Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Ένα στεφάνι από πηλό!

                     
                        8 Pack of small christamassy folded Cards by Mila Marquis * Minimum order value 10 Euro *

Σας είπα ..έχω καλή διάθεση φέτος αν και κάθε Χριστούγεννα όταν φτιάχνω διάφορα για τα ιδρύματα και τους φίλους σκέπτομαι με λιγάκι ..φόβο αν θα είμαι ικανή και του χρόνου να κάνω τόσα και ..ίσως και περισσότερα ( λέμε τώρα!!!).
Έφτιαξα λοιπόν την ιδέα που μου ήρθε χθες στο..μαξιλάρι μου!!! Άρχισα με τον πηλό κάνοντας παρέα στον άνδρα μου στο καναπέ μας γιατί μου...μουρμουράει όταν τον αφήνω μόνο και μόλις έφυγε για ψώνια άρχισα να υλοποιώ την ιδέα μου.

Πρώτα ένα στεφάνι σε χοντρό χαρτόνι διπλό μάλιστα, δύο πιάτα για το..κόψιμο και μετά το τύλιξα μετά το αλουμινόχαρτο γιατί έπρεπε να το βάλω για λίγο στο φούρνο να στεγνώσουν τα φύλα από πηλό που ήταν ατελείωτα τα αφιλότιμα!
Μετά το..ψήσιμο τα έβαψα με πράσινο χρώμα και το άφησα να στεγνώσει.


Όταν στέγνωσε το χρώμα το έβαψα ξανά με σπρέι πράσινο για να πάει την γυαλάδα που ήθελα. Εδώ θα σας πω πως τελικά είμαι καλύτερα από την επιπεφυκίτιδα όμως φοράω πια ειδικά προστατευτικά γυαλιά όταν βάφω με βερνίκι γιατί το τεστ απέδειξε ότι έπαθα αλλεργία λόγω χημικών!!!
Μετά άρχισα να βάζω τα ..στολίδια στο στεφάνι μου και με το δάκτυλο λίγο χρυσό στα φύλλα..


Όχιιιι!! δεν τελείωσε η ιδέα μου, είχε και συνέχεια και χρειαζόμουν ένα κομμάτι μουσαμά ζωγραφικής.


Νάτο το χιονισμένο χωριό και τα παιδάκια που παίζουν χιονοπόλεμο! 
Το έκοψα ολόγυρα και το κόλλησα κάτω από την κατασκευή μου. Έπειτα βέβαια μία όμορφη λεπτή κορδέλα για το κρέμασμα..


Κάπως έτσι το φανταζόμουνα με μία ..παραλλαγή γιατί αρχικά είχα σκεφτεί έναν Άγιο Βασίλη στο κέντρο μα ..άλλαξα γνώμη όπως καταλαβαίνετε.
Έχει διάμετρο 20 εκατ. και θα στολίσει το τοίχο μία φίλης γειτόνισσας που ελπίζω να το χαρεί.
                                         Αχτιδένια φιλάκια


15 σχόλια:

Anne Hagman-Niilola είπε...

Absolutely beautiful!

Giannis Pit. είπε...

Σοκ και .....δέος! Δεν έχω πια λόγια να εκφράσω τι βλέπω! Γεωργία μου υπέροχα.

ANNA FLO είπε...

ΑΠΙΘΑΝΟ!!! Πραγματικά είναι θαυμάσια ιδέα!!!
Να το χαρεί η φίλη σου που σίγουρα θα ξετρελαθεί
Καλή σου νύχτα

fish eye είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά και με επιμονή στη λεπτομέρεια Ακτίδα μου.
Σαν τον άι Βασίλη δουλεύεις τα ''παιχνίδια'' σου, τα δώρα σου.
καλό βράδυ

Αρτίστα του βωβού είπε...

Υπέροχο στεφάνι!
Από οτι κατάλαβα είχε πολλή δουλειά για να γίνει, αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο!
Καλό Σαββατοκύριακο Αχτίδα!

ΧΑΡΑ ΘΕΟΔΩΡΙΤΣΗ είπε...

