Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

Τι μας κάνει ο...ιός!!!!!

                               

Βρε τι πάθαμε στα ξαφνικά!!!! Δεν μας έφθανε η οικονομική κατάσταση, ο "γλυκούλης" Ερντογάν " που όλο δωράκια μας στέλνει, ο καιρός που χρειάζεται να πας σε ..μέντιουμ για να δεις τι  πρόσωπο θα μας δείξει μας ήρθε και ο Κορονοιός και μας έκοψε και τα..φιλιά και τις αγκαλιές!
Αυτές τι μέρες έπρεπε να πάμε σε νοσοκομείο για προγραμματισμένο έλεγχο και ο άνδρας μου δεν έμπαινε μέσα παρά μόνο την τελευταία στιγμή του ραντεβού!!
Θα μου πείτε:
- Δεν φοβάσαι;
Φοβάμαι λιγουλάκι μα όχι να με πάρει από κάτω και η αλήθεια είναι πως φοβάμαι για τους δικούς μου ανθρώπους περισσότερο και το φιλικό μου κύκλο. Το χιούμορ δεν το χάνω φίλοι μου και όταν ακούω τον άνδρα μου να μου δίνει οδηγίες προφύλαξης του λέω με χαμόγελο:
-Μη στεναχωριέσαι σου έχω κάνει την διαθήκη μου!!!
Πάντως να σοβαρευτούμε δεν χρειάζεται πανικός, απλά προσοχή και αλλαγή στα...σούρτα φέρτα μας!
Σήμερα πήγα στη τράπεζα για πάγια εντολή σε λογαριασμούς και ήμουν ανετότατα .Ρωτάω τον καλό μου φίλο που με εξυπηρετούσε και μου σκάει χαμόγελιο:
- Ο..ιός κυρία μου!
Έτσι κι εμείς έχουμε ...στρατοπεδεύσει σπίτι, βγαίνουμε μόνο σε ανάγκη , το σπίτι μας είναι εφοδιασμένο σχεδόν σε όλα αφού ο άνδρας μου έχει το ..βίτσιο να έχει γεμάτα ντουλάπια μονίμως.
Να σας δείξω και το κεντηματάκι μου που επιτέλους τελείωσα γιατί συμμετέχω σε συλλογική δουλειά με φίλες και έχουμε χωρίσει σε ιστορικές περιόδους της Ελλάδος τα σχέδια μας ώστε να παρουσιαστούν όλα σε μία εκδήλωση. Εγώ έχω την περίοδο τη;ς Αρχαιότητος. 
                  Οι Εννέα Μούσες φίλοι μου.


Όλα τα έργα μας θα ενωθούν και θα προσθέσουμε μικρό βίντεο η κάθε μία μας για την σχετική δουλειά.
Στο σπίτι λοιπόν...και είδα στον ύπνο μου πως..αδυνάτισα( μη γελάτε..στον ύπνο μου το είδα!!!) και έχω τον άνδρα μου που βαριέται και..πάντα κάτι μαγειρεύει και μου λέει να το δοκιμάσω. Πριν λίγο μου ζήτησε γλυκάκι.. η δική μου ειδικότητα και είπα να του κάνω κάτι νηστίσιμο και όχι πολύ γλυκό.
Ρολά φίλοι μου με ταχίνι όπου μέσα του έχω κομματιάζει με το μούλτι γλυκό πορτοκάλι, καρύδια, κανέλα, σταφίδες που τις λατρεύει και σφολιάτα.


Τα  ψήνετε μόνο μισή ώρα στους 170 βαθμούς και κρατούν αρκετά αν δεν τους εξαφανίσετε στον απογευματινό καφέ.
Όπως καταλαβαίνετε..αν συνεχίσει το θέμα του ιού με βλέπω να μη χωράω σε ρούχα μη μου πείτε:" μη τρως " γιατί είμαι πρόθυμη να σας στείλω τον Δημήτρη στη κουζίνα σας!
Φίλοι μου καλό ΣΚ σας εύχομαι, θα πάω στο κτήμα αναλόγως του καιρού και για να δω και τις καλές μου γειτόνισσες!
                                 Αχτιδένια φιλάκια!

7 σχόλια:

Κλαυδία είπε...

