Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Μια καλημέρα θα σας πω..


 Χιονίζει ελαφρά στη πόλη μου , το βλέπω από το παράθυρο που δυστυχώς η θέα του δεν είναι παρά η ..απέναντι πολυκατοικία. Έτσι το ίντερνετ μου έδωσε μία εικόνα που θα ήθελα να χαζεύω από αυτό.
Μια καλημέρα θα σας πω..αγκαλιά με τη Κλώντη που μου κάνει παρέα αυτές τις μέρες και ..μοιράζεται τώρα μαζί μου το μήλο που μασουλώ.. και το μόνο που ανέχεται το στομάχι μου.


Έχω γίνει από τις γραφικές εικόνες νοικοκυράς άρρωστης που κυκλοφορεί με πιτζάμες και ρόμπα με..αρκουδάκια, παντόφλες και μαλλί..κάγκελο! Παρέα με κάνατε πολλές από εσάς με τα τηλεφωνήματα σας και τα προσωπικά μέιλ και σας ευχαριστώ γι' αυτό. 
Επηρεάστηκε και το γνωστό νευρολογικό μου πρόβλημα και δεν μπορώ να ζωγραφίσω αυτές τις μέρες, δοκίμασα λοιπόν τα ..βραχιολάκια μου και τα πήγα καλύτερα αν και δυσκολεύτηκα στα κουμπώματα με το χέρι μου και έγιναν..κουνιστά μα ..χαριτωμένα ..( τα χαίρομαι το χαζούλι σαν..καλλιτεχνήματα τρομάρα μου!!!!)


Γλύτωσε η κουζίνα από μένα, δεν ανέχομαι ούτε μυρωδιά και ο Δημήτρης μου κουβάλησε και μου καθαρίζει ότι είδος από μήλο υπάρχει και να φανταστείτε ότι τα μήλα δεν ανήκουν στα αγαπημένα μου φρούτα. 
Χθες το βράδυ κατέβηκα κλεφτά στο στούντιο μας να δω τα αποτελέσματα βάζοντας το μπουφάν επάνω από τη ..σέξι εμφάνιση που σας περιέγραψα πριν.
Γίνεται όλο και πιο όμορφο..σειρά έχει η μικρή κουζίνα, φανταστείτε το σαν ένα μικρό δωμάτιο ξενοδοχείου 30 τμ και άλλο τόσο επάνω στο πατάρι για κρεβατοκάμαρα και μεγάλο μπάνιο.
Τώρα με τη πρώτη ευκαιρία θα πρέπει να αρχίσω διακοσμητικά και πίνακες  στα κατάλληλα μεγέθη ειδικά για το χώρο και η εικόνα σε πέτρα του Μιχαήλ Αρχαγγέλλου που ήταν του μαγαζιού μου θα βρει τη θέση της εκεί σαν προστάτη Άγιο που το θεωρώ.
Σας εύχομαι καλό ΣΚ να έχετε φίλοι μου και πιστεύω μέχρι τη Δευτέρα να είμαι ..περδίκι για να ευκολύνω και τη κόρη μου στο φύλαγμα του μικρού Δημητράκη .
Αχτιδένια φιλάκια σε όλους και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας.

45 σχόλια:

love2love είπε...

Καλημερα ζωγραφαρα μου και απιστευτη γιαγια μας. κοιτα να δεις αν πας ετσι και κανεις βραχιολια μπορεις να κανεις και μια λαχιοφορο να δωσουμε τα λεφτα σε ενα ιδρυμα ε;

...irida... είπε...

καλημερααα!!!χιχι δεν εισαι μονη.....στην ιδια κατασταση ειμαι και γω....ΒΑΡΕΘΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!η χειροτερη τιμωρια να σε κρατανε καθηλωμενη στο κρεβατι.....το μαλλι???δεν μπορεις να φανταστεις πως εγινε......η μικρη....το ατιμο.....με εβγαλε και φωτογραφια...καιγελαγε....αλλα της το εταξα....θα βαλω....καπελο μαγισας και θα παω ετσι στ φροντηστηριο...για ολες της αποκριες,,,,,για τοσο χαλη μιλαμε...αλλα να με δουλευει κιολλας.....χιχιχι

...irida... είπε...

a!kala!!!συγνωμη για την ορθογραφια.....

Ερωφίλη είπε...

Καλημέρα Αχτίδα, περαστικά, μάλλον έχω χάσει επεισόδια.Κι εγώ λόγω του κρύου (που δεν έχει καμιά σχέση με το δικό σας, εμείς δεν είδαμε χιόνια) μένω στο σπίτι και κυκλοφορώ με φόρμα και το αντίθετο από σένα τρώγω συνέχεια!!! Ο απογευματινός καφές με το παρεάκι είναι πλέον καθιεωρωμένος.
Τα βραχιολάκια σου είναι πολύ όμορφα.