ΤΟ ΖΗΛΕΨΑ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ και πριν προλάβω να σε ρωτήσω αν το πουλάς,διάβασα τον επίλογο και απογοητεύθηκα.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΩ! Απίστευτη δουλειά,σε συγχαίρω με μια μεγάλη μεγάλη αγκαλιά.
Σίγουρα η γειτόνισσα θα το χαρεί και ζηλεύω την τύχη της.
Καλές Γιορτές νάχετε χρυσοχέρα μου(δε σε σταματάει τίποτα,με επιπεφυκίτιδα θα μασήσεις; χαχαχχα)

Ελένη Φλογερά είπε...

Πανέμορφο Αχτίδα μου, να το χαρεί η γειτόνισσα σου.
Καλές γιορτές!

Katrina είπε...

Και βέβαια θα το χαρεί γιατί είναι τέλειο!!!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

μπορώ να πω ότι είναι το πιο όμορφο στεφάνι
απ όσα έχω δει τα τελευταία χρόνιαααααααααα!!!
φοβερή δουλειά μια απλή ιδέα με ανέλπιστο αποτέλεσμα.
μ ενθουσιάσεεεεεεεεεεε
χοχοχοχοχο καλή συνέχειαααααα
τυχερή γειτόνισσα.. αχ να σ ειχα γειτόνισσα!!!
σε φιλώ καλές γιορτές

Αννίκα είπε...

Γεια στα χέρια σου Αχτίδα μου. Πολύ όμορφο το στεφάνι. Να το χαρεί η φίλη σου και συ να είσαι καλά να μοιράζεις αγάπη!
Καλή Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Είναι υπέροχο! Γειά στα χέρια σου Αχτίδα μου! Πολλά φιλιά Βάσω Άργος

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Μπορει να αργω να ερθω φιλεναδα λογο χρονου ..αλλά το οτι κανω μια τοσο μεγαλη βολτα στο μπλοκοσπιτο σου και να απολαυμαβανω εστω και καθυστερημενα ολες σου τις αναρτησεις .. να βλεπω τον εαυτο μου στις συναξεις των αγαπημενων σου και να σε καταλαβενω ΑΠΟΛΥΤΑ...ευτυχως που υπαρχουν τα αγαπημενα μας και μας δινουν χαρα..
αλλα με τιποτα δεν μπορω να σε προλαβω στα δωρακια σου που δεν εχω ξεχασει να αναφερω και να σε ευχαριστησω γι αυτο.. ναπλα φετος ηταν μια δυσκολη χρονια για μας και εμειναν πολλα πισω..
Εκτος απο ολες τις κατασκευες σου το πηλινα στεφανακι σου εγινε υπεροχο..
Φιλεναδα να εισαι παντα καλα να προσφερεις γιατι η προσφορα γεμιζει την καρδια χαρα..
Να περασεις ομορφα αυτες τις γιορτινες μερες που ερχονται με τα αγαπημενα σου κοντα ..την αγαπη μου παντα θα τα πουμε.. φιλακιααα!!!! 🧡 🎄✨

Ανώνυμος είπε...

Απλά Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!! Τι λεπτό δουλειά, τι ομορφιά! Τι φτιάχνουν τα χρυσά χεράκια σου Αχτίδα μου! Το ζήλεψα κι εγώ, όπως η φίλη παραπάνω! Να είσαι πάντα καλά μαζί με τον Δημήτρη σου, παιδιά, γαμπρούς κι εγγόνια! Καλά Χριστούγεννα! Φιλιά Βάσω Άργος

Μαρία Πλατάκη είπε...

Όλα όσα κάνεις Αχτίδα είναι πανέμορφα. Εύχομαι καλές γιορτές μς υγεία και χαρά. Πολλά φιλιά!!!

Unknown είπε...

Σας θαυμάζω!!!! Να είστε καλά εσείς και η οικογένειά σας! Πολλές φορές παίρνω δύναμη από εσάς! Σας εύχομαι Υγεία Χαρά και πολλές χαρές να σας φέρει η καινούργια χρονιά! ΜΑΡΙΑ