Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

Απολογία..

                                

Φίλοι μου αποφάσισα να γράψω κάτι γιατί τα μέιλ και τα  τηλεφωνήματα σας είναι τόσα που πρώτα με συγκινούν και μετά δυστυχώς..λόγω του χαρακτήρος μου στεναχωριέμαι και η ίδια να λέω τα όσα έχουν συμβεί και περνάω.. 
Αντιμετωπίζουμε ένα μεγάλο πρόβλημα με τον άνδρα μου , έχω ελπίδα στο Θεό και ξέρω πως θα το αντιμετωπίσουμε όπως ένα σωρό κόσμος σε πολύ δυσκολότερα πράγματα. 
Όμως λένε ότι πολλές φορές το ένα κακό φέρνει και το άλλο και την επόμενη μέρα από τη διάγνωση και τις αποφάσεις μας ο άνδρας μου έσπασε ΚΑΙ το πόδι του οπότε..το γλυκό έδεσε όπως έλεγε η γιαγιά μου. 
Αυτά..και συγχωρείστε τον απότομο τρόπο που γράφω..απλά τα κέφια μου δεν είναι τόσο καλά.
Σας ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου και ζητώ συγνώμη που πολλές φορές σε κάποια τηλεφωνήματα σας ήμουν σχεδόν ψυχρή, θέλω να με νιώσετε.
Αχτιδένια φιλάκια και πάντα ευχαριστώ μέσα από τη ψυχή μου. Ούτε...πρωθυπουργός τόσα μέιλ, μηνύματα  και τηλεφωνήματα.. Μόλις νιώσω καλά έστω και για λίγο θα..επιστρέψω.

30 σχόλια:

Woman in Blogs είπε...

Γεωργία μου, κράτα τις δυνάμεις σου για στηρίξεις τον άντρα σου.
Εύχομαι περαστικά γρήγορα.
Καλημέρα!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Λυπάμαι και εύχομαι περαστικά.
Φιλιά !!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

θα περασει γλυκια μου
περαστικα του και συντομα σιδερενιος
σας αγαπαμε πολυ

ANNA FLO είπε...

Όλα καλά θα πάνε. Εσύ κουράγιο και εκείνος σιδερένιος γρήγορα. Θα περάσουν όλα και θα είναι μια κακιά ανάμνηση.
Φιλιά πολλά

Αμαλία είπε...

Περαστικά καλή μου.
Πρόσεχε και τον εαυτό σου, για να προσέχεις και τον Δημήτρη σου.
Σας φιλώ.

Giannis Pit. είπε...

Βάστα γερά Γεωργία μου !!!!
να δώσεις στον άντρα σου ευχές πολλές να είναι σιδερένιος και περαστικά του.
Είμαστε εδώ κοντά σου καλή μου φίλη.

Mia είπε...

Κανείς δεν μπορεί να σε παρεξηγήσει, Αχτιδούλα μου, είτε είσαι ψυχρή στο τηλέφωνο είτε επειδή δεν απαντάς σε κάποιο μήνυμα. Αυτή τη στιγμή έχεις άλλα στο μυαλό σου. Εύχομαι, κοπέλα μου, να σας πάνε όλα καλά και να επιστρέψεις γρήγορα και χαρούμενη κοντά μας. Πολλά φιλιά, φίλη μου, αισιοδοξία και κουράγιο.

...irida... είπε...

περαστικα γλυκια μου!!καλο κουραγιο!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

περαστικα Αχτιδα μου!! Ολα να πανε καλε!!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά κ. Γεωργία. Θα περάσει κι αυτό. Πίστη στον Θεό, μόνο. Και ακολουθία στα λεγόμενα των γιατρών. Να είναι σιδερένιος και εσείς δυνατή. Σοφία

Δημιουργία είπε...

Περαστικά στο Δημήτρη σου Γεωργία μου εύχομαι όλα να πάνε καλά και γρήγορα. Πρόσεχε τον εαυτό σου καλή δύναμη σου εύχομαι!

Μαρία Νικολάου είπε...

Περαστικά!

Marie-Anne είπε...

