Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Αρρωστούλης νοικοκύρης!

Ο καλός μου άρρωστος! Αυτά παθαίνει κάποιος που δεν ακούει τη.."μαμά" Αχτίδα γιατί κακά τα ψέμματα εμείς οι σύζυγοι παίρνουμε και αυτό το τίτλο επάνω μας όταν τα χρόνια περνούν και μένουμε οι δυο μας..παρεούλα.. 
Δεν ακούει βρε παιδάκι μου, κάνει όσα του λέω "ΜΗ", πίνει κρύα νερά, καπνίζει, δεν αλλάζει όταν ιδρώνει στο κτήμα και κοιμάται ξεσκέπαστος λες και ήμαστε στον..Παράδεισο και μας προσέχει ο καλός Θεούλης που άλλη δουλειά ο έρμος δεν έχει παρά να ασχολείται με απρόσεκτους .
Είμαι στεναχωρημένη δεν θα πω ψέμματα, πριν λίγο σκεπτόμουν αν πήρα τελικά τα φάρμακα μου ή τα ξέχασα..θα φανεί βέβαια αυτό σε λίγο!!!
 Έχει πυρετό, κρυώνει, πονάει ο λαιμός του ,έχει αδυναμία όμως..όμως..το καλό στην υπόθεση είναι ότι τρώει καλά και έχει και επιθυμίες όπως:
-Κορίτσι μου λαχτάρησα κρεατόσουπα,κάνε μου για πρωινό δύο αυγουλάκια όπως τα κάνεις, επιθύμησα πουρέ με ..φρέσκο βούτυρο ...
Πάντως έχει φοβηθεί λιγάκι γιατί δεν τολμάει να μου πει τη λέξη "κτήμα", δέχθηκε να κλείσω ραντεβού για τσεκ απ και άκουσε όλο το κατεβατό από τα "Κατηγορώ" μου που του έψαλα χθες εξηγώντας του ότι δεν ήμαστε παιδιά έστω και αν η ψυχή μας δεν έχει..μεγαλώσει και ότι πρέπει να προσέχουμε και ότι εγώ..δεν μπορώ χωρίς αυτόν!
Σήμερα ο καιρός είναι καλύτερος, χθες βράδυ αν το πιστεύετε είχα σκεπαστεί με κουβέρτα, έτσι πρωί πρωί βγήκα να κάνω βόλτα τη Κλώντη, αγόρασα πορτοκάλια για φρέσκο χυμό, πέρασα από το Φαρμακείο για αντιπυρετικά, πέταξα τα σκουπίδια, πλήρωσα λογαριασμούς και νάμαι σπίτι να απλώσω τα ρούχα, να καθαρίσω τα μπαλκόνια, να τον..κανακέψω , το τι ντοκιμαντέρ έχω δει αυτές τις μέρες εξ αιτίας του ένας Θεός το ξέρει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ομολογώ ότι χωρίς την..όρθια παρουσία του στο σπίτι είναι λες και λείπει το βασικό του σπιτιού, λείπει η σκιά του που μας ακολουθεί, η ασφάλεια που μας δίνει.
 Όχι φίλοι μου ποτέ δεν πίστεψα στην ισότητα, πιστεύω ακλόνητα στη δυνατότητα της γυναίκας να κάνει όλα όσα μας φαίνονται αδύνατα πολλές φορές όμως..η σκιά του άνδρα μέσα στο σπίτι είναι η σκεπή που το καλύπτει. Παλιομοδίτικες θα μου πείτε ιδέες..ίσως..όμως κι εγώ αυτό δεν είμαι;..παλιομοδίτισα .
Ελπίζω όλα να πάνε καλά..να περάσει κι αυτό όπως τόσα άλλα και αν τον δω ξανά να κάνει τα.."ΜΗ" θα δείτε τι έχει να γίνει αν και για το κάπνισμα δεν έχω καμία ελπίδα.
Σήμερα γύρισαν και τα πουλάκια μου..είναι τα πουλάκια που έρχονται και τρώνε από τη αυτοσχέδια ταΐστρα που τους έχω κάνει στο μπαλκόνι. Σήμερα κάποιο έφερε και το..παιδάκι του και το τάιζε!