Αχτίδα μου ο ΙΟΣ μπορεί να περιορίσει τα σούρτα-φέρτα, τις περιπτύξεις , τα φιλιά και τη συμμετοχή σε συναθροίσεις, όμως σε καμία περίπτωση δεν θα περιορίσει τις εντός οικίας δραστηριότητές μας που είναι και ενδιαφέρουσες και εξαιρετικά απολαυστικές !!! Υπάρχει καλύτερη ενασχόληση από την μαγειρική και ζαχαροπλαστική ;;; Εχουμε να δοκιμάσουμε τόσες υπέροχες συνταγές....όλα τα απωθημένα μας μπορούν να υλοποιηθούν και φυσικά γιά να συνεχίσουμε να χωράμε στα ρούχα μας....θα περιοριστούμε σε μικρές ποσότητες...ή τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε....καιρός να ασχοληθούμε με ημιτελείς χειροτεχνίες, κεντήματα, πλεκτά, ιδανική ευκαιρία να τα ολοκληρώσουμε και επιτέλους μπορούμε να ασχοληθούμε με κάτι νέο, να δοκιμάσουμε καινούργιες εμπειρίες σε πεδία που δεν έχουμε τολμήσει ακόμη να επιδοθούμε !!!Το υπέροχο θέμα που ολοκλήρωσες Γεωργία μου, θα κοσμήσει το Συλλογικό μας έργο επάξια !!! φΙΛΙΆ!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Πολύ καλά τα λεει η Κλαυδια απο πανω φιλεναδα...πόσα μπορούμε να κανουμε..ακομα και λιγο περπατημα μια μικρή βόλτα στον ήλιο..και πόσα άλλα εσύ το ξέρεις καλα΄.. εξαιρετική δουλεια το κεντημα σου...
Οσο για τον ιο... αν προσέχουμε αχτιδα μου θα περασει και αυτός απλα θέλει χρονο και υπομονή...
Να προσέχετε...να περνάτε καλά Καλη Σαρακοστή και καλό μήνα.. την αγαπη μου..΄❤

Giannis Pit. είπε...

Προσοχή ναι, πανικός όχι. Προφύλαξη ναι, ευνουχισμός όχι. Σοβαρότητα ναι, τρεμούλα όχι. Υπευθυνότητα ναι, ανοησία όχι.
Σε κάθε περίπτωση θα δοκιμαστούν πράγματα σε αυτές τις καταστάσεις. Εντάξει, τα δείγματα δεν είναι και ενθαρρυντικά, ίσως και ανησυχητικά αλλά δεν εκφράζουν το σύνολο.
Καλά να είστε Γεωργία μου.
Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο.

fish eye είπε...

Λοιπόν, με έβαλες σε δουλειά. Έχω ένα έργο πάτσγουορκ να τελειώσω κι ας μη με τρελαίνει, θα το κάνω. Έτσι γιατί πιστεύω πως καθώς δουλεύεις ένα έργο μπορεί να είναι ψυχοθεραπευτικό και χαλαρωτικό αλλά το αποτέλειωμα του, είναι ικανοποίηση του Εγώ. Τροφοδοτεί την ψυχούλα :)
Όσο για τον κορονοιό ελπίζω κι εύχομαι όσα ακούμε να είναι υπερβολικά.
Κατα τα άλλα προφύλαξη, όχι κλειστους χώρους με πολλά άτομα, αλλά δεν θα χρειαστεί να μπούμε σε λεωφορείο όπου ξέρεις τι γίνεται πατείς με πατώ σε; Θα μπούμε!
Πλύσιμο χεριών! Όσο μπορούμε.

Τέλος Απρίλη λέει θα είναι η μεγάλη έξαρση από τον ιό.

LitsArt είπε...

τι ομοπρφο που εγινε τοκεντημα!!!
κ αυτά τα ρολακια...τοοοσο λαχταριστα!
καλη εβδομαδα ευχομαι!

Ανώνυμος είπε...

ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ INC.


Έχετε επιδοθεί από πού να πάρετε δάνεια, απορριφθεί από τις τράπεζες, και τώρα απογοητευμένος από πού να πάρει ένα δάνειο. Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση lendingtreegroupinc@gmail.com.

Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
Ένα δάνειο για να αγοράσει ένα διαμέρισμα;
Ένα δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο όνειρο;

Μην κοιτάτε ξανά, η LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.

Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρότυπο αριστείας μας Εμείς
προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
20 χρόνια

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

. πραγματική χρηματοδότηση
. επενδυτής ακινήτων
. δάνεια για την κατασκευή
. δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
. στεγαστικά δάνεια
. Η καταναλωτική πίστη,
. Δάνεια FHA
. προσωπικά δάνεια
. τα δάνεια αυτοκινήτων
κ.λπ. Εάν χρειάζεστε ένα δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας από

email: lendingtreegroupinc@gmail.com

email: lending-tree@outlook.com

whatsapp: +1 (213)419-2419

Ζεστή σκέψη

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Πολύ ωραία η απόδοση στο κέντημα και τα γλυκάκια σου δείχνουν λαχταριστά !!!! Πολλά φιλιά !!!