Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

Όταν τα..στραβά μας βρίσκουν!

 


Κυριακάτικη η σημερινή μου κουβεντούλα .. από το κτήμα.. που ήρθα για ξεκούραση μα δεν το ήθελε η μοίρα μου αφού χθες πέρασα μία από τις πιο κουραστικές μου μέρες. Βλέπετε ανοίγοντας το τροχόσπιτο αντικρίσαμε  τα ..κατορθώματα ενός πόντικα που μπήκε λαθραία και χωρίς κάλεσμα κάνοντας μία τρύπα στη σίτα ενός παραθύρου.

Απίστευτο τι μπορεί να κάνει ένα μικρό πλασματάκι ...η χειρότερη ζημιά ήταν το ψυγείο αερίου που πιστέψτε με είναι πολύ ακριβό και έκοψε καλώδια και κομμάτιασε την εσωτερική των τοιχωμάτων επένδυση. Δεν μπορώ να σας περιγράψω το τι επακολούθησε..αδειάσαμε τα πάντα, έχω να γυρίσω στο σπίτι άμέτρητα για πλύσιμο γιατί είχα ρούχα για κάθε εποχή. Κουράστηκα φίλοι μου όσο δεν περιγράφεται , κουράστηκε και ο άνδρας μου που για να βρει τους.. φταίχτες διέλυσε και αποσύνδεσε μέχρι και έπιπλα. Είχε έρθει με τόση καλή διάθεση ..κι εγώ εκτός από την κούραση έπρεπε να του δώσω κουράγιο και να κατευνάσω τα..νεύρα του ... με το δίκιο του βέβαια. Ήρθαμε πολύ πρωί και μέχρι που σκοτείνιασε παλεύαμε να ξαναβάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. 

Τα παυσίπονα σχεδόν δεν με έπιαναν, φάγαμε στις.. 8 το βράδυ για.. μεσημέρι και κοιμηθήκαμε από τις 10 αφού κατάφερα να ξαναστρώσω τα κρεβάτια. Ευτυχώς δεν υπήρχε κανένα ίχνος .. παραβίασης σε τρόφιμα και τα συρτάρια με σεντόνια . 

Τα... πτώματα 2 παραβιαστών κατεύνασαν τα νεύρα του άνδρα μου και μετά τα έβαλε με τις γατούλες  που έχουμε πρόσφατα στο κτήμα φωνάζοντας τες  :

 " Άχρηστες...ανίκανες..τέρμα οι κροκέτες.....

Όπως καταλαβαίνεται Κυριακή σήμερα, ακόμη δεν ξημέρωσε κι εγώ ξύπνησα και αφού δεν έχουμε ρεύμα περιμένω το ξημέρωμα για ετοιμάσω τον γυρισμό . Δεν χάνω την καλή διάθεση φίλοι μου, δεν πρέπει, απλά η ρευματοειδής αρθρίτιδα πιασμένη αγκαζέ με την Πάρκινσον δεν είναι και καλή παρέα για κανένα. Όμως έτσι πρέπει να κάνουμε στα δύσκολα, να σκεπτόμαστε τα δυσκολότερα που υπάρχουν στο κόσμο. 

Φίλοι μου να έχετε μία καλή Κυριακή, ο Δημήτρης είναι από τις..6 στο θερμοκήπιο κι εγώ με το τάμπλετ ακόμη αραγμένη  η... αρχόντισα περιμένοντας να με πιάσουν τα φάρμακα που ξέχασα να πάρω χθες. Τι ηρωνεία..μισούσα τα φάρμακα, δεν έπαιρνα ποτέ παυσίπονα ούτε στις εγχειρήσεις μου... Αν ρωτάτε για την Κάντυ, από τις 5.30 έξω τρέχει με τον Κανέλο!

        Αχτιδένια φιλάκια


10 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Αχ! Αχτιδούλα πως σε νιώθω!
Άθλια "πλασματάκια" αυτά τα ποντίκια, πώς κατάφεραν και μπήκαν μέσα είναι ένα καλό ερώτημα!
Στο κτήμα που ζούσαμε τα περασμένα χρόνια, το υπόγειο είχε γεμίσει και τα άθλια γεννούν τόσο γρήγορα που δεν τα προλαβαίνεις! Την λύση την βρήκε ο νέος κάτοικος του κτήματος με τις γάτες!!!
Θυμάμαι με φρίκη κάτι παγίδες πλαστικές που είχα βάλει που όχι μόνο δεν κόλλησαν πάνω τους αλλά τις έφαγαν!

ΑΦιλάκια με καλοκαιρινές ευχές καρδιάς!

Giannis Pit. είπε...

Αμάαααααααν αυτό δεν ήταν καθόλου καλό Γεωργία μου!
Δεν παίζονται τα ποντίκια! Και δεν ξέρω αν οι ...γάτες έχουν τις ...προδιαγραφές να τα αντιμετωπίσουν γιατί, εδώ στην Αθήνα, έχουν γίνει πιο μεγάλα από αυτές! Εκεί, τα ποντίκια του αγρού, δεν ξέρω σε τι προδιαγραφές είναι.
Τι να πω βρε Γεωργία μου, κρίμα! Μια μέρα γεμάτη κόπο και χαλασμένη. Τι να κάνετε. Δυστυχώς η εισβολή είχε κόστος και μεγάλο.
Κρατώ το πάθος και το κουράγιο σου που είναι οδηγός για όλους μας καλή μου φίλη.
Γύρνα σελίδα.

