Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Ήρθα να τα πούμε..

 


Άνοιξα την πόρτα, πήρα το ξεσκονόπανο...πρέπει να ανοίξω τις κουρτίνες σκέφτηκα να μπει φως στο μπλοκόσπιτο .. φως σημαίνει ελπίδα.. αγάπη.. όνειρα.  Σας επιθύμησα τερατάκια μου αγαπημένα, στα κρυφά σας ψάχνω, διαβάζω νέα, συμφωνώ, διαφωνώ..μα μου λείπετε και ξεπερνώ τις κάθε χαζές.. ναι χαζές αναστολές μου να ανοίξω την πόρτα και να πάρω το..ξεσκονόπανο που λέγαμε.





Τι να πρωτοπώ..είμαι σε γενικές γραμμές καλά, μπαστούνι..χάπια (αμέτρητα )..πείσμα και εργασιοθεραπεία.. είμαι καλά και το εκμεταλεύομαι για να κάνω ότι αγαπώ. Έχω κάνει το μικρό μου εργαστήρι ένα.. χαμό μα το αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ αυτό το χαμό. Αυτές τις μέρες.. έστω μόνο 4 χαρήκαμε την κόρη μας την Ειρήνη που ήρθε για να μας δει από Αθήνα αφού τα Χριστούγεννα δεν δικαιούνται και οι δύο άδεια. Την χαρήκαμε, μου έδωσε συγχαρητήρια που έχασα αρκετά κιλά και δεν το πίστευε πως τα έχασα χωρίς να το καταλάβω αφού δεν έκανα καν δίαιτα (όρκο τιμης ) απλά τα έχασα. Ελπίζω να χάσουν το δρόμο και να μη ξανάρθουν !!!



Κάθησε επάνω από το κεφάλι μου όταν εφτιαχνα όσα..φιάχνω για τα ιδρύματα και την ένοιωθα πως κοιτούσε τα δάκτυλα μου και τα.. κόλπα που έχω βρει για να λειτουργούν όπως πρέπει. Μετά της έδωσα ότι έφτιαξα για εκείνη..την συμπεθέρα..την κολλυτή της..την κουμπάρα...! - Αχ μανούλα μου είσαι θησαυρός !

                             (αυτό για την κόρη )


Σας ζάλισα ; Έτσι είναι όταν είμαι στα καλά μου το απολαμβάνω και το δείχνω όπως βλέπετε . Ναι γιόρταζε ο καλός μου , περάσαμε τόσο οικογενειακά καί όταν ήπιαμε εκείνο το κρασάκι ευχηθήκαμε και του χρόνου να ήμαστε γεροί,  να ήμαστε καλύτερα αν θέλει ο Θεός.

Σε αυτό το σημείο μέσα από τις.. χαρές μου θα πω και για την στεναχώρια μου μα και για τον θυμό μου  για τους πολέμους που σαν πετούμενοι δράκοι επάνω από τα κεφάλια μας καίνε με τις φλογισμένες ανάσες ότι θεωρούν εχθρό τους. Κλείνω τα μάτια και φέρνω μπροστά μου όλους αυτούς που ορίζουν το μέλλον ανθρώπων και το αλλάζουν γιατί..εκείνοι σαν εμένα.. εσένα..τους ασφαλείς  αγνοούμε πως η Ειρήνη είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ για όλους τους ανθρώπους. Θα τους είχα αρχίσει.. μπάτσους, θα τους έβαζα να νοιώσουν τι σημαίνει η ανασφάλεια, ο φόβος, ο πόνος του χαμού, ο ξεσπιτισμός... ( θυμός, οργή )..θα τους τσάκιζα ! Είδατε πόσο κακιά μπορώ να γίνω;  Τόσο ανόητοι είναι οι άνθρωποι που αγνοούν τον ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εχθρο της Γης μας που είναι η κλιματική αλλαγή Θεέ μου , καταστρέφουμε το ΣΠΙΤΙ μας φίλοι μου....

Φέτος στα γούρια που ετοίμασα έβαλα στις ευχές μου την λέξη ΕΙΡΗΝΗ , ΕΛΠΙΔΑ, ΑΓΑΠΗ, ΥΓΕΙΑ και ελπίζω.. Παναγιά μου ελπίζω να ακουστώ όπως κάθε βράδυ τις βάζω στις προσευχές μου.

