Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Μία όμορφη μέρα!


Περάσαμε το Σάββατο μας μαζί ..που αλλού;..στο κτήμα μας..στο καταφύγιο μας πια. 
Πριν ο καλός μου με πήγε στην εκκλησία του χωριού που είναι δίπλα στο κοιμητήρι και κάναμε το τρισάγιο στα ονόματα των γονιών μου με τα κόλλυβα που είχα πρωί πρωί ετοιμάσει. 
Μεγάλο ψυχοσάββατο..οι ψυχές κατεβαίνουν στη γη μου είπε ο ιερέας. Τον ρώτησα αν πειράζει που οι γονείς μου είναι θαμμένοι σε οικογενειακό τάφο σε άλλο μέρος και μου απάντησε ότι οι ψυχές πάνε όπου τις μνημονεύουν. Έτσι διάλεξε ένα τάφο που δεν τον επισκέπτεται κανείς και κάναμε επάνω του το τρισάγιο διαβάζοντας τα ονόματα των δικών μου που τα είχα γράψει σε κάρτα. Η εκκλησία ήταν του Αγίου Γεωργίου!
Άναψα και τη λαμπάδα στη Παναγιά που έταξα για την υγεία του Δημήτρη μου και έτσι ησύχασε η ψυχή μου που όλα έγιναν όπως τα ήθελα.
Καταλήξαμε λίγα λεπτά μετά στο κτήμα μας όπου μας περίμεναν οι..γείτονες για καφέ . Πόσους χωράει να ξέρετε αυτό το τροχόσπιτο όταν όλοι τους είναι καλοί άνθρωποι.
Η Φύση κοιμάται ακόμα στο  κτήμα μας..τα δενδράκια γυμνά περιμένουν την Άνοιξη. Ο Δημήτρης τα ράντισε με κάτι χειμερινό μου είπε και δεν με άκουγε που του φώναζα ότι θα κρυώσει..στραβό κεφάλι οι άνδρες! Έτσι και ξανακρυώσει θα τον.κρεμάσω!



Όμως μας περίμενε και το αδέσποτο μας η Μπόνη με τα σκυλάκια του για...φαγητό!Ένα καζάνι φαγητό του έφτιαξε ο Δημήτρης χθες το βράδυ.
Η Μπόνη μας άφησε να παίξω με τα σκυλάκια της. Υπάρχει ένα μόνο μπεζ..στα χρώματα της μαμάς τους, το πήρα και ..τσίριζε μα η Μπόνη το έγλυφε λες και του έλεγε ότι το..αγαπάμε!





Βρήκαμε αφεντικά για τα δύο μεχρι τώρα...μας μένουν άλλα..7!!! Καλό κουράγιο!
Πέρασα πολύ όμορφα, το χρειαζόμουν το μέρος αυτό που ήταν ηλιόλουστο όλη την ημέρα. Εγώ στο τροχόσπιτο σερφάριζα και έπαιζα με το τάμπλετ, διάβαζα, κανάκευα τη Κλώντη που ήταν μέσα στη ζήλια της και δεν ήταν και η μόνη. Έχουμε και το σκύλο της γειτόνισσας που ζηλεύει κι αυτός τα σκυλάκια.