ANNA FLO είπε...

Πω πω δεν τα μπορώ καθόλου. Στο εξοχικό κι εμείς έχουμε κατά καιρούς πρόβλημα, μπαίνουν στην οροφή στα κεραμίδια και όλο δηλητήρια βάζουμε τι άλλο να κάνουμε; Φοβερή μάστιγα τελικά.
Το ψυγείο θέλει αλλαγή; Και δεν είναι καιρός για έξοδα...
Τουλάχιστον σήμερα να ξεκουραστείτε...
Καλό κουράγιο

Ανώνυμος είπε...

Eχω μεγάλη οικογένεια με γάτες, στην εξοχη που μένω , που τις ταίζω μόνο πρωί...σωθήκαμε .Στα παράθυρα μπορείς να καρφώσεις πολύ λεπτό σύρμα ,αλλά να μη χωρά το κεφάλι του , γιατι τότε κάνει λάστιχο το σώμα του και μπορεί να μπει.υπάρχουν και ανθεκτικές σκληρές σίτες ...πραγματικά κουραστικό.

Ανώνυμος είπε...

Το ψυγείο αερίου εαν γίνει ζημιά στα λάστιχα τροφοδοσίας θέλει αλλαγή γιατί μπορεί να γίνει επικίνδινο, και είναι πανάκριβο δυστυχώς.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πω πω καλή μου, τι ταλαιπωρία....σε καταλαβαίνω γιατί κι εμένα μια φορά στο εξοχικό είχε τρυπώσει ένας απ έξω στο λάστιχο του πλυντηρίου...πφφφ
Σε χαίρομαι πάντως για τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τα προβλόματα όλα !!!!
Σε φιλώ και καλή εβδομάδα !!!!

Marina Tsardakli είπε...

Πωπω τι ταλαιπωρία σας βρήκε στα καλά του καθουμένου!
Αχ Αχτίδα μου, ποτέ μην χάσεις την αισιοδοξία σου! Είναι αυτό που σε χαρακτηρίζει!
Καλή ξεκούραση μετά την ταλαιπωρία σας και εύχομαι οι μέρες που θα έρθουν να είναι καλύτερες!
Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Ποντίκια! Χριστέ μου! Το μόνο που δεν κοίταξα προχθές που πήγα στο εξοχικό είναι το ψυγείο, γκαζιού. Είχαμε να πάμε πολύ καιρό λόγω απαγόρευσης αλλαγής νομού, κάτι το νοσοκομείο με την μητέρα μου, κάτι το αμάξι, πέρασαν οι μήνες. Μη σας πω τι βρήκα! Τα σιχαμένα είχαν κάνει κυριολεκτικά πάρτυ! Δεν υπήρχε μέρος που να μην είχαν λερώσει! Κρεβάτια, τραπέζια, ντουλάπια, καρέκλες, πατώματα! Παντού! Τώρα πρέπει να πλυθούν όλα. Από κουταλάκι έως καλύμματα! Αηδία! Γεμάτο το φαράσι 5 φορές το άδειασα. Δεν ξέρω σε τι χρησιμεύουν αυτά τα τρωκτικά, ειλικρινά! Προχθές είδα ένα στον δρόμο μου, σας ορκίζομαι ήταν μεγαλύτερο από γάτα! Ακόμα τρέχω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ευχαριστώ για την συμπαράσταση φίλοι μου εύχομαι όταν ξαναπάω να μη μας βρεί ξανά τέτοιο κακό γιατί..θα πάρω τα μπαγκάζια μου και άντε να με βρείτε!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

αααααααααχ μερος της φυσης και αυτα
οταν ζεις μεσα στη φυση συμβαινουν αυτα
οπως βεβαια κ στις πολεις που ναι χειροτερα γιατι ειναι μεγαλοσωμα
οπως λεει κ ο Γιαννης .... κ μολυσμενα απο υπονομους
αυτα χρησιμευουν στη φυση ως θηραματα για τους θηρευτες ...
οντως γενναν μολις γινουν 40 ημερων 7 καθε φορα κ καθε μηνα
χωρις τα φιδια τις κουκουβαγιες κ τα αρπακτικα πουλια θα ειχαν καταστρεψει ολοκληρες φυτειες
σε ολα υπαρχει ελεγχος ....... για να μην ανησυχεις συνηθως αυτα του αγρου κατι μικρα
ειναι ακινδυνα απο μεταδοτικες αρρωστιες........ αυτα απα τα λιγα που γνωριζω αν καποιος γνωριζει πιο ειδικα θα χαρουμε να μαθουμε.... κανε εσυ παντως καλου κακου απολυμανση.......
οσο για τις γατες δεν κυνηγαν αμα ταιζονται καλα αλλα κ τι να κανετε εσεις αφου λειπετε κ δεν πατε καθε μερα πρεπει να τις ταιζετε αλλιως ουτε αυτες θα επιβιωσουν οποτε να μην ανησυχει ο κυριος Δημητρης τι να κανουν και τα γατακια ???