Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Το προτέρημα να είμαι γυναίκα.

                            Mode de Paris Pink hat Paris French Fashion by CottageRoseGraphics

Καλημέρα φίλοι μου,  εγκατέλειψα αυτό το καιρό μα ακροβατώ ανάμεσα σε εξετάσεις, Μαγνητικές και γενικά σε όλα αυτά που συνήθως με σέρνουν με το ζόρι.για λόγους που πολλές φορές δεν καταλαβαίνω αφού εγώ αντιμετωπίζω τα πάντα με το δικό μου τρόπο. 
Ακόμη και εδώ ..βρε παιδάκι μου είμαι..μοναδική, που το πας αυτό.!!! Έχω λέει μία μορφή Πάρκινσον εντελώς διαφορετική και θέλουν να ψάξουν ..λέει..αγωγή! Αφήστε με καλέ στην ησυχία μου, εγώ σαν επαλήθευση του Δαρβίνου προσαρμόζομαι και "αλλάζω" τρόπο αντιμετώπισης ανάλογα με ότι μου έρχεται.
Πρωί πρωί μου λέει ο άνδρας μου:
-Κοριτσάκι μου ( έτσι με βλέπει εκείνος και ας έκανε εγχείρηση για..καταρράκτη!), κοριτσάκι μου λοιπόν Χρόνια σου Πολλά , είναι λέει η γιορτή της γυναίκα;!
-Γιατί καλέ μου, η χθεσινή και προχθεσινή τι ήταν;
Ποτέ δεν μου άρεσαν οι..ετικέτες, δεν έβαζα χαρακτηρισμούς σε ανθρώπους και γεγονότα..το φύλλο μας είναι δοκιμασμένο και..δοκιμάζεται σε τόσες καταστάσεις που από μόνη της η λέξη"γυναίκα" είναι μοναδική.  
Η έννοια της φαίνεται από τις πρώτες στιγμές στο τσαχπίνικο βλέμμα που έχουν τα κοριτσάκια, εκείνο που κάνει τους ..μπαμπάδες να λιώνουν. Η "γυναίκα" φαίνεται επάνω τους ακόμη και από το τρόπο που "σου παρουσιάζουν τις ζημιές", από το τρόπο που σε μαλακώνουν και σε κάνουν να παραβλέπεις.
Η έννοια "Γυναίκα" στα κοριτσάκια που παθητικά δέχονται σε ανδροκρατούμενες καταστάσεις "ακρωτηριασμούς" της γυναικείας τους φύσης ή κακοποίηση σε περίπτωση κάποιας μικρής εξέγερσης.
Γυναίκα σε φέρνει στο κόσμου, γυναίκα παλεύει να εξομαλύνει καταστάσεις μέσα σε ένα σπίτι, γίνεται στολίδι, έρωτας, σύζυγος , ερωμένη , επαγγελματίας, μάνα, πεθερά ,γιαγιά και μία σιωπηλή στο τέλος ..παρουσία που υπομονετικά προσπαθεί να μη κουράσει με αντάλλαγμα μία αγκαλιά και ένα φιλί.
Γυναίκες του πολέμου,της καταστροφής και της ίσως εξαθλίωσης,  μάνες που δέχθηκαν την ..ρομφαία στη καρδιά θάβοντας παιδιά, γυναίκες που φροντίζουν συζύγους, παιδιά με ουδετερότητες, γονείς και συγχρόνως να είναι πάνω από όλα..ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
Δεν θέλω ειδική μέρα, θέλω να με κοιτάζουν με σεβασμό για ότι είμαι και για ότι ίσως κάνω σε δύσκολες στιγμές που ακόμη και εγώ δεν θα πιστεύω ότι θα κάνω.
Χαίρομαι που είμαι γυναίκα, ευχαριστώ το Θεό γι΄αυτό , το θεωρώ ιδιαίτερη τιμή και καθήκον να αποδείξω την πραγματική σημασία της λέξης: Να είμαι έτοιμη για όλα, να είμαι ένα χαμόγελο ακόμη και σε δύσκολα, να είμαι αγάπη, προσφορά και δημιουργία!
Αχτιδένια φιλάκια!

