Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

Κεντώντας!

Μη νομίζετε πως τεμπελιάζω...ότι μπορώ κάνω στο κτήμα εκτός από την...ηθική συμπαράσταση μου στον ...αγρότη ανδρούλη μου!


Να κεντάς κάτω από την κληματαριά! Όνειρο, φρέσκος αέρας, τα σταφύλια για όψη και την Κάντυ που είναι...Δρακουλίνι...κοιμάται την ημέρα και τα βράδια θέλει παιχνίδια και σουλατσάρει με τα παπούτσια και τις σαγιονάρες!


Βροχή παρακαλούσα μα δεν μας ...καταδέχθηκε, ήλιος και απλά τα βράδια θέλουμε την κουβερτούλα μας!


Τα κεντηματάκια μου με φαντασία και ..σαν να ζωγραφίζω!


Τώρα το έριξα στο διάβασμα η κόρη μου η Ειρήνη ( βιβλιοφάγος) μου έστειλε ένα κιβώτιο από την Αθήνα στο πρακτορείο με βιβλία να έχω για το καλοκαίρι !
Φίλοι μου δύσκολη η ανάρτηση από τάμπλετ να είναι καλά ο γαμπρούλης μου της Ειρήνης για τα 4 GB που μου βάζει κάθε μήνα!
Είδατε; με αγαπάνε οι γαμπροί μου, ο ένας μου έφερε την Κάντυ και ο άλλος φροντίζει να ...μιλάω μαζί σας.
         Αχτιδένια φιλάκια σε όλους

5 σχόλια:

fish eye είπε...

Να δεις τί έπαθα μ' αυτή την υ π έ ρ ο χ η φωτογραφία σου που την είδα στο facebook (να ένα από τα καλά του) και νόμιζα πως είναι κάπου από το εξωτερικό :)
Όταν κατάλαβα ότι είναι δικιά σου είπα μπράβο αχτίδα!!!
Τα δε κεντήματα εντελώς παραμυθένια

Τέλεια!!!

Τα φιλιά μου έχεις

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Και τί δεν θα έδινα να κεντουσα μαζί σου χωρίς να με διακόπτει κανείς!!
Υπέροχα κεντήματα.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

Giannis Pit. είπε...

Η Φαντασία σου στολίζει και τα κεντήματά σου Γεωργία μου.
Και δίνει όμορφα πράγματα.
Καψόνια η μικρή ε; Νυχτοπούλι; Κοίτα να δεις τι γίνεται τώρα δηλαδή.
Απόλαυσε τις στιγμές σου, να τις ζείτε όμορφα, γαλήνια. Να είστε καλά. Με κάθε μου ευχή.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Να μην κατσεις και εσύ φιλεναδα με τίποτα ε; να ξερεις πως σε καταλαβαινω που δεν καθεσαι καθολου.. μια απο τα ιδια παθενω και εγω..
Απολαυσε οσο μπορεις τις στιγμες σου ..τα κεντηματα σου τι να λεμε τωρα .. υπεροχα με πολύ δουλεια φιλη μου ..
πολύ ωραια και η βολτα σας προχθες στους φιλους σας της Παναγιας..να μας μας εχει υπο την Σκεπη της!!!
Να είσαι καλα να περνας ομορφα με την μικρη σας...ετσι ειναι τα μωρα..χα..χα. την αγαπη μου φιλακαααα!!! 😀

Ariadne είπε...

Υπέροχα κεντήματα. Χαίρομαι για την αγάπη που μοιράζεστε στην οικογένειά σας και τη μοιράζεστε και με τους φίλους σας!Φιλιά πολλά! AriadnefromGreece!