Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Κι αυτό...ας περάσει Θεέ μου...

                          Muse A Little And Wonder

Φίλοι μου οι καταιγίδες έρχονται ξαφνικά , απρόβλεπτες για το μέγεθος τους. Εμείς οφείλουμε να σταθούμε δυνατοί και καταπιέζοντας την ανθρώπινη αδυναμίας των στιγμών να σταθούμε όρθιοι για να τις πολεμήσουμε.
Σήμερα είναι μια τέτοια μέρα για μένα και για ότι αγαπώ και οφείλω να προσευχηθώ στο Θεό να μου δώσει τη δύναμη να γίνω τώρα εγώ ο..αρχηγός και να οδηγήσω τα πράγματα εκεί που πρέπει.
Συγχωρέστε με που θα εγκαταλείψω για όσο χρειαστεί το μπλοκόσπιτο μου. Σας το έχω ξαναπεί..τέτοιες στιγμές κλείνομαι στο καβούκι μου και κλωθογυρίζω όσες σκέψεις περνούν από την αδύναμη πλευρά του εαυτού μου. 
Σας ευχαριστώ και..προσευχηθείτε για να σταθώ ικανή να συμπαρασταθώ εκεί που θα με χρειαστούν.
                      Αχτιδένια φιλάκια

23 σχόλια:

Νίκη είπε...

Αχτίδα μου ό,τι κιαν είναι εύχομαι να περάσει γρήγορα.
Καλή δυναμη και κουράγιο...
Στέλνουμε θετική ενέργεια και αγάπη!

litsa t. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
litsa t. είπε...

αχ βρε γεωργια μου δυναμη ηθελα να γραψω
χιλια συγνωμη.

Unknown είπε...

Σας ευχομαι με ολη μου την καρδια να περασει και αυτο σας ευχομαι δυναμη και θα προσευχομαι για σας μια αγνωστη φιλη που σας διαβαζει χρονια απο Βουπερταλ Γερμανιας
Αρχοντισσα Ολγα

Δημιουργία είπε...

Εύχομαι Γεωργία μου ότι και αν είναι αυτό το δύσκολο συμβάν που περνάς να το περάσεις γρήγορα και όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

αχτιδενια μου τρομαξα
ελπιζω να ειναι κατι περαστικο και μαλιστα συντομα
να εισια δυνατη

φιλια πολλα

Ελένη B είπε...

Ότι κι αν είναι να είναι περαστικό!
Τα φιλιά μου

Mia είπε...

Αχτίδα μου, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσει γρήγορα ό,τι κι αν είναι αυτό. Θα είσαι στη σκέψη μου και στις προσευχές μου. Καλό κουράγιο, φίλη μου.

Giannis Pit. είπε...

Ολόψυχες ευχές για Καλή δύναμη Γεωργία !!!
Θα τα κατΑφέρεις είμαι σίγουρος. Ότι και να σταθεί απέναντί σου. Με τη δύναμη και το φως της καρδιάς σου.
Να έχεις κοντά σου τη δική μας θετική αύρα να σε συνοδεύει.
Ψυχή βαθιά καλή μου φίλη.

Αμαλία είπε...

Καλή μου, ελπίζω κι εύχομαι να περάσει γρήγορα.
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.
Στέλνω την αγάπη μου.

Μαρία Πλατάκη είπε...

Αχτίδα ότι και να είναι περαστικά σου εύχομαι Σε σκέφτομαι και προσεύχομαι για σένα Με αγάπη

...irida... είπε...

οι ευχες και οι προσευχες μας...μαζι σας...

syros2js είπε...

Αχτιδούλα μου, κάθε ευχή και προσευχή μας είναι πλάι σου/σας...
Σου στέλνουμε πολλή αγάπη και θετική ενέργεια, μάτια μου...

Ραπτη Αγγελικη είπε...

Ευχομαι να σας πανε ολα καλα

nikol είπε...

Δεν ξέρω τι να σκεφτώ !! Φόλη μου καλή δύναμη ψυχής να έχεις και ο Θεός μαζί σας!!

Unknown είπε...

Σας σκέφτομαι καθημερινά και προσεύχομαι να πάνε ΟΛΑ καλά και γρήγορα να γίνουν κακή ανάμνηση.

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Εύχομαι ό,τι και να είναι να περάσει γρήγορα και να σε έχουμε πάλι κοντά μας.
Καλή δύναμη .

ANNA FLO είπε...

Αχ δεν ξέρω τι συμβαίνει και δεν ξέρω τι να πω...Τρόμαξα έτσι που τα γράφεις...Εύχομαι να είναι περαστικά. Με τη βοήθεια της Παναγιάς όλα να πάνε καλά
Σε φιλώ

Χαλκιοπουλου Χριστινσ είπε...

Κεραυνός εν αιθρία!
Ότι και να συμβαίνει μην πλαθεις πιθανα σενάρια. Ο Θεός να σου χαρίζει δύναμη, κουράγιο, υπομονή.Συντομα κοντά μας!

Κωνσταντίνα είπε...

Ότι κι αν συμβαίνει, να είναι περαστικό και γρήγορα να ξαναγίνουν όλα καλά.. Καλή δύναμη..

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Οτι και να ειναι ..αγαπημενη μου φιλη.. ας ελπισουμε οτι ειναι περαστικο..και γρήγορα να περασει.. εσύ είσαι δυνατή..!!
Την αγαπη μου και μια αγκαλια απο μακρυα σου στελνω.. !!

Ariadne είπε...

Καλή δύναμη και περαστικά!AriadnefromGreece!

sanpiseth40 είπε...

Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
หนังออนไลน์