Παρασκευή 14 Απριλίου 2023

Το Φως που όλοι ελπίζουμε.

 


Πάντα έλεγα πως η ζωή του Κυρίου είναι αντιπροσωπευτική της ζωής του ανθρώπου ...χειροκροτήματα, προδοσία, πόνος, σταυρωση και Ανάσταση..η Ελπίδα για το Φως.

Έκανα ότι μπόρεσα αυτές τις ημέρες, χάρηκα με οτι κατάφερα, θυμήθηκα τα όσα έζησα παλιά και ευχαρίστησα που τα ...έζησα φίλοι μου. Με πείσμα και.. μπαστούνι έφιαξα τα πάντα καθισμένη σε καρέκλα στο πάγκο της κουζίνας. Μαγειρίτσα, τζιγεροσαρμάδες, ντολμαδάκια και.. μαντέψτε ..κοκορετσάκια σπιτικά όμως πλήρη μετά από ιδιαίτερα χα! χα! μαθήματα στο youtube!!! 

Κουράστηκε ο άνδρας μου να βλέπει βιντεάκια με.. κοκορέτσι και απελπίστηκε που δεν κατάφερε να μα αποτρέψει από το τραπέζωμα που ετοίμασα. Του είπα απλά :- ίσως είναι η τελευταία φορά που μπορώ να κάνω όλα αυτά. Φίλοι μου θέλω να σας ευχηθώ ένα Καλ,ο Πάσχα ,Ανάσταση Ψυχής, Υγεία, Αγάπη, Αντοχές σε όλα.

Δεν θα σας κουράσω άλλο.. θέλω μόνο να σας μεταφέρω ένα κείμενο που μου έστειλαν και που διαβάζοντας το ένοιωσα ότι αντιπροσώπευε τις σκέψεις μου.


Οφείλω μία συγνώμη στο Θεό για όσα μου χάρισε και δεν τα χάρηκα.

Για εκείνα που μου έδωσε και δεν τα πήρα.

Μα και γι'αυτά που μου ζήτησε και δεν Του τα έδωσα.

Πάνω από όλα θέλω να κλάψω για όλες εκείνες τις μέρες που δεν έζησα και απλά επιβίωσα.

Να πω Συγνώμη για όλα όσα αγαπώ που δεν είπα, αγκαλιές που δεν έδωσα, πόρτες που έκλεισα, τηλέφωνα που δεν σήκωσα, μάτια που δεν αντίκρισα και προσευχές που δεν ειπώθηκαν.

Αν βρήκες έναν άνθρωπο να σε νιώσει, να σε καταλάβει, να σε αγαπήσει ..κράτα τον κι ας είναι στην άλλη άκρη της γης, φθάνει που τον βρήκες

Δεν θα σου τύχει πολλές φορές στη ζωή . Να θυμάσαι ότι στα δώρα λες πάντα ευχαριστώ κι ας μη τα ξετυλίξεις ποτέ.

Αγιος Παΐσιος


 Φίλοι μου αγαπημένοι να είστε καλά, να περάσετε καλά ,να δώσετε ότι θέλατε να σας δώσουν, να πάτε στην εκκλησία.. κάποτε ξενυχτούσα επι χρόνια να στολίσω τον Επιτάφιο στην Αγία Βαρβάρα .. τώρα δεν μπορώ ούτε να πάω. Σκέπτομαι όμως πως η Εκκλησία, ο Θεός είναι μέσα μας και ίσως με συγχωρέσει.

                  Αχτιδένια φιλάκια σε όλους.



12 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Ωραίο το κείμενο.
Και χαίρομαι για τόσα που έκανες
Εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να έλθει με αγάπη, υγεία, γαλήνη, ελπίδα
Καλό Πάσχα Αχτίδα μου
Να περάσετε καλά
Φιλάκια

Πίπη είπε...

Καλή Ανάσταση, με υγεία, και να απολαύσετε όλα τα καλούδια που ετοίμασες!
Και μπορεί στο παρελθόν να ένιωθες καλύτερα και να μπορούσες να κάνεις περισσότερα από όσα μπορείς να κάνεις σήμερα, αλλά και αυτά που κάνεις τώρα δεν είναι διόλου λίγα. Εξάλλου, από ό,τι έχω καταλάβει, εσύ κάνεις πάντα το καλύτερο που μπορείς και αυτό από μόνο του είναι πολύ μεγάλο. Πόσοι είναι εκείνοι που δε σε φτάνουν ούτε στο μικρό σου δαχτυλάκι (αυτό του ποδιού σου, να εξηγούμαστε, όχι του χεριού, που φτιάχνει τα καλούδια)!
Πολλά φιλιά

fish eye είπε...

Και του χρόνου!
Καλή ανάσταση Αχτίδα μου, καλό πάσχα, με υγεία.

Marie-Anne είπε...

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, φίλη μου!
Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου, με υγεία και αγάπη γύρω σου!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Έτσι μπράβο, πολύ καλά έκανες.....καλοφάγωτα !!!
Καλή Ανάσταση και καλή Λαμπρή αγαπημένη, να συνεχίσεις να φωτίζεις τις ψυχές μας ....σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα μου, μπράβο σου για το κουράγιο σου & για το καλό παράδειγμα που μας δίνεις!
Μπράβο σου, για όλα τα Πασχαλινά καλούδια που έφτιαξες!
Το κείμενο θαυμάσιο!
Εύχομαι καλή Ανάσταση με ανάταση ψυχής ολων μας, το "Χριστός Ανέστη " να πλημμυρίσει τις καρδιές μας!

Ανώνυμος είπε...

Αχτίδα μου η ανώνυμη δημοσίευση είναι δική μου. Χριστίνα Χαλκιοπουλου

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Χριστός Ανέστη.
Θαυμάζω το κουράγιο σου Γεωργία μου.
Έτσι, δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω, να παλεύουμε με νύχια και με δόντια.
Όσα κάνεις είναι υπέροχα.
Το κείμενο αυτό μου άρεσε πάρα πολύ κι εύχομαι να το κάνω πράξη στη ζωή μου.
Σε φιλώ

Αννίκα είπε...

Χριστός Ανέστη Γεωργία μου, Χρόνια Πολλά με κάθε έννοια, με υγεία και δύναμη. Να είστε καλά!

Marina Tsardakli είπε...

Τι ωραίο το κείμενο που μοιράστηκες μαζί μας, αγαπημένη μου!
Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου, με υγεία, χαμόγελα και δημιουργίες.
Σου στέλνω την θετική μου ενέργεια και την αγάπη μου.
Πολλά πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Ο Αναστάς Χριστός να φωτίσει το σπιτικό σου, να βοηθήσει να αντέχεις τις δυσκολίες σου και να τον ευχαριστείς που μας προσφέρει το γήρας που μας κάνει σοφοτερους και μας φέρνει περισσότερο κοντά Του....και αυτό σημαίνει ότι κάτι ακόμα περιμένει από μας και τη ψυχή μας να Του χαρίσουμε.
Γιαγιά Φαιη

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Χριστός Ανέστη Γεωργία μου, Χρόνια σου πολλά, υγεία και δύναμη στις δυσκολίες της ζωής. Συγχαρητήρια πολλά για την προσφορά σου που είναι και το μέγα ζητούμενο των γιορτών. Τα χέρια που απλά σταυροκοπιούνται και δεν προσφέρουν στο συνάνθρωπο, κρύβουν υποκρισία. Τα χέρια που προσφέρουν αδιάκοπα κι ας είναι κουρασμένα, είναι ευλογημένα.
Κάθε καλό στο σπίτι σου ♥