Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Ας κοιτάξουμε δίπλα μας.

 

Θα βαρεθείτε να με διαβάζετε φίλοι μου...ή μάλλον έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου που πιστεύω πως μέσα στα τόσα που σας..μας..βρήκαν εσείς νοιάζεστε για όσα γράφω.
Όμως θα σας πω και κάτι που θα σας δώσει την ευκαιρία ακόμη και μέσα από το σπίτι να βοηθήσετε.
Χθες μας τηλεφώνησε ο ανεψιός μίας ηλικιωμένης που μένει στη πολυκατοικία μας και την φρόντιζε και μας ζήτησε να έχουμε το νου μας για τη σίτιση της. 
Έτσι βρήκε και κάτι ακόμα να ασχολείται ο άνδρας μου και χαρήκαμε που μπορούμε να βοηθήσουμε έστω και μοιραζόμενοι το φαγητό μας που ελπίζω να της άρεσε χθες. 
Βέβαια προσέχουμε, κρατάμε αποστάσεις με γάντια και μάσκα απλά της αφήνουμε το πακέτο με τα 3ημερήσια πιάτα..ότι τρώμε κι εμείς.
Λοιπόν, κοιτάξτε δίπλα σας ίσως υπάρχει κοντά σας ένα τέτοιο άτομο.
Χθες έλυσα και ένα πρόβλημα με την Κάντυ που τελείωσαν τα φαγητά της και με ένα τηλεφώνημα μου τα έφεραν σπίτι. Προσέξτε, ο διανομέας φορούσε γάντια , μάσκα και μου άπλωσε το μηχανάκι για την κάρτα με απόσταση...μέτρου!
Που φθάσαμε φίλοι μου..αυτά τα έβλεπα σε ταινίες φανταστικού περιεχομένου!!! Στεναχωριέμαι για όσες από εσάς έχουν μικρά παιδιά όπως η κόρη μου και ξέρω πόσο δύσκολο είναι να τα απασχολήσεις.
Δύσκολο και για τους άνδρες..δεν ξέρω πως να του βρω ασχολίες...ξεμείναμε και από μερεμέτια στο σπίτι κι εγώ ( ελπίζω να έχετε χιούμορ) πέρασα την ηλικία για ..σόου στριπτιζ!
Μας έπιασε και μία λιγούρα χθες βράδυ για γλυκάκι και έφταξα τα κουρκουμπίνια που ομολογώ είναι η αδυναμία μου. Έγιναν φανταστικά και ο ..γλυκούλης μου τα τίμησε δεόντως, ελπίζω και η γειτόνισσα που της το βάλαμε στο ...μενού.
Όλα θα πάνε καλά φίλοι μου, κουράγιο, δύναμη, υπομονή και...Σπίτι μένουμε!
            Αχτιδένια φιλάκια.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας.Επειδή είμαι υπέρ του διαβάσματος και της Μουσικής σας στέλνω μουσική για όλες τις ώρες και ηλικίες.
http://www.e-radio.gr/AK-Radio-Internet-Radio-i1975/live

Giannis Pit. είπε...

Φυσικά και νοιαζόμαστε για ότι γράφεις Γεωργία μου. Πάντα εστιάζαμε στις σκέψεις και μοιραζόμασταν τις στιγμές σου. Πόσο μάλλον τώρα. Συλλογικά, ανθρώπινα, γαλήνια και με πάθος, υπερασπιζόμαστε τη ζωή.
Καλή δύναμη καλή μου.

Θωδη Ρίτα Τρικαλα είπε...

Φιλενάδα μου γλυκιά να περάσει όλο αυτό με ότι μπορούμε να ξεδωσουμε. Τα εγγόνια μας και τα παιδιά μας υπομονή και υγεία. Φιλάκια.

LitsArt είπε...

τι όμορφο που μπορειτε και φροντίζετε για μια ακομη συνανθρωπο! μπραβο κ στους δυο σας!
καλό κουραγιο!

ANNA FLO είπε...

Πότε βαρεθήκαμε να σε διαβάζουμε; Περιμένουμε να ανοίξεις πορτοπαράθυρα, νατο ξέρεις.
Να στε καλά και κουράγιο στα νέα δεδομένα
Φυσικά και βοηθάμε όπου μπορούμε.Υπάρχουν άνθρωποι μόνοι και αβοήθητοι.
Τυχερή η κυρία που σας έχει κοντά της. Αν δεν βοηθούσατε εσείς ποιος θα το κάνει;
Δύναμη και ευχή να πάνε όλα καλά για όλους

Ariadni St. είπε...

Καλησπερα κυρια Γεωργια!
Ποτε δεν βαριεμαι να σας διαβαζω!
Μενουμε σπιτι :)

Katerina V *Pause blog* είπε...

Η πιο όμορφη εικόνα που έχω δει αυτές τις μέρες!

Κουράγιο και δύναμη σε όλους μας...
Να προσέχετε αχτίδα μας!

Marina Tsardakli είπε...

Βρήκα συνταγή για νηστίσιμα κουρκουμπίνια, αλλά φοβάμαι να τα κάνω, μην καταστρέψω υλικά, μέρες που είναι. Δεν είναι εύκολο να βγω να πάω να πάρω άλλα, καταλαβαίνεις Αχτίδα μου.
Τι όμορφη η πράξη σας και πόσο δίκιο έχεις.
Όχι μόνο τώρα, πάντα, πρέπει να έχουμε το νου μας, αν μπορούμε να βοηθήσουμε κάποιον να το κάνουμε.
Όλα να πάνε καλά να λέμε, να έχουμε υγεία και θα ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας!
Σε φιλώ γλυκά :)