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,καλημέρα μανούλα μου και θα περάσει και αυτό!!!όπως έλεγε και η μαμά!το κλωντίνι κουκλί...μου λείπετε!!!!!και τα βραχιολάκι τι όμορφα,,θέλω από όλα!!!και μπιχλιμπίδια και κρεμαστά και από όλα!!και εμείς είμαστε κλεισμένοι μέσα .εδώ η κόλαση συνεχίζεται...σήμερα και αυριο δεν κυκλοφορεί τίποτα!!σταβό ήταν το αμπέλι..το'φαγε και ο γα'ίδαρος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena είπε...

ΑΝΤΕ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ...ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

tzeni xr. είπε...

Αχτίδα μου γλυκιά μου σου εύχομαι γρήγορα περαστικά και αγύριστα που λένε!! Ελπιζω αυριο να εισαι περδίκη και να έχεις ενα όμορφο Σαββατοκύρικο!!!!

Ioanna K. είπε...

περαστικά! γερή και σιδερένια σύντομα!!! απόλαυσε ξεκούραση! φιλιά στο Δημήτρη!

Mani di fata είπε...

Δεν θελω να σε αισθανομαι αρρωστη!Δεν σου παει,παρ'ολη τη σεξυ εμφανιση!Κανε κατι να γινεις καλα...Αριστουργηματα!...Τι αλλο.Σε φιλω,περαστικα Ιωαννα.

Unknown είπε...

Καλημέρα περαστικά κοίτα να μαζέψεις δυνάμεις και ξανά προς τη δόξα τραβά!!!! φιλιά στη Κλωντίνη!!!!!!!!!!

mirsini's creations είπε...

Περαστικά κι απο'μένα Αχτίδα μου!!!! Άσε, κι εγώ μέχρι να μου περάσει η ίωση πήρε πάνω από βδομάδα! Είναι πολύ κουραστική αυτή η κατάσταση!! Σπάει νεύρα!! Πολύ χαίρομαι που όλα πάνε καλά με το στούντιό σας!!! Τα βραχιολάκια σου είναι πολύ ωραία!!! Φιλάκια στην πανίγλυκεια Κλώντη και σε'σένα φυσικά!!!!
:ο)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ love2love, μικρή μου φίλη το ξέρεις οτι είμαι διαθέσιμη γα κάθε μπαζάρ φιλανθρωπικού περιεχομένου που γίνεται με έργα μου πασης φύσεως. Το ..σπίτι μου το ξέρεις ...αντε πάρε τις άλλες δύο και ελάτε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ...irida...πράγματι..σκέτη γοητεία είμαι..αλλά πριν λίγο φτιάχτηκα, έβαλα παντελονάκι , μπλούζα , έφτιαξα κα το μαλλί !

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ερωφίλη μου αυτό το "τρώω συνέχεια" πολύ με ...σύγχισε, εγώ πάντως μόλις έφαγηα μία σαλάτα και ..μπούκωσα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου θα σου φτιάξω ένα σωρό..με ότι θες χάντρες.Το μαγαζί θα σε αφήσει με ανοιχτό στόμα!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Nena μου μάλλον με περνάει. μόλις έφαγα και μία σαλάτα που επιθύμησα και βλέπω οτι δεν με πείραξε ..ακόμα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ tzeni xr, ευχαριστώ γλυκιά μου καλό ΣΚ να έχεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ioanna, πότε θα μου έρθετε μικρά;

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Mani di fata, θα μου περάσει..κι όλας αισθανομαι καλύτερα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Βαλάντη Λακούτση, δεν είναι για μένα τα κραβάτια γλυκιά μου..αισθάνομαι καλύτερα, χθες τέτοια ώρα ξάπλωνα..τώρα είμαι στον υπολογιστή, μόλις φάγαμε και κοιμάται ο άνδρας μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mirsini's creations , είναι η τρίτη μέρα και πιστεύω τη Δευτέρα θα είμαι εντελώς καλά.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑΣΟΥ ΑΧΤΙΔΟΥΛΛΑ ΜΟΥ.....ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.....ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΑΣ ΕΡΙΞΕ ΟΛΟΥΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ....ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!.ΚΡΑΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΡΟΖ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΥ....ΕΙΡΗΝΗ Κ

mammy on line είπε...

Αχτιδούλα μου μας έχεις ξεσηκώσει με το μαγαζί.Δείξε μας καμία φωτογραφία να δούμε τα θαύματα που έκανε ο κ.Δημήτρης!
Περαστικούλια και πάλι και πίστεψε με μια χαρά είναι και οι μπιτζαμούλες και τα αρκουδάκια όταν χρειάζεται.
Σε φιλώ
καλό απόγευμα!

Dee Dee είπε...

Περαστικα αχτιδουλα μου!! Κι εγω με πυρετο, βηχα και συναχι ημουν πριν λιγες μερες. Ολος ο κοσμος, απο ο,τι ακουω!

Ευχομαι γρηγορα να γινεις περδικι:)

Πολλα φιλια στον Δημητρω σου και στην Κλωντυ :)

OLINA M είπε...

