Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Τα πρώτα μου ημερολόγια!

Άρχισα τα Χριστουγεννιάτικα φίλοι μου γιατί όπως λέω πάντα "Των φρονίμων τα παιδιά..." και είμαι φρόνιμο παιδί ότι και να λέτε.Τώρα το.."παιδί " μη το πάρετε της μετρητοίς αλλά και τι να πω πια..μέσα μου νοιώθω παιδί αλλά όταν πάω να κάνω ένα βήμα..τότε καταλαβαίνω πως τα 67 μου χρόνια έχουν άλλη γνώμη.
Όμως μου έκανε καλό αυτή η "βουτιά" μου στα υλικά , τις κορδέλες και τους πηλούς , ξέφυγα από αυτή την πεσμένη διάθεση μου τελευταία να ζωγραφίσω ή να κατασκευάσω. Αποφάσισα να ξεπεράσω τα αποτελέσματα που δεν είναι πια όπως παλιά και να πω στον εαυτό μου: -Δεν βαριέσαι..τις χόρτασες παλιά τις εκθέσεις και τα όμορφα .
Φέτος λοιπόν αποφάσισα να κάνω την..επανάσταση μου ως προς τα ημερολόγια. άλλωστε τα περισσότερα θα πάνε σε ιδρύματα για παιδιά . Τα ρόδια τα ζωγράφισα αμέτρητες φορές, τους κλασσικούς Αγιοβασίληδες το ίδιο, τα δένδρα και τις μπάλες..Τι σημαίνουν για μένα σκέφτηκα τα Χριστούγεννα; οικογένεια φίλοι μου, αγάπη, γιαγιές, παιδιά, αγκαλιές, Πνεύμα Χριστουγεννιάτικο!


Τα παλιά CD δεν τα πέταξα όπως καταλάβατε, τα έντυσα με ύφασμα και μουσαμά και άρχισα να ζωγραφίζω την..οικογένεια που σας έλεγα.


Μη τα ...ψιλολογήσετε.. το πιο δύσκολο μου ήταν να ..γράψω τα γράμματα, εγώ που έγραφα ολόκληρα κείμενα με πινέλο..όμως το ξεπερνώ φίλοι μου και χαμογελώ.


Μετά πήραν σειρά οι φέτες ξύλου ( είπαμε..από υλικά..να φάνε και οι κότες, μαζεύω ότι βρω γύρω μου!) και τα καρτολίνα και έχω αρχίσει να γεμίζω το χαρτοκιβώτιο μέχρι να κάνω τον διαχωρισμό για το που θα πάνε ποια!
Αυτά είναι μία ιδέα από αυτά που έκανα αυτές τις μέρες σαν αρχή και σαν σκουντιά για να πάρω φόρα.
Αυτές τις μέρες από Παρασκευή περιμένω φίλες από εσάς βέβαια να φιλοξενήσω, να τις χαρώ, να γνωρίσω την μία από κοντά ενώ ήμαστε τόσο καιρό φίλες. 
Το σπίτι φίλοι μου λέγεται "σπίτι" όταν γεμίζει με ανθρώπους γεμάτους αγάπη, φιλία και γέλια, όταν το τραπέζι στρώνεται με κέφι και διάθεση και όταν κλείνοντας πίσω τους την πόρτα έχεις γεμίσει τη ψυχή σου με γαλήνη και ευτυχία. 
                                  Αχτιδένια φιλάκια

15 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Υπέροχα τα ημερολόγια και θαυμάσια ιδέα με τις οικογενειακές στιγμές που ζωγράφισες τόσο καλά κι ας λες!
Είσαι ένα παιδί γλυκό και άκρως δημιουργικό που δεν το βάζει κάτω με τίποτε.
Με το καλό να δεχθείς τις φίλες και να περάσετε όμορφα
Τα φιλιά μου

Αμαλία είπε...

Καλησπέρα Αχτιδούλα.
Πάντα να είσαι καλά να προσφέρεις όπου χρειάζεται.
Καλά να περάσετε με τις τυχερές που θα σε επισκεφθούν.
Φιλιά πολλά.

