Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Τα απρόοπτα με κάνουν πάντα ευτυχισμένη!

Οι αλλαγές στα σχέδια άλλους τους βγάζουν από τα "νερά" τους, εμένα μου δίνουν ζωή και με κάνουν ευτυχισμένη. Αλλαγές σε σχέδια υπάρχουν πολλές..πχ ετοίμασα το δέμα μου το πρωί για Βέροια και κάποιος μου ψιθυρίζει στο αυτί:
-Τι θα έλεγες να το πάμε εμείς αντί για τον ΕΛΤΑ;
Είναι να μην τον αγαπώ;..ξέρει πότε και τι με κάνει να ..πετάω τη σκούφια μου!
Για πότε ντύθηκα, πήρα τσάντα , κινητό, τάμπλετ, Κλώντη, διευθύνσεις όπου θα πηγαίναμε και κατέβηκα στη θέση μου στο αυτοκίνητο θα ξάφνιαζαν σίγουρα το γιατρό μου!
Πήραμε το μικρό αμάξι λόγω ..οικονομίας σε καύσιμα , τη κούτα με τα πράγματα, η Κλώντη στην αγκαλιά μου, ο καλός μου στο τιμόνι και...βουρ..Βέροια σου έρχομαι!

Στη διαδρομή αλλαγή στο προορισμό μας κατόπιν συνεννόησης.. Βεργίνα θα πάμε στο κατάστημα της "Πρωτοβουλία για το παιδί". Στη Βεργίνα και τα αρχαία της έχουμε πάει 2 φορές μα κάθε φορά στη διαδρομή ανακαλύπτουμε και άλλα μέρη. Βλέπετε εμείς οι δύο ποτέ δεν κάνουμε μονορούφι ένα ταξίδι μα το χαιρόμαστε με πολλές στάσεις.

Έτσι ανακαλύψαμε στον υπέροχο νομό Ημαθίας μία θαυμάσια δροσερή γωνιά αν και..ενοχλήσαμε ένα ζευγαράκι που πήγε εκεί νομίζοντας ότι θα είναι μόνο του!! Αχτίδα είμαι εγώ..δεν ρώταγες; δεν μάθαινες ερωτευμένο μου ζευγαράκι;

Θα αφήσω τις φωτογραφίες να "μιλήσουν"..η φύση είναι ο καλύτερος πίνακας και ο Θεός ο σπουδαιότερος ζωγράφος φίλοι μου!

Να που εμάς τα αδέσποτα μας "μυρίζονται " από μακριά φίλοι μου και..να ένα όμορφο καλό  πλάσμα που ήρθε δίπλα μας!

Του ταΐσαμε τις τυρόπιτες που αγοράσαμε για πρωινό!

Το χαιδέψαμε και του είπαμε όμορφα λογάκια!

Και κλειδώσαμε τη καημένη τη Κλώντη στο αμάξι γιατί δεν την άφηνε σε ησυχία ο ..γαμπρός!

Περπατήσαμε στη περιοχή, μάζεψα πετρούλες για τις κατασκευές μου, και θαυμάσαμε το καθαρό νερό και το φράγμα .

Ανακαλύψαμε και μανιτάρια , λουλούδια, κορμούς φαγωμένους από το νερό!

Αποχαιρετήσαμε με λύπη το σκυλάκο που μας κοιτούσε λυπημένος και μόνο που δεν έβαλα τα κλάμματα..

Φθάσαμε στο χωριό της Βεργίνας και ψάξαμε το μαγαζί!

Το βρήκαμε πανεύκολα, γνωρίσαμε τη γλυκιά Ιωάννα και τον..ομορφούλη υποδιευθυντή του Ιδρύματος και αργότερα τη κυρία Μαρία γνωστή από το μπαζάρ με τους χαρταετούς στη Βέροια.

Βοήθησα στη τακτοποίηση των όσων έφερα, χάρηκα που τους άρεσαν τόσο πολύ, αποχαιρετήσαμε και φύγαμε γρήγορα γιατί..παλιοσουρτούκια..τι άλλο να πω ότι ήμαστε! Πήγαμε προς Νάουσα και μετά Έδεσσα να δω και τη συννυφάδα μ ου έστω για λίγο!

Σε κάθε χωριό που έβλεπε να πουλούν προϊόντα..σταματούσε..καλά είπα εγώ να πάρουμε το μεγάλο αμάξι, στριμώξαμε πίσω 2 τσουβάλια κρεμμύδια, 2 άλλα  με πατάτες, και σακούλες από μήλα και ροδάκινα που έβλεπε κάθε τόσο να πουλούν .Πάντα σκέπτεται και τις κόρες βλέπετε!
Βάλτε και μία στάση σε σούπερ μάρκετ στα  Γιαννιτσά που του ζήτησα φύλλα για το σαραγλί που θα πάω αύριο στους φίλους μας στο κτήμα μας έπιασε το απόγευμα.
Στάση για να μου δείξει τα..τζάνερα (δεν τα ήξερα)

Και μία διαδρομή πορτοκαλιά από τους πυράκανθους που ομόρφυναν όλο το ταξίδι της επιστροφής.

Δύο στάσεις τις κόρες και μετά..σπίτι..κι εγώ στις 10 έφτιαχνα σαραγλί και ντολμαδάκια για αύριο!
Μη..σπρώχνετε..φεύγω..σας ζάλισα πάλι...τι είμαι εγώ.. δεν κρατιέμαι όταν είμαι χαρούμενη. τώρα λέω να τον.."ψήσω " για ένα ταξιδάκι 2ήμερο κατά τον..Έβρο!!!
Φίλες μου μη ξεχάσετε όσε μπορείτε να στέλνετε κατασκευές σας  στο ίδρυμα αυτό για να βοηθήσουμε  όσο μπορούμε!
Σας στέλνω την αγάπη μου και βέβαια..