Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

Τα δωράκια που έλαβα!

 


Όπως βλέπετε.. στόλισα!!!Το τεράστιο δενδράκι μου βγήκε από το...συρτάρι μαζί με κεριά και δωράκια που τιμώ κάθε Χριστούγεννα, ε! αυτά είναι αρκετά για μας άλλωστε από τα πολλά στολίδια και γούρια που φτιάχνω στο εργαστήρι μου με έχουν προκαλέσει κορεσμό φίλοι μου. Και όπως το σχεδίασα από μέρες και σας έλεγα όλα πήγαν κατ΄ευχήν και αυτό που ήθελα τόσο έγινε. Πήγα στην υπεύθυνη του συσσιτίου, της εξήγησα  τι θέλω να κάνω και πήρα την άδεια αν και πιστεύω πως.. δεν με πίστεψε πως θα πραγματοποιήσω αυτό που της είπα!!!  Λοιπόν στις 20 του μήνα θα δώσουν 100 δέματα σε απόρους, έχω λοιπόν να κανω..100 δεματάκια σε ζελατίνες με.. κουλουράκια και από ένα γούρι. Σκέπτομαι να βάλω μέσα από 6 το..  λιγότερο κουλουράκια οπότε..θέλω..6οο από αυτά για σιγουριά και τα ανάλογα γούρια .


Αυτά που βλέπετε τα έφτιαξα και φαγώθηκα  κι όλας από φίλες.  Σε κάθε μου φουρνιά φτιάχνω.. 60...ε! θα τα προλάβω άλλωστε ζήτησα βοήθεια από μια φουρνιά από τη φίλη μου Μαιρούλα και την Ολίνα οπότε.. θα τα φτιάξω όπως σκέπτομαι . Έλυσα και το θέμα μου με τις ζελατίνες αφού δεν βγαίνω έστειλα μία φίλη και μου αγόρασε σακουλάκια ζαχαροπλαστικής από ζελατίνα, κορδέλες.. προσευχηθείτε να τα καταφέρω γιατί στις 17 θα παραδώσω τα δεματάκια μου . Γελάω από τώρα που σκέπτομαι την έκπληξη της υπεύθυνης συσσιτίου !!!

Τώρα θα σας πω για τα δωράκια μου!! Με συγκινείτε φίλοι μου μα θέλω να ξέρετε πως δεν θέλω να σας βάζω σε κόπο ούτε ζητάω ανταπόδοση, μακάρι να μπορούσα να κάνω δωράκια σε όλους μα το πρόβλημα μου είναι το.. ταχυδρομείο και το να πάω εκεί. Λοιπόν τα δωράκια μου ήρθαν με την σειρά και δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να ανοίγεις πακέτα.. που ξεφυλλίζουν αγάπη και όμορφες κάρτες!

                                 Από τη φίλη μου Βαρβάρα 


                                     Από τη φίλη μου Ρίτα


Από τη φίλη μου Έυη με το όμορφο Γιόρκυ που η Κάντυ ζήλεψε και δεν του έριξε ούτε μία ματιά.. ούτε χάδι η αφιλότιμη.

 

Το τελευταίο σήμερα από τη φίλη μας Μαρίνα και την ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά !


Αυτά φίλοι μου, ραντεβού μετά που θα κάνω τα δεματάκια και θα τα θαυμάζω όλα όπως τα σκέπτομαι και βέβαια θα σας τα δείξω!!! Να είστε γεροί, δυνατοί ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΊΖΕΙ Η ΨΥΧΉ ΣΑΣ ΜΕ ΕΛΠΊΔΑ ΓΙΑ ΚΑΛΎΤΕΡΕΣ ΜΈΡΕΣ! 

                             Αχτιδένια φιλάκια

7 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Καλό κουράγιο στην θαυμάσια ιδέα σου και προσφορά σου. Υπέροχα τα δώρα σου να τα χαρείς.
Να σαι καλά να προσφέρεις
Φιλάκια

Giannis Pit. είπε...

Τι να πω για την προσφορά σου καλή μου φίλη! Μπράβο ειλικρινά! Έχουμε πολύ ανάγκη από τέτοιες πρωτοβουλίες και κινήσεις. Από κοινωνική προσφορά, από αλληλεγγύη. Και του χρόνου να είσαι καλά Γεωργία μου να συνεχίζεις.
Και να χαίρεσαι τα δωράκια σου.
Καλησπέρα και καλό βράδυ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πολύ καιρό είχα να ερθω στο σπιτικό σου.Υπέροχα τα δώρα σου.Συγχαρητηρια για την προσφορά σου και την αγαπη που θα δώσεις.Η ζωή θα σου τα δωσει διπλά και την αγάπη και τις χαρές στο σπίτι σου.Σου αφησα σχολιο και στην προηγουμενη αναρτηση αλλά δεν το ειδες οπότε αφήνω και εδω.🌸🌸Ευχομαι καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Ανεκτίμητη η προσφορά σου φιλενάδα.....να είσαι πάντα καλά !!!!!!!
Σε φιλώ !!!!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

μμμμμμμμμμμμμ μοσχοβολησε
καλα το σπιτι σου παντα εσενα μοσχοβολαει καλουδια
και συ και ο Δημητρακης σου ειστε αεικινητοι
να χαρεις τα δωρακια σου
με το καλο οι γιορτες
χοχοοχοχοχοχο

Marina Tsardakli είπε...

Μπράβο σου για όλα όσα κάνεις Αχτίδα μου.
Θα χαρίσεις πολλά χαμόγελα και αυτό είναι ανεκτίμητο.
Να χαρείς όλα όλα τα δωράκια σου.
Σε φιλώ γλυκά :)

Αννίκα είπε...

Δώσε και θα λάβεις. Λένε όταν προσφέρεις λαμβάνεις πολλαπλάσια. Σίγουρα γεμίζει η ψυχή σου από αισθήματα και γαλήνη. Είναι η ανταμοιβή της προσφοράς. Τα χαμόγελα και η αγάπη. Να είσαι καλά Αχτίδα μου να προσφέρεις. Όμορφα τα δωράκια σου, να τα χαρείς. Καλημέρα!