Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Μία θαυμάσια ταινία.

                            

Μια βροχερή μέρα φίλοι μου όμως οφείλω να πω ζεστή γιατί αν και σηκωθήκαμε πρωί για το νοσοκομείο όπου είχαμε τον 2μηνο έλεγχο στον άνδρα μου το μπουφάν με ζέστανε υπερβολικά.
Όλα καλά φίλοι μου δόξα το Θεό και η υπόλοιπη μέρα στο ολοκάθαρο σπίτι από τα χεράκια της αγαπημένης κας Στέλλας που την υποδέχομαι κάθε φορά με..τυμπανοκρουσίες .
Χθες πάλι στο εργαστήρι μου οι καλές φίλες χαζολογούσαμε με καφεδάκι, γλυκό και...πινέλα και πιστέψτε με δεν υπάρχει πιο όμορφη εμπειρία να ζωγραφίζεις με φίλες κουβεντιάζοντας για ένα σωρό μικροπράγματα και το Δημήτρη να έρχεται για ..έλεγχο και πειράγματα.
Πάλι θα σας ζαλίσω με μία βραβευμένη ισπανική ταινία του Γκόγια 2019 που είδαμε στο netflix και σας την συνιστώ ανεπιφύλακτα φίλοι μου ίσως και στο youtube μπορείτε να την βρείτε.
                            "Ατελείωτο χαντάκι"

                   Netflix: Η βραβευμένη ισπανική ταινία που πρέπει να δεις

Αληθινή ιστορία , μιλάει για κάποιο δημοκρατικό του Ισπανικού εμφυλίου που μετά από το διωγμό που επικρατεί κρύβεται στο σπίτι του επί...3 δεκαετίες. Η ταινία κάνει μία ιστορική καταγραφή της δικτατορικής πολιτικής κατάστασης με εξαντλητικές λεπτομέρειες της αληθινής ιστορικής αλήθειας.
Στο τέλος γράφεται πως ανάμεσα στο 1936 μέχρι το 1969 τέτοιοι άνθρωποι που ονομάστηκα "τυφλοπόντικες"ήταν πάρα πολλοί και με όλες τις επιπτώσεις στις οικογένειες τους που στα χρόνια αυτά υπέφεραν τον εκούσιο αυτό εγκλεισμό μαζί τους. Με το συνεχή φόβο των ελέγχων κατά διαστήματα και των..προβλημάτων συναισθηματικών αιτιών των εγκλείστων.
Φανταστείτε φίλοι μου ανθρώπους και ιδιαίτερα άνδρες που πέρασαν 30 χρόνια μέσα σε τρύπες σκαμμένες μέσα στο σπίτι σε στενές κατασκευές δωμάτια πίσω από πρόσθετους τοίχους που έχτιζαν για να δημιουργήσουν τέτοιους χώρους.
Αναρωτηθήκαμε με τον Δημήτρη τι θα κάναμε αν ήμασταν στη θέση τους και θα ομολογήσω πως θα προτιμούσα να έβγαινα έξω και να εκτελεστώ. Βέβαια πάντα ένας προδότης, ένα καρφί και στρατιώτες που εκτελούσαν χωρίς δισταγμό τον συμπατριώτης τους.
Αυτά..σας ζάλισα ,μα όπως καταλαβαίνετε τι να κάνουμε τα ..δυο μας..βλέπουμε ταινίες και τις συζητάμε όπως πάντα! Ανοίγω την τηλεόραση και δεν αντέχω τις ειδήσεις, παντού μαυρίλα και το..νευρικό μου σύστημα δεν αντέχει τέτοια, οπότε..netflix!!!
Φίλοι μου ο Μάρτης μπήκε, οι αμυγδαλιές μας άρχισαν να ανθίζουν και ξέρετε καλά πως είναι η αγαπημένη μου εποχή. Περιμένω με λαχτάρα να καλυτερέψει ο καιρός και να πηγαίνουμε και να μένουμε περισσότερο στο κτήμα μας.
                                   Αχτιδένια φιλάκια.

4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα Γεωργία μου. Εύχομαι καλά τα αποτελέσματα στις εξετάσεις του συζύγου. Όλα θα πάνε καλά.
Σας φαντάζομαι εκεί τις φίλες να ζωγραφίζετε από κοινού αλλά και να συνομιλείτε. Μια όμορφη συνύπαρξη, μια μάζωξη δημιουργική και την χαίρομαι.
Όσον αφορά την ταινία, την ακούω συγκλονιστική! Έργα και ημέρες του φασισμού Γεωργία μου όπου στην Ισπανία ουδέποτε δικάστηκε μήτε λογοδότησε κανείς για τα απέραντα εγκλήματα του Φράνκο.
Ακόμα και στην "μεταπολίτευση" όλα τα τακτοποιήθηκαν μια χαρά για τους φασίστες συνεργάτες του Χίτλερ. Κάτι μου θυμίζει αυτό αλλά άστο να πάει στο ...καλό.
Εδώ το παλεύουμε καλή μου φίλη.
Στέλνω χαιρετίσματα και ευχές να είστε καλά.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χαιρομαι που όλα ειναι καλά αχτιδα μου και ναι θα έρθει και η Ανοιξη θα φτιαξει ο καρος και θα απολαμβανετε την ομορφια της φύσης συο κτημα σας..
Ακόμα και στην πολη οταν κανείς θελει να περασει ομορφα το κανει οπως εσεις φιλεναδα..
Να περνατε ομορφα οτι και να κάνετε καλή Σαρακοστη καλο μηνα ..φιλιααα!!😊

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα γλυκια μου
θα την εχω στα υποψιν μου

Ανώνυμος είπε...

ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ INC.


Έχετε επιδοθεί από πού να πάρετε δάνεια, απορριφθεί από τις τράπεζες, και τώρα απογοητευμένος από πού να πάρει ένα δάνειο. Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση lendingtreegroupinc@gmail.com.

Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
Ένα δάνειο για να αγοράσει ένα διαμέρισμα;
Ένα δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο όνειρο;

Μην κοιτάτε ξανά, η LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.

Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρότυπο αριστείας μας Εμείς
προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
20 χρόνια

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

. πραγματική χρηματοδότηση
. επενδυτής ακινήτων
. δάνεια για την κατασκευή
. δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
. στεγαστικά δάνεια
. Η καταναλωτική πίστη,
. Δάνεια FHA
. προσωπικά δάνεια
. τα δάνεια αυτοκινήτων
κ.λπ. Εάν χρειάζεστε ένα δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας από

email: lendingtreegroupinc@gmail.com

email: lending-tree@outlook.com

whatsapp: +1 (213)419-2419

Ζεστή σκέψη