Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Μία όμορφη ημέρα!


Φίλοι μου ένα ευχαριστώ πράγματι δεν φθάνει για το τόση γεμάτη από ευχές ημέρα των γενεθλίων μου. Πέρασα υπέροχα , μου γεμίσατε τις μπαταρίες της ..ψυχής γιατί η δική μου ψυχή ζει από ..αγάπη. 
Στο σπίτι του συμπέθερου μας στο Λαχανά ήμασταν και ένα μέρος που το είχα επισκεφτεί παλιά μόνο μία φορά με το..σχολείο για το μνημείο του έγινε πλέον γνωστό και τόσο φιλικό..
Λοιπόν..65 και μία σήμερα και ξεκινώ την ημέρα μου με τα συνήθη  μου αρχίζοντας από το να..αποθηκεύσω το υπόλοιπο ραβανί που μου έδωσε η κόρη μου ( να μη το βλέπω) κάπου..ψηλά να μη το φθάνω.
Δεν είναι από τα γλυκά που αγαπώ ούτε καν το παγωτό που μπορεί να περάσει ένα ολόκληρο καλοκαίρι κι εγώ να φάω..ένα!!! Όμως..όμως φίλοι μου ήταν ένα από τα ωραιότερα που έχω φάει. Ναι ..το τσάκισα η αφιλότιμη, η..αναίσχυντη..( μια ζυγαριά βρε παιδιάαα!)!


Σε αυτό το μέρος λατρεύω τα λουλούδια που έχουν στις αυλές τους, αυλές περιποιημένες γεμάτες με τριαντάφυλλα.


Την καταζήλεψα αυτή τη τριανταφυλλιά! Άρχισα τη..γκρίνια στον άνδρα μου:
-Θέλω τέτοιαααααα!!!!!
-Θα σου βρω κοριτσάκι μου!! ( ξέχασε ότι έγινα ..65..κοριτσάκι;)
Από αυτό μου έκοψε ( ως συνήθως) ο Δημήτρης μόλις κατεβήκαμε και το πέρασα για..τριαντάφυλλο όμως δεν είναι και είναι υπέροχο φίλοι μου!


Ο καλός μου Αλέξης έγινε ο...ψητάς, η Ιωάννα μας τις υπέροχες σαλάτες και περάσαμε μία θαυμάσια μέρα με ανθρώπους γεμάτους αγάπη. Νωρίς όμως άρχισε η βροχή, ο ουρανός μαύρισε και προμηνούσε καταιγίδα και πήραμε το δρόμο του γυρισμού.


Φθάσαμε μια χαρά και οι δύο..άχρηστοι της οικογένειας εγώ και η Κλώντη πέσαμε σαν..τούβλα στα κρεβάτια μας λες και σκάβαμε όλη μέρα!!
 Αποτέλεσμα σήμερα να ξυπνήσω νωρίς γεμάτη ενέργεια να κάνω τα..πάντα!( λέμε τώρα!!!).
Ας ευχηθώ και του χρόνου να περάσω μία τέτοια όμορφη μέρα και γεμάτη αγάπη φίλοι μου από εσάς και όσους με αγαπούν.Καλή εβδομάδα!
Αχτιδένια φιλάκια!

9 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Καλημέρα Και του χρόνου να περάσεις καλά γεμάτη αγάπη.
Καλή σου εβδομάδα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου αγαπημένη, μακάρι να ήμουν κοντά σου να σου γεμίσω το σπίτι με τριαντάφυλλα και λουλούδια , να σου κάνω παρέα, να σε βλέπω να γελάς με αυτό το υπέροχο χαμόγελο σου.Πως να μη σε αγαπάει ο κόσμος όταν γελάς πάντα.Ποτέ δεν είδα τα μάτια σου κατσουφιασμένα. Έλα στη Κόρινθο , κάνε ταξιδάκι όποτε θες και θα έχεις ένα σπίτι εδώ πάντα για σένα. Κατερίνα

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΖΗΛΕΥΤΗ...ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΒΑΝΙ ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΕΝΟ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕΤΕ...

nikol είπε...

Γεωργία μου εσένα όπου και να σε πάνε θα βρεις τρόπο να περνάς καλά γιατί η ψυχή σου είναι ορθάνοιχτη και σε χαίρομαι πολύ γι αυτό !!!Ακόμα και στα δύσκολά σου τα μάτια σου είναι όμορφα και καθαρά !!! Γλυκά φιλιά σου στέλνω και βέβαια στον αγαπημένο μου Δημήτρη που ξέρει πόσο μοναδική είσαι !!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Γεωργία μου χρόνια σου πολλά με υγεία και άπειρες χαρές!
Φιλάκια!

ALEXANDRA είπε...

Να περνάς πάντα υπεροχα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Έτσι να είναι πάντα η ζωή σου αγαπημένη μου γεμάτη αγάπη και χαρά !!!!!
Πολύχρονη, με υγεία, αγάπη και χαρά !!!!!
Τα φιλιά μου !!!

Unknown είπε...

Συγνώμη...............συγνώμη!!!Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις, χαρούμενη με αγάπη.
Απουσία εχθές, δεν άνοιξα υπολογιστή, με καθυστέρηση λοιπόν.Να σε χαιρόμαστε όλοι εμείς που δεν σε ξέρουμε και σε διαβάζουμε και σ'έχουμε αγαπήσει τώρα πιά και σύ να απολαμβάνεις με υγεία την υπέροχη οικογένεια σου.Πώ, πώ τί υπέροχος μπακλαβάς ήτανε αυτός..κόλαση που λένε οι νέοι..

ΕΥΑ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ....
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ !!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!