Ίσα - ίσα να μας χαλάσει τα σημερινά τσιπουράκια μας, το άτιμο!
Δεν πειράζει,γίνε εσύ καλά και έχουμε μια ζωή μπροστά μας να τα πίνουμε παρέα.
Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!

lourdi lourdaki είπε...

AXTIΔΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ..
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!...
ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΛΩΝΤΗ!!!

δημητρα λαγονησι είπε...

αχτιδα μου,τι επαθες?η τιμωρια για σενα ειναι το κρεβατι!!!σε νοιωθω και εγω μια απο τα ιδια.παρεα με την μικρουλα και γλυκια κλωντη οτι το καλυτερο.περαστικα ευχομαι και γρηγορα να αρχισης τα φανταστικα σου εργα.και τα βραχιολακια πολυ ωραια.φιλακια πολλα πολλα!!!!!!

mia είπε...

Καλησπέρα Αχτίδα ...και περαστικά...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΕΙΡΗΝΗ Κ, φίλη μου πρέπει να είσαι ..κουφός και τυφλός στη σημερινή εποχή για να ανέβεις ξανά στο ροζ συννεφάκι..δυστυχώς.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mammy on line, περιμένω να καθαριστεί , άλλωστε δεν ε΄χει γίνει ακόμα η κουζίνα όμως θα σας δείξω μετά από λίγο το..μισό!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Dee Dee μου νόμιζα οτι ήταν κρύωμα όμως ήταν γαστρεντερίτιδα.Περαστικούλια και σε σένα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, σας επιθύμησα ατιμούλια..δεν έχω πολλά κέφια από το στομάχι μου..το μόνο καλό η αναγκαστική δίαιτα..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ lourdi lourdaki, φίλη μου πάντα σε σκέπτομαι και σε αγαπώ και επιθυμώ το καλύτερο για σένα..ελπίζω να πάνε όλα καλά..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ δημητρα λαγονησι, πριν λίγο ήρθε μία πελάτισα μου παλιά και πήρε 5 βραχιολάκια και 2 σκουλαρίκια..της αρεσαν πολύ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ mia ,ευχαριστώ γλυκιά μου , είμαι καλύτερα..απλά το στομάχι αφήνει πάντα μία άσχημη ενόχληση έστω ελαφριά.

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Όποτε κάνω μερικές μέρες να περάσω απ' το σπιτάκι σου, κάτι συμβαίνει!! Δεν έρχεσαι κι εσύ απ΄ το δικό μου να με τσιγκλήσεις λιγάκι... Να τον προσέχεις τον εαυτό σου είπαμε!! Για να 'σαι καλά και να σε χαίρονται οι γύρω σου γερή και δυνατή!! Πολλά φιλιά και γρήγορη ανάρρωση :)

Tante Kiki είπε...

Περαστικά Αχτίδα μου!!! Μπαίνω να σε δω και διαβάζω ότι είσαι άρρωστη!!! Κουράγιο!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ειρήνη χειροποιήματα, δηλαδή να το ..εκλάβω σαν ..κατσικοπόδαρη;εντάξει είμαι , μόλις έφαγα και γιαούρτι με κρητικό ντάκος..άρα..περδίκι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Tante Kiki , εγώ σε επισκέφτηκα..είδα φαγητό και..έφυγα@

KaPaworld είπε...

Περαστικά σου Αχτίδα μου...μωρέ το Κλωντακι τρώει μήλο θα τρελαθώ...τι τέλεια που τελειώνει το εργαστήριο σου.Ανυπομονώ να το δω...γιατί θα μας το δείξεις έτσι δεν είναι;

Marina είπε...

Εσύ μου είπες "καλημέρα" και εγώ σου λέω "καληνύχτα"!!! Περαστικούλια καλή μου!

mary's crafts είπε...

Αχτιδα μου περαστικα!!!!!
Αυτα ειναι δυστυχως τα κακα του χειμωνα!! Ολοι καπως ετσι ειμαστε!Φιλακια!!!

Fanypap είπε...

Τι έπαθες Αχτιδούλα μου;!!!περαστικά σου γλυκούλα μου!!Τα βραχιολάκια σου πανέμορφα!!!και τα χρωματάκια τους υπέροχα!!!φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο! τα λέμε...

marilia είπε...

Καλημέρα!

Περαστικοφιλάκι ιαματικό! Πιάνει, δεν πιάνει; ;)

Τα βραχιολάκια βλέπω... άρρωστη, άρρωστη, μα... το ένα καλύτερο από το άλλο γίνονται! Αυτό το ροζουλί-μοβουλί με το κρεμαστό κοριτσάκι... πολύ τσαχπίνικο! ;)

Άντε, βούτα άλλο ένα φιλάκι, να σου περάσει γρηγορότερα. Εντάξει;

σμακ

AFRA είπε...

Καλο Σαββατοκυριακο,ελπιζω να εισαι
σε αναρρωση πλεον,και απο Δευτερα δυνατη για να επανελθεις στο ρολο της
γιαγιας!Αλλωστε και ο εγγονουλης θα εχει πεθυμισει τις δημιουργικες ωρες που περνατε μαζι!