Σας κούρασα ίσως μα όπως έγραψα όταν ξεκίνησα αυτό το μπλοκ εδώ λέω τις σκέψεις μου , τα αισθήματα μου, τις χαρές, τις λύπες ακόμα και την οργή μου. 

Σήμερα περιμένω να γνωρίσω μία φίλη από το fb για να της δώσω την δική μου συμμετοχή στις 50 τρόφιμες του Γηροκομείου που η ομάδα πλεξίματος της θα προσφέρει τα έργα τους πολύτιμα για τις ηλικείες αυτές ( μέσα είμαι χα χα !). Εγώ πλέον λόγω χεριών δεν μπορώ να πλέξω ή να κεντήσω πια μα μπορώ να κάνω τα...δικά μου και να δώσουν σε όλους την χαρά των Χριστουγέννων.

Φίλοι μου ευχαριστώ που ακόμη διαβάζετε ότι γράφω, ξέρω από τα μηνύματα και τα... τηλεφωνήματα πως έχω από το 2007 που άνοιξα αυτό το "σπίτι" πως με αγαπάτε και νοιάζεστε για μένα και αυτό είναι ένα μεγάλο κέρδος που δεν μπορώ παρά να πω..Ευχαριστώ!

Ξεσκόνισα, στόλισα, φάγατε και τα..κουλουράκια από το μπολ , οπότε θα τα πούμε ελπίζω όποτε πάλι θελήσω να τα πω και να ξελαφρώσω.

                   Αχτιδένια φιλάκια


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή έχει μερικές πολύ απότομες στροφές και αυτή τη περίοδο ζω μία....Καλό φθινόπωρο σε όλους και ιδιαιτέρως σε σένα Αχτίδα.
Γιαγιά Φαίη

Marina Tsardakli είπε...

Να τον χαίρεσαι τον σύζυγο Αχτίδα μου και να χαίρεται και εκείνος το πολυτάλαντο κορίτσι του. Τι καλά που ήρθε η κορούλα σου να σας δει και την χαρήκατε έστω και για λίγες ημέρες.
Πανέμορφες οι δημιουργίες σου. Να 'σαι πάντα καλά να δημιουργείς.
Πολλά φιλιά Αχτίδα μου.
Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!!

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα γλυκιά μας. Πήρε πάλι φως δημιουργικό το δικτυακό σου σπίτι, Γεωργία μου.
Τι θησαυρός δημιουργίας είναι ετούτος βρε φιλενάδα; Δεν τα χορταίνεις. Έτοιμα να δώσουν αγάπη και ομορφιά σε ψυχούλες και προσδοκίες.
Χαίρομαι, που είχες κοντά σου αγαπημένα πρόσωπα.
Πάντα να είσαι γερή να έχεις να μάς δίνεις πράγματα.
Φιλιά πολλά, καλή μου φίλη.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Αχτίδα μας αγαπημένη τί όμορφα δημιουργήματα !!!!!
Τα χρυσά σου χέρια δεν θα κουραστούν ποτέ !!!!!
Ωραία παρεούλα της κόρης και χρόνια πολλά για τον σύζυγο.
Να ανοίγεις πιο συχνά το μπλογκοσπιτάκι σου να θαυμάζουμε τα έργα σου, γιατί τα έργα των μεγάλων μας έχουν κάψει την ψυχή....
Καλό δημιουργικό μήνα και πολλά φιλιά !!!!

Πίπη είπε...

Χαίρομαι πολύ που νιώθεις καλύτερα και συγχαρητήρια για την απώλεια των κιλών, που σίγουρα συντελεί στο να νιώθεις πιο ελαφριά και, συνεπώς, να κινείσαι λίγο πιο άνετα. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, όπως πάντα, γεια στα χέρια σου! Να χαίρεσαι και τον στυλοβάτη σου τον αγαπημένο, και είθε να ακουστούν οι ευχές σου για ειρήνη στον κόσμο!
Να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα.
Φιλάκια πολλά