Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Αρχίζω δίαιτα..σας το ορκίζομαι!!!!


Καλημέρα φίλοι μου, καλή εβδομάδα να έχουμε κι εγώ ξύπνησα με ελαφρό συναχάκι και με την απόφαση να αρχίσω πια δίαιτα γιατί..γιατί..με βλέπω να εμφανίζομαι το Πάσχα και να με περνούν για γιγαντιαία Πασχαλίτσα .
Πίνω το καφεδάκι μου και έρχεται ο άνδρας μου από το φούρνο με κουλούρι  που μου αρέσει και πρωινά τυροπιτάκια! 
Αρπάζω το σταυρό και το βάζω μπροστά του με τη γνωστή φράση των ταινιών θρίλερ! 
"-Ύπαγε οπίσω μου σατανά..."
-Φάτο κοριτσάκι μου, ένα απλό κουλουράκι είναι και λίγο κασεράκι (700 θερμίδες), πήρα και τυροπιτάκια!
-Τι σου είπα χθες βράδυ ; Δεν θα τρώω ψωμοειδή, γλυκά, πατάτες, ρύζι, μακαρόνια και τα σχετικά!
Φρίκη στο πρόσωπο του!!
-Εγώ για ποιον θα μαγειρεύω τώρα;
-Τι θα έλεγες για βραστό κοτόπουλο με σαλάτες χόρτα, μπρόκολα, κουνουπίδι!!
Φρίκη ξανά, είναι όλα όσα δεν αγαπάει ( μαζί με τις φακές).
Το πήρα απόφαση φίλοι μου γιατί ..γιατί ..έτσι πρέπει πια ..και το έχω παραξηλώσει με τα γλυκά της κόρης μου που θα φροντίσω να μην πάω τουλάχιστον για τη πρώτη εβδομάδα! 
Σήμερα λοιπόν αν ακούσετε μία βοή θα είναι το...στομάχι μου που θα στερηθεί πολλά από τα..συνήθη .
 Έχω σκοπό να γεμίσω το...μυαλό μου με ένα σωρό ασχολίες γιατί..θέμα μυαλού είναι φίλοι μου η στέρηση και λέω να πάω να φάω το χαρτζιλίκι μου σε λαμπάδες για στόλισμα και βέβαια θα την πληρώσει ο καλός μου Δημήτρης που θα πάρω σβάρνα ένα ...κατάλογο από μαγαζιά με υλικά που έχω κατά νου!
Το Πάσχα περιμένω το κοριτσάκι μου την Ειρήνη με τον άνδρα της από την Αθήνα για 10 ολόκληρες μέρες και..έχω χαρά και ιδέες για δωράκια για τις λαμπάδες των παιδιών μου, για τους γείτονες μου και για κάποια παιδάκια που φέτος ότι ίσως πιστεύουν ότι δεν θα πάρουν δώρο.Αγαπώ όλο το κόσμο!!
Λυπάμαι που φέτος πάλι δεν θα ασχοληθώ με αποστολές σε μπαζάρ, "βάρυνα" φίλοι μου, δεν είμαι η ίδια πια, κάθε μετακίνηση με κουράζει και επίσης η..ουρά στο ταχυδρομείο με σκοτώνει. Έτσι θα κάνω όσα μπορώ για το Χαμόγελο που μπορώ να τα δώσω στη φίλη μου Μαιρούλα να τα πάει.
Αν κάποιος είναι Θεσσαλονίκη και δεν έχει λαμπάδα..να μου το πει, να έρθει για..καφέ και να του την χαρίσω! 
Βαπτησίμια έχω μπόλικα πάντως όπως ξέρετε ..μεγαλούτσικα βέβαια..μα τα έχω , ολόκληρη γειτονιά στο κτήμα!
Φίλοι μου καλή σας μέρα και ευχηθείτε μου να αντέξω στο..πειρασμό για όσα μαγειρεύει ο άνδρας μου που λέει τώρα ότι θα κάνει και αυτός δίαιτα μαζί μου!!!
 Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!
Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!Χα!!!!
Καλή εβδομάδα λοιπόν και θα σας αναφέρω τις..αντοχές μου ( δεν θέλω στοιχήματα..)!
Αχτιδένια φιλάκια.















9 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις!!!!!!

Καλή εβδομάδα φίλη μου ♥♥♥

ANNA FLO είπε...

Σε πιστεύω μην ορκίζεσαι...Καλό κουράγιο και μάλιστα διπλό κουράγιο χρειάζεσαι με τέτοιους πειρασμούς. Και εγώ ξεκίνησα αλλά ευτυχώς έχω μόνο του μυαλού τους πειρασμούς.
Καλή σου εβδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου εσυ το αποφάσισες, εγώ να δούμε πότε θα το πω και θα το κάνω...

Κωνσταντίνα είπε...

Τώρα με τα ανοιξιάτικα λαχανικά η δίαιτα είναι πιο εύκολη..το ψωμάκι πως κόβεται όμως; Θέμα μυαλού όπως λέτε, καλή αρχή στην προσπάθεια!

Ποδηλάτισσα είπε...

Μην ορκίζεσαι καλή μου πιστεύουμε ότι έχει διάθεση να κάμεις δίαιτα, αλλά με τόσους πειρασμούς γύρω σου δεν ξέρω αν θα τα καταφέρεις.... και όχι τίποτα άλλο πως θα αντέξεις να βλέπεις συννεφιασμένο το μουτράκι του Δημητράκη σου!!!!! Καλές δημιουργίες φιλενάδα!!!! Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για καλή δύναμη!!!!!

ασωτος γιος είπε...

κι εγω αρχιζω το ορκιζομαι
αλλα απο δευτερα
καλη ανοιξη

Ανώνυμος είπε...

Διαιτα και νηστεια της Σαρακοστης δεν συμβιβαζονται.....
Μετα το Πασχα λεω εγω, ειναι δυνατον να τρωμε Μεγαλοβδομαδα κρεας;;;

AgapameAnDolmas είπε...

χαχαχα τοντρομαξες τον ανθρωπο!!! καλε μια χαρα εισαι ! φαε αργει το καλοκαιρι ;)
με το καλο να ερθει η κορουλα σου με την οικογενεια της!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Σε νοιώθω Αχτίδα μου. Με τέτοιο μάγειρα Δεν γίνεται δίαιτα.
Εύχομαι να τα καταφέρεις.
Με το καλό να έρθει το κοριτσάκι σου.
Φιλάκια πολλά.