Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Γιορτές διπλές.

                     

Επιτέλους..την βρήκα!! Θυμάστε που σας έλεγα ότι δεν..θυμόμουν που είχα βάλει τη σημαία  για να..θυμηθώ ...και την έψαχνα παντού ..σε κάθε συρτάρι ..σε κάθε γωνιά!!!!! Ε ! Τη βρήκα και τεντώθηκα το ..πρώτο μπόι για να τη βάλω στο μπαλκόνι ανεβασμένη σε ...σκαμνί .
Μετά την κοίταξα και ένοιωσα βρε παιδάκι μου λες και ήμουν το κοριτσάκι του δημοτικού που με την ονομαστική  σειρά  την ανεβάζαμε και λέγαμε τη πρώτη στροφή από τον ύμνο ή στον Οδηγισμό με τη στολή μου τη προσκοπική που την χαιρετούσα με το σήμα μας στρατιωτικά. 
Όσες φορές φίλοι μου κι αν λέμε μέσα στα νεύρα μας τον ..εξάψαλμο για το κράτος μας δίκαια ή άδικα δεν ξέρω για σας μα..εγώ όταν αντικρίζω αυτό το σύμβολο νοιώθω μέσα μου ότι θα έδινα τα πάντα για να μη τη δω κουρέλι στα πόδια κάποιων.

Αποτέλεσμα εικόνας για ευαγγελισμός της θεοτόκου

Διπλή γιορτή Χρόνια Πολλά στις Βαγγελίτσες και στους ..Ευάγγελους  και τους έχω μπόλικους μα ως γνωστόν η μνήμη μου τώρα τελευταία κάνει..βόλτες στα πελάγη και ξεχνάω ποιος και ποια και ας με συγχωρέσετε όσες δεν πάρετε ευχές από μένα.
Είναι στη Γιορτή Της που πάω πάντα στην Ευαγγελίστρια στη Θεσσαλονίκη και ανάβω όπως κάθε χρόνο τη λαμπάδα μου εκπληρώνοντας το Τάμα που είχε κάνει η γιαγιά μου για μένα όταν μωρό στα χέρια της καιγόμουν στο πυρετό. Τη Δευτέρα έχω την επίσκεψη στη γιατρό μου για τα αποτελέσματα της Μαγνητικής μου που δεν ήταν και τόσο ευχάριστη για..αποκρυπτογράφιση ( !!!) οπότε η λαμπάδα θα έχει μάλλον..προεκτάσεις σε χάρες. 
Ετοίμασα και κάποια πακέτα που ήθελα να στείλω και ανακάλυψα με..τρόμο..ότι ξέχασα να αγοράσω κάρτες Πασχαλινές. Δεν τόλμησα να πω πάλι στον άνδρα μου να με πάει σε μαγαζιά γιατί τον έχω κάνει ..σωφέρ μου και δεν πάει άλλο να εκμεταλεύομαι την αδυναμία που μου έχει ( καλέ..πόση ζάχαρη έχω τέλος πάντων;..μήπως ξεχειλίζω από μερέντα;) .
Λοιπόν κοίταξα τα υλικά που είχα σπαρμένα σε όλο το εργαστήρι μου και ..νάτες οι κάρτες μου, με τσόχες, πηλό, ξύλο, και ότι φανταστείτε λίγο παιδικές μα..κι εγώ ..παιδάκι είμαι!!!


Περιμένω τη κόρη μου..σας το είπα; Τώρα το νέο μου πρόβλημα είναι να φτιάξω δύο λαμπάδες "ειδικής" κατασκευής για τους γαμπρούς μου που είναι και οι δύο συμπτωματικά παθιασμένοι ΑΕΚτζήδες και θέλω να τους φτιάξω κάτι με..χιούμορ και πλακίτσα! 
Το έχω κι όλας καταστρώσει το σχέδιο στο μυαλό μου και θα το βάλω σε εφαρμογή αφού τελειώσω και τις 10 λαμπαδίτσες που μου ζήτησαν για άπορες γιαγιάδες και τα καλαθάκια για τις γειτόνισσες . Η δουλειά δεν με αφήνει όπως καταλάβατε μα είναι και αυτό που δίνει "χρώμα " στη ζωή μου  .
Από Δευτέρα λοιπόν πιάστε θέση στο καναπέ..σίγουρα κάτι θα έχω να σας πω αφού η αφιλότιμη δεν κρατάω τίποτε κρυφό .
Σας εύχομαι λοιπόν φίλες και φίλοι Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν και φτιάξτε το μπακαλιάρο σας με σκορδαλιά , εγώ μάλλον φέτος θα προτείνω στον ανδρούλη μου να τον..αγοράσουμε έτοιμο, δύο ήμαστε..χαζομάρα να φτιάξω βουνό ολόκληρο και την κουζίνα χαμό κάπου θα βρω κανένα φυλλάδιο με μερίδες έτοιμες !!! Καλά να περάσετε 
Αχτιδένια φιλάκια 

