφέρω σε μουσαμά θα έβαζα ώχρα, καφέ, κόκκινο, πορτοκαλί και θα έφιαχνα το λαδί σαν απομεινάρι από το φωτεινό πράσινο..



Σήμερα δυσκολεύομαι να μεταχειριστώ τα δάκτυλα μου ,δυσκολεύομαι με την κίνηση μα δεν διαμαρτύρομαι γιατί ξέρω πως υπάρχουν και τέτοιες μέρες.. Μπαίνοντας σε ένα μπλοκ θαύμασα τις όμορφες εικόνες που τράβηξε με τον φακό της από ένα ταξίδι της. Ε! Τι παραπονιάρικο , γκρινιάρικο πλάσμα θα ήμουν αν δεν πω πως.. ζήλεψα, επιθύμησα τα αμέτρητα ταξίδια μας με τον Δημήτρη χωρίς συγκεκριμένο προορισμό απλά στο εργαστήρι μας την ώρα που δουλεύαμε μου έλεγε : - πάμε για... Νάουσα για καφέ ;και πηγαίναμε.


Τώρα θα σας πω τι μου λείπει.. κάτι που δεν μπορώ να έχω πια όπως παλιά.. όπως το θέλω ! Μου λείπουν τα ταξίδια μας, μου λείπουν οι διαδρομές μας στα δασάκια, τα μονοπάτια που ανακαλύπταμε. Μου λείπουν τα.. σκαρφαλώματα μας σε απρόσιτα μέρη απλά για να τα χαρούμε, να ανακαλύψουμε φυτά, να μαζέψω ξύλα παράξενα για ζωγραφική.. μου λείπουν όλα αυτά.

Δεν έχει αξία ένα ταξίδι αν δεν διαβείς δρομάκια..αν δεν μαζέψεις αγριολούλουδα, αν δεν γκρατζουνίσεις τα πόδια σου από τα πεσμένα κλαδιά.  Τώρα δεν θέλω πια να βγαίνω όσο κι αν με παρακαλούν, πάω μόνο στο κτήμα που καθισμένη στον καναπέ έξω χαζεύω τη φύση ή όταν κάνει κρύο μέσα χαζεύω την φωτιά στην σόμπα.

Σας τάπα και.. ξέσκασα, αύριο θα πάμε κτήμα για ΣΚΔ , έχω ένα βιβλίο δωράκι απο την κόρη να διαβάσω και τάμπλετ με.. δεδομένα να τα εξαφανίσω...αυτά και δόξα το Θεό που τα έχω.. Όταν γυρίσω  θα ξαναμπώ στο εργαστήρι μου, θα πάρω τα χάπια μου, θα βάλω το αυτοκόλητο μου και θα αρχίσω τα Χριστουγεννιάτικα μου .. όλα θα πάνε καλά.

                     Αχτιδένια φιλάκια

8 σχόλια:

litsa t. είπε...

Γεωργιτσα μου εχεις πολυ ομορφες αναμνησεις και αυτο εχει σημασια.Αλλωστε οπως λεει και ο σοφος λαος μας καιρός τα λάχανα καιρος τα παραπουλια.Ας ειμαστε εστω και ετσι και ας λεμε δοξα τω θεω.Στα λεω σε εσένα για να τα ακούω και εγώ.Φιλια και να περασετε καλα.

Giannis Pit. είπε...

Γεωργία μου, να μακαρίζετε εαυτούς γιατί είστε γεμάτοι τέτοιες ταξιδιωτικές αναμνήσεις, γεγονός που στερούνται άπειροι άλλοι άνθρωποι. Εμείς π.χ. ενώ λατρεύουμε αυτόν τον τρόπο ζωής, που ανέφερες, δεν έχουμε τις ανάλογες εμπειρίες. Και φυσικά είναι δική μας ευθύνη.
Εν τω μεταξύ, οι αναφορές σου στα χρώματα του Φθινοπώρου, με τα ανάλογα χρώματα ζωγραφικής, μού άνοιξε την όρεξη. Ξέρεις ότι ζωγραφίζω ναι; Άντε να φτιάξω κανέναν ανάλογο πίνακα.
Γλυκιά μου σε αφήνω και καρτερώ να δω τα πανέμορφα Χριστουγεννιάτικα έργα σου.

