Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Ζεστούλα μας ήρθες;


Καλοκαίριασμα μάλλον φίλοι μου και εμείς οι άνθρωποι αρχίζουμε να ..γκρινιάζουμε για τη ζέστη από τώρα..όχι άλλη γκρίνια προς Θεού. Εγώ το καλοκαίρι το ρίχνω στο κέντημα και το διάβασμα!
Έχω καιρό να ανοίξω το μπλοκόσπιτο μου, λίγο ...ξεσκόνισμα βρε παιδάκι μου ..λέω στον εαυτό μου τον άλλο μήνα γιορτάζω 10 χρόνια στο χώρο αυτό.
Ένα δύσκολο διάστημα για μένα αυτές τις μέρες που κάποια νέα θεραπεία από το νοσοκομείο για την Πάρκινσον μου έφερε αλλεργία..ούτε και αυτοί ξέρουν .Μου προκάλεσε έρπη ζωστήρ ενοχλητικός και επίπονος που ευτυχώς όμως τον αντιλήφθηκα αμέσως ( η δουλειά μου στο ιατρείο της μητέρας μου τότε κάτι μου έμαθε!!).
'Όμως και πάλι η αντιβίωση με πείραξε πάρα πολύ , βλέπετε έχω πάνω από 3-4 χρόνια να πάρω και ας μου έδωσαν ειδική βιταμίνη, γέμισαν τα χέρια μου πριν λίγο με μικρά αιματώματα λες και με έδειραν. 
Τέλος πάντων το τελικό αποτέλεσμα όμως στις σκέψεις μου είναι ότι έχω το ..χάρισμα μάλλον να προλαβαίνω τα πράγματα γρήγορα και να "περνούν " από μέσα μου σαν ..άνεμος και να φεύγουν όσο γίνεται ανώδυνα ή εγώ τα δέχομαι βλέποντας την πιο θετική πλευρά τους. Άφησα ..ξερό το γιατρό που χαογελούσα με όσα μου έλεγε και γελούσα ελαφρώς βέβαια!
Μου λείπει η ζωγραφική όμως, δεν μπορώ αυτό το καιρό να ζωγραφίσω και μόνο η μικρή μου μαθήτρια σήμερα μου την "έφερε" μπροστά μου αφού την βοηθούσα απλά υποδεικνύοντας της τα τυχόν λάθη.
Είμαι μια χαρά λέω στον εαυτό μου ξεσκονίζοντας το μπλοκόσπιτο μου και έχω πεθάνει βρε παιδιά για να βάλω μπροστά μου ένα κουτί κουρκουμπίνια που αγαπώ και να τα εξαφανίσω όπως κάνουν στις ταινίες κάποιοι με το παγωτό που εγώ δεν τρώω!( τι ανάποδη που είμαι) .
Αύριο είναι η μέρα που ...σουλατσάρω με τον άνδρα μου και μία βόλτα στη παραλία όπως παλιά είναι  ότι πρέπει νομίζω.
Μετά το ΣΚ που θα το περάσω στο κτήμα με το κέντημα μου και το νέο βιβλίο που μου έφερε η Ποδηλάτισσα δώρο και δεν διάβασα ακόμη.
Δώστε στα παιδιά σας φίλοι μου βιβλία, θυμάμαι τον εαυτό μου που διάβαζε μπρούμυτα στο κρεβάτι μου το ένα μετά το άλλο από μικρή .Το παιδί που βρίσκει στο βιβλίο ενδιαφέρον θα γίνει στο μέλλον ένα σκεπτόμενο άτομο σίγουρα.
Φίλοι μου σας στέλνω την αγάπη μου και εύχομαι ένα πανέμορφο ΣΚ αφού στα σίγουρα σας βλέπω για..βουτιές!
Αχτιδένια φιλάκια!

10 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Θαυμάζω το μεγαλείο της καρδιάς σου

Υποκλίνομαι....

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Γλυκιά μου Αχτίδα μας γεμίζεις αισιοδοξία και όρεξη για ζωή με τη στάση σου... να είσαι καλά αγαπημένη και καλό Σαββατοκύριακο !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλημέρα κορίτσια!!!

Αμαλία είπε...

Καλημέρα καλή μου και περαστικά.
Να περάσετε ένα καλό ΣΚ.
Φιλιά σε όλους και στη μυτούλα της.

LitsArt είπε...

Καλημερα!
Τυχεροι πσοι πανε για βουτιες!! ...εμεις εδω...δουλειες!
Καλα να περασεις!!καλο σβ!

Mia είπε...

Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, Αχτίδα μου. Να βλέπεις πάντα τη ζωή με θετικό πρόσημο. Αγαπώ τη φωτό που διάλεξες για να μας φέρεις το καλοκαιράκι!

Ανώνυμος είπε...

Τυχεροί που ζουν κοντά σε θάλασσα... Έρπης ζωστήρ... χμ... το έπαθε ο άντρας μου στο πρόσωπό του, τράβηξε τους πόνους γιατί πείραξε το αυτί του, ένα χάλι αξύριστος γεμάτος σπυράκια, αλλά αυτό δεν πείραζε, αλλά ο πόνος τον είχε τρελάνει επί 3 μήνες! Άτιμο πράγμα! Ελπίζω να το ξεπεράσατε ανώδυνα. Θα κάνει και πολύ ζέστη αυτές τις μέρες, και διάλεξα την εποχή για μετακόμιση!!! Η χειρότερή μου; Μετακόμιση με χιόνι, 2 φορές. Οπότε εξοχικό γιοκ! Τη θάλασσα από τον άλλο μήνα... Δυστυχώς, θα κολυμπώ αλλιώς! Καλά μπάνια, και μη ξαναδιαβάσω ότι ντρεπόσαστε να βγήτε απ' το νερό λόγω αστάθειας, όπως γράψατε πέρυσι. Όσοι σας κοιτάξουν, τα κουβαδάκια τους και σε άλλη παραλία... Καλό Σ/Κ σε όλους, καλά μπάνια. Και φυσικά, φιλιά στο μυτάκι της!!! Σοφία

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου καλημέρα και ευχαριστώ, πάω στο κτήμα απλά να ξεκουραστώ!!!!Εύχομαι καλό ΣΚ!!

Μαρία Έλενα είπε...

Περαστικά σου γλυκιά μου
Φιλάκια ...

Ανώνυμος είπε...

Χαρά στο κτήμα που έχει τέτοια αφέντρα και κυρά! :) Καλή ξεκούραση αχτίδα μου!