10 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Χρόνια πολλά για τη διπλή μας εορτή. Και εγώ έτσι νοιώθω για τη σημαία μας. Και τώρα επίκαιρο όσο ποτέ αυτό το συναίσθημα!!
Ωραίες και οι κάρτες σου μ'αρέσουν ίσως γιατί κι εγώ νοιώθω παιδάκι
Καλά να περάσετε
Καλές δημιουργίες με τις λαμπάδες τις χιουμοριστικές...για τους ΑΕΚτζήδες. Και εμένα ο άντρας μου ΑΕΚτζής είναι χαχααα
Εγώ πάλι όχι
Φιλιά πολλά

Μαρία Γ. είπε...

Η πατρίδα και η σημαία της είναι ο λαός της, εμείς δηλαδή και πώς γίνεται να μην είμαστε περήφανοι για την δική μας αυλή, για το δικό μας σπίτι και όσα κλείνει μέσα του?
Εύχομαι Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη σε όσους γιορτάζουν και να ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να ζούμε με ειρήνη.
Η σημαία μας να κυματίζει μόνο στις παρελάσεις και τις γιορτές, παρακαλώ πολύ :)
Οι κάρτες σου Αχτίδα μου είναι αριστούργημα, δεν τους λείπει απολύτως τίποτα και είμαι σίγουρη πως θα ενθουσιάσουν τους παραλήπτες τους!
Καλό σου βράδυ!

Μαρία Έλενα είπε...

Χρόνια πολλά γλυκιά μου.
Φιλάκια ...

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Πόσο όμορφη είναι η ελληνική σημαία μας
και μεις στην Κύπρο γιορτάζουμε την ελληνική επανάσταση και σε μια εβδομάδα ακριβώς είναι η δική μας επέτειος, ΕΟΚΑ 1 Απριλίου
Ομορφες οι κάρτες

Rena είπε...

Δεν το πιστευω οτι ηθελες να αγορασεις καρτες και δεν θα εφτιαχνες ειδες ομως το υποσεινιδητο σου δεν σε αφησε σε εκανε να το ξεχασεις για να φτιαξεις αυτες τις μοναδικες αχτιδενιες δημιουργιες!!!
Φιλακια πολλα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα της καρδιάς μου, καλημέρα και μία υπέροχη αγκαλιά για ένα υπέροχο πλάσμα που είναι η παρέα μου εδώ και χρόνια. Εδώ στη Χαλκίδα έχεις να ξέρεις φαν κλαμπ!!!!!Μαρίνα

Giannis Pit. είπε...

Χρόνια Πολλά Γεωργία μου. Και του χρόνου να είσαι καλά.
Χαζεύω τις κάρτες σου. Πανέμορφες. Πραγματικά.
Τις ευχές μου καλή μου.

ΡΙΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ είπε...

Χρονια πολλα αγαπημενη μου να χαιρεσαι οσους γιορταζουν να χαιρομαι κι εγω την κορη μου!Σου ευχομαι οι εξετασεις ολες να πανε καλα σε θαυμαζω και σ.αγαπω για τα εργα σου για την ψυχη!Με το καλο να δεχτεις τα παιδια να περασετε ομορφα!Πολλα φιλια!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Παιδικές κάρτες τις λες αυτές Αχτίδα μας με τόσα καλούδια επάνω που μόνον εσύ ξέρεις να φτιάχνεις τόσο όμορφα. Καλά να περάσετε και περιμένουμε ανταπόκριση εννοείται. Πολλά φιλιά !!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Την ιδια περηφανια νιωθουμε σαν και σενα για το συμβολο της πατριδας μου την σημαια μας φιλεναδα..ευτυχως και εχουμε τις εθνικες γιορτες μας για να νιώσουμε περηφανοι σαν Ελληνες!!
οσο για τις καρτες σου εγιναν πολύ ομορφες κααι μονο παιδικες που δεν ειναι...όλα τα προλαβενεις εσύ.. μονο εγω δεν σε προλαβενω αχτίδα μου...χα..χα.. παω να δω και τα υπολοιπα...καλο σου βραδυ .. φιλακιαααα!!