Είναι αυτός που..δάγκωσε τη Κλώντη μου, φανταστείτε τι θέλει να κάνει σ' αυτά..μια χαψιά!
Παρακαλώ να έρθει η Άνοιξη, να είμαστε όλοι καλά, ο κόσμος να είναι χαρούμενος κι εγώ μαζί μ' αυτόν .
Γυρίζοντας περάσαμε από τα εγγόνια μας. Η μεγάλη πήγαινε για ..πάρτι αποκριάτικο στο σχολείο, ο μεσαίος κυνηγούσε το μικρό ντυμένος..κάτι σαν δράκουλας μου φάνηκε κρατούσε και μία σπάθα τεράστια ..Ο μικρός τσίριζε και έτρεχε στις σκάλες... η μαμά τους κουρασμένη από το μαγαζί..τσίριζε κι αυτή, ο μπαμπάς τους τα φοβέριζε με ..ύπνο από τις..7...και...
-Πάμε αγόρι μου , λέω στον άνδρα μου, να φύγουμε στο σπιτάκι μας...δεν είμαι για τέτοια..εγώ τα μεγάλωσα τα κορίτσια μας..σειρά τους τώρα να μεγαλώσουν τα δικά τους!
Σας εύχομαι μία όμορφη Κυριακή, σήμερα μάλλον θα πάμε πρώτα να επισκεφτούμε πρώτα το τάφο των γονιών μου και μετά καλεσμένοι είμαστε..θα περάσουμε σίγουρα καλά γιατί θα βρεθούμε με φίλους καρδιάς.
Αχτιδένια φιλάκια και..πάντα ερωτευμένοι να είστε με τη..ζωή!

16 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλή Κυριακή επίσης! Ελπίζω να βρεθούν οικογένειες και για τα υπόλοιπα!!

ζετα είπε...

για τους γονεις του δημητρη,δεν εχει τρισαγιο,αλλα εχουν πεθανει χρονια θα μου πεις.δεν πιανει.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas που είσαι Γιάννη μου ; χάρηκα που σε είδα εδώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ζέτα, εύκολα κρίνεις φίλη μου , πάντα υπάρχουν στη λίστα μου ακόμα και οι θείες και φίλες που έχασα. Με τη λέξη γονείς περιλαμβάνονται και οι γονείς του άνδρα μου όμως φαίνεται εσύ δεν τους ονομάζεις ετσι.

Ανώνυμος είπε...

@ Αχτιδένια μου δεν μου απάντησες στο μέιλ που σου έστειλα για τη συνταγή.Περιμένω να τα φτιάξω.
Κατερίνα Κ.

Μαρία Έλενα είπε...

Πάντα όμορφα να περνάτε
Φιλάκια ...

Hfaistiwnas είπε...

Που είμαι, έλα ντε.. :):) Εδώ γύρω.. δεν έφυγα ακόμη!

Unknown είπε...

Πολλά φιλιά στέλνω στην Αχτιδοοικογένεια!!
Να είστε καλά και να περνάτε υπέροχα με ότι σας κάνει κέφι!
Τα κουτάβια μία γλύκα!!
Φαντάζομαι την Κλώντη πράσινη από τη ζήλια της....!!
**Αννιώ**

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κατερίνα Κ. σου απάντησα αμέσως μετά που διάβασα το σχόλιο..καλή επιτυχία γλυκιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μαρία Έλενα, σ' ευχαριστώ, καλή εβδομάδα να έχεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas δεν σε βλέπω στο fb .Γιατί θα πας πουθενά;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Tis Annios, φίλη μου πάντα θα σε έχω στη καρδιά μου, είσαι ένα υπέροχο κορίτσι, δώσε τους χαιρετισμούς μας σε όλους τους φίλους που γνωρίσαμε στη Κοζάνη

syros2js είπε...

Στη φωτογραφία που η Μπόνη γλύφει το κουταβάκι της έλιωσααααα!
Αγκαλιά και φιλί,κορίτσι μου!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Hfaistiwnas είπε...

Όχι Αχτίδα μου! Απλά δεν έχω πολύ χρόνο.. τον έχω γεμίσει με ένα σωρό πράγματα!!!

Χριστίνα Πεταλωτή είπε...

Πολύ ανακουφιστικό αυτό για το Τρισάγιο. Κι αυτές τις μέρες έβλεπα συνέχεια τους παππούδες μου και τους μνημονεύσαμε χθες. Καλό Παράδεισο σε όλες τις ψυχούλες.

Thalia Tzellou είπε...

Ας είναι αναπαυμένες όλες οι ψυχούλες Αχτίδα μου. Υπέροχο το κτήμα και που να ανθίσουν και τα δεντράκια την άνοιξη! Τα κουταβάκια πολύ γλυκούλια! Έχετε όλοι την αγάπη μας!