Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Αρρωστούλα..χάλια καλύτερα..μα ..καλημέρα όλη μέρα!

Είπα να σας πω μια καλημέρα..έτσι ..για να έχει αξία ο καφές μου! Από χθες βράδυ είμαι χάλια, πλήρωσα την..έξοδο μου με το Δημήτρη που ήθελε να αγοράσουμε κουρτίνες για το μικρό μας στούντιο.Χιόνιζε όταν βγήκαμε κι εγώ δεν φόρεσα το σκουφάκι μου ώστε πονάει ΚΑΙ το αυτί μου μαζί με όλα τα άλλα άσχημα επακόλουθα του στομαχιού. Με τάισε με το ζόρι και ο Δημήτρης ένα πορτοκάλι γιατί δεν τρώω λέει φρούτα και έγινα χειρότερα.
Από τις 10 στο κρεβάτι, πέρασα μία άσχημη νύχτα προσπαθώντας να μη ξυπνήσω και τον άνδρα μου.. και με μια Κλώντη να τρέχει ξοπίσω μου σε κάθε μου επίσκεψη στη τουαλέτα ή στη κουζίνα για να πιω νερό . Δεν υπάρχει χειρότερη αίσθηση από τη συνεχή τάση προς εμετό. Πολύ κρύο φίλοι μου , με πολύ υγρασία δεν ήταν για μένα η έξοδος..
Φανταστείτε το κρύο  αφού μόλις μου είπε η κόρη μου ότι..πάγωσε η κλειδαριά του αυτοκινήτου της και δεν έμπαινε το κλειδί. .Ευτυχώς δεν θα μου φέρουν το παιδί γιατί αδυνατώ να το κρατήσω και βέβαια δεν θα πάω και στα συσσίτια.
Αχτιδένια φιλάκια..σήμερα θα πιω μόνο υγρά , δεν θέλω να βλέπω φαγητό μπροστά μου..

33 σχόλια:

...irida... είπε...

kαλημερα!περαστικουλιαααααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,περαστικά μανούλα μου!!!να προσέχεις .ο καιρός είναι πολύ χάλια και απρόβλεπτος,να φανταστείς εχθές χιόνιζε και σήμερα έχει ήλιο,φυσικά με δόντια!!!χουχουλιάσου με το κλωντίνι αγκαλιά,και δώστου ένα γλυκό φιλάκι...σ'αγαπώ πολύ

mammy on line είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα μου!Περαστικά, κουκουλώσου πάρε αγκαλίτσα το Κλωντίνι και ο κ.Δημήτρη θα σε φροντίζει μην ανησυχείς.

Sophie είπε...

Aχτίδα μου περαστικά σου να γίνεις γρήγορα καλά και να μας κάνεις παρεούλα!!!Φιλάκια γλυκά και ζεστά!!!

athinag είπε...

Περαστικά σου!
Ο καιρος δεν ειναι καταλληλος για εξόδους οπότε ας μείνουμε στα τζάκια και στα καλοριφέρ για σήμερα!

Admin είπε...

Περαστικά πολλά, το υπόλοιπο της εβδομάδας είναι μόνο για το σπίτι! Καφεδάκι, ξεκούραση και από Δευτέρα έχει ο Θεός!

Φιλιά, Βικτώρια

Penelope είπε...

Ένα βραβείο σας περιμένει καλή μου, μέσα από το blog μου.
Καλημέρα εύχομαι ολόθερμα.

labrini είπε...

Περαστικά σου γλυκιά μου Αχτίδα! πρόσεχε τον ευατό σου!Καλή σου μέρα!

Ειρήνη είπε...

Καλημέρα και περαστικά σου γλυκιά μου αχτιδούλα!!!

Nena είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ....ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΣΜΑ....ΚΑΙ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ

Ελευθερία είπε...

περαστικά σου!!!!!
να προσέχεις γιατι ο καιρός είναι πολύ επικίνδυνος... ασε που σέρνονται τρελες γαστρεντερίτιδες...
φιλιά πολλά!!!

Ξανθή είπε...

Περαστικά!!! Καλό μεσημέρι.

Αντυ είπε...

Περαστικά γρήγορα εύχομαι. Σκεπάσου, πιες τα ζεστά σου, απόλαυσε τη φροντίδα και θα περασει γρήγορα!
Φιλάκια πολλα

Mani di fata είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑ!Φιλια Ιωαννα

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σου εύχομαι....όντως έχει πολύ κρύο,και έχουμε παγώσει!!!Σπίτι όσο μπορούμε,γιατί οι ιώσεις πάνε και έρχονται!

δημητρα λαγονησι είπε...

περαστικα σου αχτιδα μου,γρηγορα σου ευχομαι,και γρηγορη αναρρωση.πολλα φιλακια

Αναστασία είπε...

Αχτίδα μου περαστικά.Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Γλυκιά μου Αχτιδούλα περαστικά, θα σε πάρω τηλέφωνο.

annettaspace είπε...

Περαστικά Αχτιδούλα μας, το παθαίνω και 'γω αυτό με το στομάχι... ούφ!!!! πολύ εκνευριστικό. Φιλάκια

Unknown είπε...

Περαστικά Αχτιδούλα μου και μην ξαναξεχάσεις το σκουφάκι σου ναι;;;; φιλάκια πολλά!!!!!

Demi είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΎ ΧΑΛΙΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ..ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ..ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ!

Marina είπε...

Περαστικούλια Αχτιδούλα!!!!
Ελπίζω τώρα που κύλησε η μέρα να είσαι καλύτερα!!!!

anthivolon είπε...

Περαστικά σου!!!
Δεν είναι τίποτα .....τα περνάμε όλοι αυτές τις μέρες!!!
Τα φιλιά μου

Μαρια είπε...

Kαλησπερα Αχτιδα μου .Περαστικα .Ευχομαι η αγαπη ολων μας να σου μεταδωσει ζεστασια και να γινεις γρηγρα καλα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ ΜΟΥ.....ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΠΟΛΛΑ..ΕΙΡΗΝΗ Κ

Ανώνυμος είπε...

περαστικα σου αχτιδουλα μου καλο βραδυ καλο ξυμερωμα φιλια σε σενα και στην κλωντιτσα!!!εφη απο αταλαντη,

Ανώνυμος είπε...

αχτιδουλα μου περαστικα σου,φιλακια κωνσταντινα κερκυρα

Katrina είπε...

Περαστικα Αχτιδουλα να προσεχεις!!!

pelagia είπε...

Περαστικα σου Αχτιδα μου και καληνυχτα

foufoula89 είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!

alex είπε...

Ευχομαι περαστικα και γρηγορα!!!!!
Να εισαι φρονιμη και να ακους τον Δημητρη!!!!misirlou

thomi είπε...

αχτιδα μου γλυκεια, περαστικα σου ευχομαι ολοψυχα..ποσο μαρεσει να σε διαβαζω..στη βεροια χαμος απο χιονι, φανταζομαι και σε σας θα χιονιζει ε?
το κλωντακι τι γλυκο χριστε μου τρελαινομαι οταν την βλεπω!
δες και τα θετικα του να εισαι αρρωστουλα, χουχουλιασμα, ζεστα ροφηματα και γουτσου γουτσου:)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλες μου φιλες σας ευχαριστω πολυ, απαντω ομαδικα γιατι δεν ειμαι και τοσο καλα και δεν μπαινω συχνα στον υπολογιστη φιλακια αχτιδενια.