Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Σας θέλω όρθιους και δυνατούς!

                                                Mikor már a kutyagumit is magadra kened… | Régiségeknek

Τέτοιο τετ α τετ ούτε στα νιάτα μας βρε παιδιά!!! Έχουμε κλειστεί στο σπίτι και έχουμε βάλει σε σειρά ένα σωρό εργασίες και απασχολήσεις. Αυτός ο καναπές γωνία  μας κερδίζει τα απογεύματα και σαν το μάπετ σόου κάνουμε κρίσεις και επικρίσεις στα πάντα!
Δεν θέλω να το βάζετε κάτω , χαμόγελο και το ποτήρι μισογεμάτο γιατί αυτό χρειάζεται και να συμμορφωνόμαστε με τις οδηγίες. Φανταστείτε πως έχετε ένα δικό σας κάστρο και με τον ..ιππότη σας οφείλετε να τον κρατήσετε άπαρτο από τον..εχθρό. 
Εγώ το έχω ρίξει στο..κέντημα και στις κατασκευές με πηλό στα στεφάνια μου και το τηλέφωνο έχει γίνει το μέσον για να λέω την καλημέρα μου σε φίλους που με σκέπτονται και τους σκέπτομαι.
Δεν θέλω να σας κυριεύει ο πανικός και ο φόβος , αν κάνετε ότι κι εμείς που έχουμε μείνει σπίτι  όλα θα πάνε καλά ε!..τι στο καλό αν μπαίνει ο ιός και από την κλειδαρότρυπα ...
Θα ομολογήσω πως εκείνος που φοβάται περισσότερο είναι ο άνδρας μου που ανέκαθεν "συζεί" με το Betadin  σε κάθε του μορφή, τώρα βάζει σε αυτό μέχρι και την..οδοντόβουρτσα του!
Εγώ απλά προσέχω, κάνω το πρωί την προσευχή μου και ζητάω όλος ο κόσμος να είναι καλά και κάθε βράδυ ευχαριστώ που πέρασε η μέρα και ήμαστε πάλι μαζί και υγιείς .
Πάντως με χιούμορ θα πω πως στο σπίτι μας διαθέτουμε μικρό...σούπερ μάρκετ  και ακόμη και αυτή τη στιγμή βγάζει το άχτι του στη κουζίνα κι εγώ συνέχεια του λέω να μαγειρεύει μόνο για..δύο!
Φίλοι μου να είστε καλά, ότι και να γίνει σταθείτε όρθιοι, ακολουθείτε τις οδηγίες και ..όλα θα πάνε καλά. Τσουνάμι είναι και θα περάσει.
     Αχτιδένια φιλάκια 

6 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Χαίρομαι που είστε καλά! Κουράγιο λέω και στον εαυτό μου και σε όλους. Θα περάσει κι αυτό όπως λες σαν τσουνάμι αλλά πόσους θα παρασύρει είναι το θέμα
Δύναμη και....καλοφάγωτα όσα φτιάχνει ο άντρας σου
Καλές δημιουργίες

Κική Κωνσταντίνου είπε...

να προσεχετε γλυκια μου
υπομονη και ψυχραιμια

Ανώνυμος είπε...

Ας προσέξουμε όλοι, νέοι και ηλικιωμένοι. Εγώ δυστυχώς δεν έχω μικρό "σουπερμάρκετ" σπίτι μου, όπως το λέτε, οπότε μέχρι να πέσει η σύνταξη (εδώ γελάω κακαριστά, λόγω του ποσού που παίρνει ο άντρας μου!!!) και μιας και θέλουμε 14 μέρες ακόμα, μοιράζω και το ψωμί, χωρίς πλάκα. Τέλος πάντων ο Θεός είναι μεγάλος. Καλημέρα σε όλους έγκλειστους και μη, και στους ανεγκέφαλους λέω: ΚΑΤΣΕ ΣΠΙΤΙ!

Giannis Pit. είπε...

Να σας στείλω τις πιο ζεστές μου ευχές για να είστε καλά και να χαμογελάτε. Ποιος σας πιάνει στη φωλίτσα σας! Γεωργία μου, ξέρω τη δημιουργικότητα και την αγάπη που βγάζετε.
Να είστε καλά. Καλή μας βδομάδα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ανώνυμος# φίλη μου ο χαρακτηρισμός "σούπρμάρκετ" εναι χιουμοριστικός. Λέτε να χρειαζόμαστε τόσα πολλά δύο άνθρωποι; η Κάντυ μας ξοδεύει περισσότερα. Ήμαστε κι εμείς συνταξιούχοι φίλη μου πια.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ετσι είναι φιλενάδα η κατάσταση θέλει υπομονή..και υπακοή στα μετρα..
Δεν είναι τόσο δύσκολο να μείνουμε μέσα ..και εξ αλλου με τόσα μεσα παγκόσμιας ενημερωσης..είτε είμαστε μέσα είτε εξω.. έχουμε επικοινωνία..δεν είμαστε τελειως αποκομενοι με τον εξω κόσμο..
Είναι ένας εχθρός που θα καταπολεμηθεί μονο αν εμεις έχουμε προσωπική ευθύνη..
Καλύ δύναμη σε όλους μας είμαστε όλοι μαζι σ αυτό οποτε ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ..για να περάσει γρηγορα την αγαπη μας.. φιλακια ακίνδυνα ..😊