12 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Καλημέρα ΓΥΝΑΙΚΑ! Συμφωνώ με όσα γράφεις...
Να σαι καλά κάθε μέρα να γιορτάζεις και να τρελαίνεις τους γιατρούς να τους κάνεις να ψάχνονται και να ερευνούν
Η Κλώντη καλά είναι;
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα της ψυχής μου, ότι λες είναι σαν να το σκέπτομαι εγώ, ίσως για αυτό το λόγο ταιριάζουμε. Αν ήμασταν κοντά σίγουρα θα κάναμε παρέα και θα τα λέγαμε όλη μέρα.Εγώ πάντως θα πω Χρόνια σου Πολλά και ας μη τη γιορτάζεις τη μέρα. Μαίρη Πανικάκη ( Κρήτη)

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα σου Γεωργία μου.
Και εγώ σε εξετάσεις είμαι, έκλεισα ένα σπινθιρογράφημα σήμερα για να δούμε.
Εύχομαι πάντα να είσαι γερή κοπέλα μου.
Θεωρώ τη σημερινή ημέρα ιστορικής μνήμης τεράστια. Μια μέρα για την εργαζόμενη Γυναίκα και τα εργατικά και κοινωνικά της δικαιώματα που φυσικά το σύστημα αλοίωσε.
Υπόκλιση λοιπόν στη γυναίκα σε όλες της τις μορφές και δημιουργίες.
Κοινός αγώνας για μια δίκαιη κοινωνία.
Τις ευχές μου.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Να είσαι πάντα καλά και συ και όλες οι γυναίκες
και ο Θεός να δίνει δύναμη να είναι εκεί σε όλα και για όλα τη κατάλληλη στιγμή

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή μου κυρία Γεωργία, σας θαυμάζω και σας αγαπώ.Διαβάζω κάθε φορά τα όσα μας γράφετε και στεναχωριέμαι όταν αργείτε. Γυναίκα κι εγώ, σύζυγος και μητέρα ενός παιδιού με αναπηρία. Παλεύω φίλη μου, παλεύω..ποια γιορτή της γυναίκας μου λένε. Ευχαριστώ για την παρέα.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Προσκυνω και προσυπογραφω ότι γραφεις εδω φιλεναδα μου δεν θα προσθεσω τιποτα μονο σε θαυαμαζω και το ξερεις για την θετική σου σταση .. αυτή ειναι η σωστη αντιμετώπηση της ζωής..ακομη και τα δυσκολα τα παλευουμε και συνεχιζουμε αχτιδουλα μου..εμεις οι γυναικες.. να εισαι καλα φιλη μου και να προσεχεις τον ευατο σου για να μπορεις να προσεχεις και τον Δημητρη σου.. καλο σας βραδυ φιλακιααα!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

συμφωνώ κι εγώ μαζί σου καλή μου και σε θαυμάζω για την θετική σου ενέργεια που έχεις και τον τρόπο να την μεταδίδεις !!! Σε φιλώ !!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Χρόνια πολλά και καλά για κάθε μέρα του χρόνου φίλη μου.
Συμφωνώ με όσα γράφεις.
Η σημερινή ημέρα είναι ημέρα μνήμης για τους αγώνες της γυναίκας .
Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

BUTTERFLY είπε...

Τα ειπες ολα Αχτιδουλα μου!

AgapameAnDolmas είπε...

καλημερααααααααααα σου στελνω αχτιδενια φιλακια κ ολα καλα να πανε!!! συμφωνω με ολα για το θεμα της γιορτης της γυναικας

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

<<...στα κοριτσάκια που παθητικά δέχονται σε ανδροκρατούμενες καταστάσεις "ακρωτηριασμούς" της γυναικείας τους φύσης ή κακοποίηση σε περίπτωση κάποιας μικρής εξέγερσης.
Γυναίκα σε φέρνει στο κόσμου, γυναίκα παλεύει να εξομαλύνει καταστάσεις μέσα σε ένα σπίτι, γίνεται στολίδι, έρωτας, σύζυγος , ερωμένη , επαγγελματίας, μάνα, πεθερά ,γιαγιά και μία σιωπηλή στο τέλος ..παρουσία που υπομονετικά προσπαθεί να μη κουράσει με αντάλλαγμα μία αγκαλιά και ένα φιλί...>>

Σα να άνοιξες την αγκαλιά σου και μας χώρεσες όλες.
Φιλόξενη καρδιά
Αχτίδα, πρότυπο πολιτισμού και στοργής,
σου εύχομαι
όλα να πάνε καλά για την Κλώντη και για σένα
να είσαι καλά και καλύτερα
και να σκορπάς αγάπη όπως μόνο εσύ ξέρεις.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Αντλώ δύναμη κάθε φορά που διαβάζω το λόγο σου. Και δεν σου ταιριάζουν "γιορτές" και πανηγύρια. Είσαι η γυναίκα-βράχος που τιμά το ρόλο της και τον υπερβαίνει.
Όλα καλά ας πάνε με τις εξετάσεις σου, στο εύχομαι ολόψυχα!
Τον θαυμασμό μου Γεωργία!