ANNA FLO είπε...

Έχεις πληθώρα αναμνήσεων και ανήκεις στους τυχερούς. Και κουράγιο αμέτρητο και θα φανεί στα καλούδια για τα Χριστούγεννα που θα φτιάξεις. Έχεις και το κτήμα έναν παράδεισο που πας και ξεφεύγεις, απολαμβάνεις πράσινο και φύση.
Λογικό να επιθυμείς εκείνα τα χρόνια που γρατζούναγες πόδια από τα ξύλα. Λογικό να επιθυμούμε όλοι μας τα χρόνια που πέρασαν. Αλλά δόξα σοι ο Θεός! Ναι;
Καλά να περάσετε στο κτήμα θαυμάζοντας τα χρώματα του φθινοπώρου.
Προσοχή στην κακοκαιρία αστραπή που έρχεται, όπως λένε
Φιλάκια πολλά

Αννίκα είπε...

Ναι όλα θα πάνε καλά Γεωργία μου! Ακόμα κι αν δεν μπορούμε να περπατήσουμε τα μονοπάτια στη φύση, οι αναμνήσεις από παλαιότερες εξορμήσεις είναι πολύ δυνατές, όταν μπορείς με το μυαλό να σημαδεύεις τοπία και να χαράσσεις διαδρομές. Έχεις το δικό σου παράδεισο Γεωργία μου! Λίγο είναι; Ζεις το θαύμα της φύσης που δεν χρειάζεται λέξεις να αποκαλύψουν την ομορφιά του.
Με δυνατή θέληση και θετική διάθεση να είστε καλά, να έχετε έναν όμορφο μήνα!

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ακόμα κι αυτό το παράπονό σου, με αγάπη το ζωγράφισες. Πόσο σε νιώθω... Αλλά και πόσο σε θαυμάζω που κουμαντάρεις με αξιοσύνη και αξιοπρέπεια την καθημερινότητα και τις δραστηριότητές σου!
Να περάσεις όμορφα στο κτήμα και να απολαύσεις τα χρώματα και τις μυρωδιές του φθινοπώρου. Σε περιμένει δουλειά πολλή και όλα θα πάνε κατ' ευχήν, Γεωργία μου!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Βέβαια όλα καλά θα πάνε και να ξέρεις ότι σε όλους μας λείπει η ανεμελιά στη φύση και η συλλογή όπως είπες....ευτυχώς κι εγώ έχω απόθεμα για κάποιες πετρούλες και κλαδάκια που θέλω γιατί τώρα που βοηθάω με το μωρό, πού καιρός για βόλτες....
Να απολαμβάνεις όσο μπορείς τις βόλτες στό κτήμα και το διάβασμα !!!
Σε φιλώ, καλή εβδομάδα !!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μεγαλώνοντας φιλενάδα τα ίδια πράγματα μας λείπουν και σε καταλαβαίνω απόλυτα να ξέρεις.
Είσαι τόσο τυχερή που έχεις όμορφες αναμνήσεις στο μπαουλάκι του μυαλού σου!
Αυτές θα ανασκαλεύεις και θα θυμάσαι όλα τα όμορφα περάσατε...
Και το ξέρουμε πως δεν το βάζεις κάτω φιλενάδα...έτσι να συνεχίσεις.
Να είσαι καλά κορίτσι μου στέλνω αγκαλιά και φιλί.🤗😘

Boaboa είπε...

Άψογα διατυπωμένη! Η ανάρτησή σας ξεχωρίζει, προσφέρει διορατικές προοπτικές. Σας ευχαριστούμε που μοιράζεστε την πολύτιμη προοπτική σας.