Πρέπει να ακούσετε τη φωνή του καθώς το ταΐζει..λες και το μαλώνει όπως το παιδί μας! Μου δίνει μεγάλη χαρά αυτό το καθημερινό θέαμα, αυτές τις 2 μέρες με τις βροχές δεν ήρθαν κι εγώ..ένιωσα ότι μου έλειπε κάτι όμορφο από τη καθημερινότητα μου.
Αυτές είναι μικρές χαρούμενες νότες που μας κάνουν να αισθανόμαστε πόσα όμορφα πράγματα υπάρχουν γύρω μας και φωτίζουν κάπως τα άσχημα που ακούμε κάθε μέρα και αναρωτιόμαστε γιατί..γιατί να γίνονται βία , θάνατοι, αρρώστιες , υποσιτισμένα παιδιά, κλοπές, ναρκωτικά..
Φίλοι μου να είστε καλά όπου και να είστε.
Αχτιδένια φιλάκια! 

9 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Περαστικά του γλυκούλα μου!
Την αγάπη μου! <3

Αμαλία είπε...

Καλή μου Αχτιδούλα,
Περαστικά στον Δημήτρη σου, λίγο έως πολύ ντάντεμα (κλαίγονται σαν παραπονιάρικα παιδάκια), λίγο ενισχυμένο φαγητούλι (ευκαιρία για αμαρτωλό φαί με την δικαιολογία της ασθένειας), λίγο τα φάρμακα, που θα πάει θα στρώσει.
Πολύ γλυκιά εικόνα τα πουλάκια στο μπαλκόνι σας.
Να γίνετε καλά γρήγορα και φιλιά στη μυτούλα της.

nikol είπε...

Περαστικά στο Δημήτρη σου Αχτιδούλα μου , μη στενοχωριέσαι θα περάσει και πάλι θα κάνει τα δικά του !!! Εχεις δίκιο ο Δημήτρης και εσύ όπως σας γνωρίζω λειτουργείτε μαζί και πάντα είναι ο ίσκιος του σπιτιού σας !! Τα φιλιά μου φιλενάδα !!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Περαστικά του φιλεναδα..ευτυχως ενα κρυωμα είναι και θα περασει.. αχ! αυτα τα αυτάκια τους να μην ακούν...σαν τα μωρα είναι καλε;..και μην του πεις σου τά λεγα....χα..χα.. καλά που έχει και εσενα .. να τον προσεχεις και να τον περποιήσε...να προσεχετε και τα δύο ναι; φιλακιαααα

Giorgos Varvakis είπε...

Περαστικά στο Δημήτρη!!!!!
Πολύ όμορφες οι εικόνες στο μπαλκόνι σας και η περιγραφή σου Υ ΠΕ ΡΟ ΧΗ !!!!
Πολλά φιλιά
Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

πω πω γκρινια! νομιζω οτι ο καλος σας θα βιαστει να γινει καλα ωστε να σταματησετε να του γκρινιαζετε και να τον μαλωνετε!! περαστικα του!

LitsArt είπε...

Περαστικουλια σας!κ εγω εχω τον μικρο με αμυγδαλιτιδα...μεσα στο καλοκαιρι...τον καταλαβαινω τον καλο σου!

Μαρία Έλενα είπε...

Περαστικά του
Φιλάκια ..

Marie-Anne είπε...

Δύσκολα είναι τώρα το καλοκαίρι, αλλά συμβαίνουν κι αυτά!
Είμαι σίγουρη πως εσύ θα τον κάνεις καλά στο πί και φί!
Περαστικά του!