Giannis Pit. είπε...

Α κατάλαβα Γεωργία μου. Πιάσαμε δουλειά ναι; Και τι δουλειά! Δημιουργική, όμορφη, γιορταστική. Για την ομορφιά των δημιουργημάτων σου δεν έχω κουβέντα.
Καλή δύναμη και έμπνευση σε γιορτινή ατμόσφαιρα να ευχηθώ ολόψυχα.

Κωνσταντίνα είπε...

Πολύ όμορφα τα ημερολόγια! Και όπως πάντα για καλό σκοπό, όποτε διπλά όμορφα! Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!

Αννίκα είπε...

Στέκομαι στην τελευταία σου πρόταση" το σπίτι είναι σπίτι όταν γεμίζει αγάπη, φιλία και γέλια, όταν γεμίζει η ψυχή σου γαλήνη και ευτυχία"
Απ' το λίγο που γνωριζόμαστε Αχτίδα μου, θα μου επιτρέψεις να πω, πως έχεις πολλούς λόγους να αισθάνεσαι γαλήνη και ευτυχία.
Δημιουργική, δοτική, έτοιμη πάντα να προσφέρεις ηθικά και υλικά. Κι αυτό σε γεμίζει χαρά και δύναμη να ξεπερνάς τα όποια εμπόδια στη ζωή.
Να είσαι πάντα καλά να προσφέρεις αγάπη!

Οι κατασκευές σου πολύ όμορφες! Συγχαρητήρια!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Καταπληκτική η ιδέα σου να φτιάξεις οικογένειες .. και πόσο δίκιο έχεις ότι το σπίτι πρέπει να είναι γεμάτο κόσμο και αγάπη !! Με το καλό να δεχτείς τις φίλες λοιπόν και καλή διασκέδαση !!! Σε φιλώ !!!

Mia είπε...

Δεν έχω δει πιο όμορφα ημερολόγια, Αχτιδένια μου! Είσαι πραγματικά εκπληκτική. Τυχεροί όποιοι μπορέσουν να αποκτήσουν ένα τέτοιο μοναδικό κομμάτι! Λοιπόν, πες μου που θα τα στείλεις γιατί πρέπει οπωσδήποτε να αποκτήσω ένα! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

Ariadni St. είπε...

Ήμουν σιγουρη ότι θα είχατε ξεκινησει Χριστουγεννιατικες κατασκευες!
Ειναι πολύ όμορφα κυρια Γεωργια μου και πολύ γλυκια η ιδέα της οικογενειας! Μπραβο σας.

drastiria είπε...

Πανέμορφα τα πρώτα σου ημερολόγια Αχτίδα μου! Χαίρομαι που είσαι προνοητικη και να τα κάνεις όλα νωρίς.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ όμορφα όλα
και η ιδέα της οικογένειας
αφού αυτές οι γιορτές είναι οικογενειακές μαζεύονται οι οικογένειες μαζί

Σοφία Τσιμάρη είπε...

μπραβο μπραβο μπραβοοοοοοοοοοο!!!
αχ με συγκινησες τωρα
ναι παντα εσυ εχεις το πνευμα αυτο μεσα σου 12 μηνες τον χρονο
το πνευμα της προσφορας
τα υλικα υπεροχα ...οι ζωγραφιες μοναδικες!!!
πααααααρα παααααααααρα πολυ ομορφα γλυκια μου

Συννεφάκι είπε...

Ότι κι αν κάνεις είναι τόσο όμορφο με έντονο συναίσθημα...
Και για μένα οι γιορτές είναι γεμάτες οικογένεια, αγάπη.
Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.
Φιλιά

LitsArt είπε...

πανεμορφα απλα πανεμορφα!αλλα να κανεις κ μερικα απο τα ροδια σου!τα λατρευω!
καλη συνεχεια στις γιορτινες δημιουργιες!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

πανεμορφα τα ημερολογια σοσυ αχτιδα μου!!! Και του χρονου με υγεια

Ariadne είπε...

Τα ημερολόγιά σου είναι τόσο νοσταλγικά. Μπράβο σου και πάλι! AriadnefromGreece!