'Οτι κι αν είναι, εύχομαι να είναι περαστικό Αχτίδα μου και με το καλό να επανέλθετε και οι δύο στις αγαπημένες σας ασχολίες! Καλή δύναμη!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα από την Γαλλία, Αχτίδα μας, να τα περάσετε με δύναμη κι ελπίδα, και με αγάπη πάνω απ΄όλα. Και να μας γυρίσετε όσο πιο γρήγορα γίνεται.Χριστίνα Γ.

Lamprini T. είπε...

κουράγιο και περαστικά... φίλη

Ανώνυμος είπε...

H Αχτίδα θα νικήσει και αυτό το μαύρογκρι συννεφάκι και θα βγει ο ήλιος ξανά, και πάλι θα ανέβει στο ροζ συννεφάκι της και θα γελάει. Όλα καλά θα πάνε.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Αγνοώ τον τίτλο και να μην είσαι απολογητική όταν σηκώνεις τέτοιο σταυρό στις πλάτες.
Κράτα σαν φυλαχτά τις ευχές και τη θετική σκέψη μας κι όλα θα πάνε καλά Γεωργία μου.
Φουρτούνα είναι και θέλει το χρόνο του για να καλμάρει πάλι.
Αγάντα Γεωργία μου...

Penelope είπε...

Νομίζω πως ξέρεις καλά πως η θετική σκέψη, όλων όσων σε διαβάζουν χρόνια τώρα... θα είναι μαζί σας. Όλα περαστικά ευχόμαστε και σύντομα γερός και πάλι ο κύριος Δημήτρης της καρδιάς σου (αλλά και της δικής μας).
Άμυνα, γερά και με "τσαμπουκά" όπως θα λέγαμε στα γήπεδα... Γιωργία μου καλή.

Ανώνυμος είπε...

Σας έχω στη σκέψη και την καρδιά μου όλα αυτά τα χρόνια που σας "γνωρίζω".
Εύχομαι δύναμη και στους δυό σας.

Ρουθ

Μαρία Πλατάκη είπε...

Περαστικά Γεωργία μου Σ΄ αγαπάμε πολύ Κουράγιο πολλά φιλιά

mand είπε...

Μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι ότι καλύτερο
και να αφήσετε πίσω σας ότι άσχημο

Με πολύ αγάπη
Μαρίνα

Ανώνυμος είπε...

Η Παναγια μας να σας σκεπάσει σε καθε δυσκολη ωρα. Με δυναμη και Πιστη.
Προσευχομαι για σας.
Γιαγια Φαιη.

syros2js είπε...

Δύναμη, Αχτιδούλα μου και οι σκέψεις όλων μας είναι πλάι σας!
Όλα καλά θα πάνε, μάτια μου, ναι?
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και στα 2 σας!

Ανώνυμος είπε...

Ολα θα πάνε καλά, με τη βοήθεια του Θεού! Κράτα γερά γλυκιά μου Αχτίδα και μη λυγιζεις την ώρα της μάχης. Δύναμη σου εύχομαι και σ αυτή τη δοκιμασία να σου δίνει η Παναγία. Όλοι όσοι σας "γνωρίζουμε" και σας αγαπάμε είμαστε στο πλευρό σας με τη σκέψη και την προσευχή μας. Καλό ξημέρωμα ❤Βάσω

Maria είπε...

Η Παναγία μαζί σας σκέπη, φύλακας και βοηθός μέσα στην ζωή σας!
Περαστικά του γλυκιά μου, όλα καλά θα πάνε με την βοήθεια του Θεού,η σκέψη μου,μαζί με την προσευχή μου κοντά σας.
Φιλάκια!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Περαστικά του μέσα από την καρδιά μου.
Φιλάκια ...

Χαλκιοπουλου Χριστινσ είπε...

Αχτίδα μου αγαπημένη, περαστικά στον Κύριο Δημήτρη! Καλή δύναμη & ευκολία σ' όλα.Ο Θεός μαζί σας.

sanpiseth40 είπε...

Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
หนังออนไลน์

BUTTERFLY είπε...

Κορίτσι μου μολις τωρα ειδα και πηρα χαμπαρι! Καλη δυναμη ευχομαι και στους δυο! Να ειναι ολα περαστικα και να βρειτε γρηγορα το χαμογελο σας! Την αγαπη μου και μια μεγαλη αγκαλια σου στελνω!

Drastiria είπε...

Καλή δύναμη! Καλώς σε βρήκα!