Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Η ομορφιά της ομίχλης σε...φωτογραφίες!

Είχαμε καιρό να πάμε στο κτήμα μας και σήμερα που η καλή μου κα Στελλα θα έκανε καθαριότητα εμείς το..σκάσαμε , άλλωστε  έπρεπε να ανανεώσουμε τις κονσέρβες και τις κροκέτες του Κανέλλου μας και να πάρουμε κι εμείς λίγο από την ηρεμία που μας δίνει η γη μας.
Παράξενο όμως ξεκινήσαμε με συννεφιά όσο επισκεφτήκαμε το μαγαζί με τις ζωοτροφές, περάσαμε τη Πυλαία και το Πανόραμα και ξάφνου..ένας ήλιος δυνατός με έκανε να ψάχνω για τα γυαλιά ηλίου μου!
-Μόνο που έβαλα χοντρή μπλούζα..είπα στον άνδρα μου..
Εκεί λοιπόν στη κορυφή , λίγο πριν αρχίσει η κατηφόρα για τις λίμνες ένα άλλο τοπίο ανοίχτηκε μπροστά μας. 
Κάτι ανάμικτο από ομορφιά και νεραϊδένιο σκηνικό ταινίας.. κάτι από Πήτερ Παν που πετάει στα σύννεφα..κάτι μαγικό,  ψευδαίσθηση ανάβασης μέσα σε λευκό σύννεφο.
Άρχισε κάπως..έτσι..
-Σταμάτα..σταμάτα να βγάλω φωτογραφία..
-Που να σταθώ κορίτσι μου; Θα σε πατήσουν τα αυτοκίνητα...
Έτσι ακριβώς αρχίζει το "άσπρο όνειρο" που σκεπάζει τη μικρή Βόλβη στον Άγιο Βασίλειο.


Το φως του ήλιου δίνει στον ουρανό αυτό το απίστευτα γαλάζιο χρώμα..και η υγρασία της λίμνης τη λευκή ομίχλη που την σκεπάζει και νομίζεις ότι είναι έδαφος..



Προσέξτε κάτω  αριστερά, φαίνεται βουνό του Χορτιάτη που όπως λένε είναι ηφαίστειο .


Φίλοι μου καμία φωτογραφία δεν μπορεί να σας δώσει το θέαμα που είδα εγώ..


Στην άκρη της διαδρομής μόλις λίγα χιλιόμετρα φθάνουμε στον Άγιο Βασίλειο και τότε..το λευκό όνειρο εξαφανίζεται, ο γαλάζιος ουρανός χάθηκε και το γκρι μπήκε στα μάτια μας.


Όμως..και εδώ βρήκα ομορφιά..διαφορετική ομορφιά..παλέτα με αποχρώσεις του καφέ, του γκρι , λίγο πράσινο, λευκό..μπεζ και ελάχιστη ώχρα..


-Πότε θα φθάσουμε επιτέλους;


Φθάσαμε..η ομίχλη σκέπαζε το κτήμα μας..μα και πάλι ήταν ομορφιά στα μάτια μου..ακόμη και εδώ..


Σομπίτσα..κεντηματάκι..πότε πότε το κινητό για κουβεντούλα, η γειτόνισσα που ήρθε να μας δει και να μας φέρει αυγουλάκια από τις κοτούλες της..περάσαμε μία όμορφη μέρα , μία ήρεμη μέρα..
Ας σας δείξω και κάτι σε..χρώμα..οι υπόλοιποι δίσκοι έτοιμοι περιμένουν πια τη φίλη μου Μαιρούλα να τους πάει στην Οσία Ξένη για την έκθεση..


Σας εύχομαι μία όμορφη μέρα με πολλή αγάπη, όνειρα, δημιουργίες και σωστές αποφάσεις σε ότι κάνετε.
Αχτιδένια φιλάκια

11 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Δε μου αρέσει καθόλου ο χειμώνας
Εγώ θέλω το καλοκαιράκι μου
Πολύ όμορφοι και οι τρεις δίσκοι
Καλή επιτυχία στην εκδήλωση

Κωνσταντίνος Χριστοφόρου Β'2 είπε...

Αγαπημένη μου Αχτίδα (Γεωργία) καλημέρα, οι φωτογραφίες έιναι τέλειες, το ίδιο και οι δίσκοι σου. Στις 16 Μαρτίου θα είμαι θεσσαλονίκη και θέλω να αγοράσω τον ίδιο πίνακα με τις παπαρούνες για να μου θυμίζει τις ωραίες στιγμές που μοιράζεσαι μαζί μας απο το μπλογκοσπίτο σου.

Με πολλή αγάπη Άννα απο Κύπρο

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου εγώ αγαπώ την Άνοιξη..είμαι παιδί της Άνοιξης Καλοκαίρι είναι για σας τους νέους πια, για μας είναι απλά μία όμορφη εποχή.Πάντως πιστεύω ότι κάθε εποχή ε΄χει την ομορφιά της, οι ωραίες στιγμές φτιάχνουν τις εποχές γλυκιά μου.

ποιώ - ελένη είπε...

Τι ωραία τοπία!!!!!

Καλά να περνάς Αχτίδα μου ♥

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΑΝΝΑ ΚΎΠΡΟς Φίλη μου απλά επικοινώνησε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση μου να τα πούμε. θα χαρώ να πιούμε καφεδάκι και γιατί όχι να φάμε μαζί. !

Κωνσταντίνα είπε...

Τι όμορφα τοπία..μαγικές εικόνες ειδικά απο κοντά..οι δίσκοι πολύ όμορφοι, αυτός με τις παπαρούνες απίθανος!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Τι ομορφιά η φύση !!!! Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου !!!!
Καλά να περνάς αγαπητή μας !!!
Τα φιλιά μου !!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφες φωτος
Φιλάκια ...

marypertax είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες και σίγουρα το τοπίο ζωντανό κι όχι μέσα από το φακό θα ήταν φανταστικό!
Χαίρομαι που περάσατε καλά και αυτό αξίζει στη ζωή τελικά, οι όμορφες στιγμές!
Πάντα να χαίρεστε το κάθε λεπτό γιατί είναι πολύτιμο!
Πολλά φιλιά και να έχεις όμορφη εβδομάδα!

ANNA FLO είπε...

Θες να πεις ότι αυτό πάνω από την λίμνη είναι ομίχλη;;;;;;;Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο και οι φώτο σου είναι απίθανες!
Καλά να περνάς Γεωργία μου
Φιλιά πολλά

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Οπως πάντα καθυστερημενη κάνω την βολτα μου φιλεναδα.. για να θαυαμασω και εγω τις φωτογραφίες που εβγαλες με την ομίχλη τέλειες ειναι...τελικα.. η φυση ..εχει την πιο ομορφη παλετα χρωματων αχτιδα μου ... να περνας όμορφα ότι και να κάνετε... φιλακιααα