Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Ξαπλωμένη με το..laptop αγκαλίτσα!


Καλημέρα φίλοι μου από το..καναπέ μου γιατί σήμερα με το ζόρι στέκομαι όρθια όμως..μη σκάτε θα περάσει  που θα πάει .Είναι από αυτές τις ξαφνικές κρίσεις που με κρεβατώνουν όμως ελπίζω μέχρι το βράδυ ,έστω αύριο , να είμαι πάλι..περδικάκι!
Χθες το πρωί  στο Ιατρικό κέντρο που πήγα για εξετάσεις πάλι τραβούσα ακόμη φωτογραφίες γιατί μέσα στη μελαγχολία της εποχής και των χρωμάτων της εγώ είδα μία ομορφιά.



Μάλλον ζήλεψα τη φίλη μου Elli Economou με τις υπέροχες φωτογραφίες της και το νέο σάιτ που έφτιαξε και καλό είναι να πάτε να το θαυμάσετε.
Για κοίτα κι εγώ φωτογραφίες!!!!



Λυπάμαι όταν βλέπω μέρη που θα μπορούσαν να είναι μικρό θησαυροί για περίπατο και ξεκούραση του ματιού να είναι σε αυτή τη κατάσταση. Δίπλα ακριβώς είναι όμιλος θαλάσσης για εκμάθηση ιστιοπλοΐας!!!
 Όπως βλέπετε πάλι δίπλα υπάρχουν πολυκατοικίες..είναι μία θέα που την βλέπουν κάθε μέρα.Αν οι κάτοικοι τους μάζευαν κάθε μέρα από μία σακούλα σκουπίδια και νάιλον ..αν έβαζαν κι αυτοί ένα "πετραδάκι" στο να ομορφύνουν τη γωνιά αυτή χωρίς να πουν: -Τι με νοιάζει; δικό μου είναι;..Άν..αν...
Αυτή φίλη μου είναι η..κατάρα της φυλής μας ..το να μη νοιαζόμαστε πέρα από την "αυλή" μας.



Σε λίγο με πλησίασαν σκυλάκια, είχαν λουρί μα κατάλαβα ότι περίμεναν κάτι από εμένα..ίσως φαγητό..δεν είχα κάτι στις τσέπες μου..ούτε στο αμάξι.



Μετά τις εξετάσεις σπίτι και η φίλη μου η Μαιρούλα με κάνει παρέα με το κασκόλ που έπλεκε με περισσεύματα μαλλιών , το τελείωσε και το φωτογράφισα να το δείξω.



Η φίλη μου η..Μαιρούλα.. για μένα πάντα θα είναι η..Μαιρούλα των σχολικών μας χρόνων.
Το απόγευμα φίλοι μου ήρθε κάτι σαν..ανεμοστρόβιλος στο εργαστήρι μου. Είχα στείλει τον άνδρα μου στη κόρη μας..πεσκέσι γιατί τώρα που δεν πηγαίνει στο κτήμα λόγω καιρού δε τον ξεκολλάω από τη κουζίνα και τις ..φαεινές που του έρχονται.
Γύρισε λοιπόν με παραμάσχαλα ράφια  και άρχισε πάλι να μου..διαλύει το εργαστήρι ενώ πριν λίγες μέρες μου το είχε ξαναφτιάξει και ήταν υπέροχο.
Ούτε η γκρίνια μου και το..ψαλτήρι τον πτόησαν , όταν βάζει κάτι στο νου του άντε να του το βγάλεις. Έτσι τον εγκατέλειψα στις βίδες και τα ..παξιμάδια , κρύφτηκα στη γωνιά μου με το κέντημα και βγήκα μόνον όταν με θριαμβευτικό ύφος μου είπε :
-Έλα να δεις πως σου το έφτιαξα!!!
Θα ομολογήσω ότι ήταν πιο λειτουργικό τώρα και ότι είχα περισσότερα ράφια απλά μου αρκούσαν όσα είχα και δεν ήμουν σε διάθεση να ξαναβάλω τα πράγματα όπως έπρεπε να μπουν σε νέα θέση.



Ξέρω ότι τα κάνει μόνο για μένα και τον ευχαριστώ γι'αυτό και ότι είμαι τυχερή που τον έχω δίπλα μου, όμως βρε παιδάκι μου είναι υπερβολικός σε ότι κάνει..Θα σας το αποδείξω γιατί το..φωτογράφισα!!!
Μια απλή ομελέτα του ζήτησα το βράδυ ξαπλωμένη ..μία απλή..ένα αυγουλάκι και λίγο τυρί μέσα για τα φάρμακα που παίρνω!!!!!



ΑΥΤΟ..εγώ θέλω 3 μέρες να το φάω!!!!! Περιέχει ότι μπορείτε να φανταστείτε από κασέρια, αυγά, μανιτάρια, πιπεριές, λιαστή, φρέσκα κρεμμυδάκια και ο Θεός ξέρει τι άλλο! Μη μετράτε θερμίδες..έχει περάσει την ανώτερη  βαθμίδα .
Κάπως έτσι βάζω κιλά..γιατί αν δεν το δοκιμάσω παραπονιέται και μουρμουρίζει και ...τον αγαπώ βρε παιδάκι μου και δεν θέλω να τον στεναχωρώ.
Είδατε τι τραβάτε όταν εγώ είμαι στο κρεβάτι; Σας ταράζω στις αναρτήσεις και στις φωτογραφίες. Να δούμε πότε θα γλιτώσετε από μένα!
Πάντως σήμερα την γλυτώνω από νέες ανακαινίσεις γιατί του βρήκα..δουλειά! Τον έστειλα να βάψει το δωμάτιο της εγγονής μας που η κόρη μας του κάνει ανακαίνιση (!!!)
 Κάντε μία προσευχή να σιάξει ο καιρός να πηγαίνει στο κτήμα να φροντίζει τα δενδράκια του κι εγώ στο..τροχόσπιτο παρεούλα νοητή και ηθική στον αγώνα του.Καλή μέρα σε όλους σας, όλη μέρα!
Αχτιδένια φιλάκια.

12 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Καλή μου Αχτιδούλα,
1. Περαστικά σου και γρήγορα.
2. Είναι θλιβερή η εγκατάλειψη του περιβάλλοντος, που θα μπορούσε να αποτελεί κόσμημα.
3. Όλα τα ζωάκια του κόσμου μυρίζονται ενστικτωδώς τους ανθρώπους που τα αγαπάνε.
4. Οι φιλίες ζωής είναι ζηλευτό πράγμα.
5. Ζηλευτό πράγμα, όμως πάρα πολύ ζηλευτό, είναι η ομελέτα-σουφλέ-πατσιτσάδα που σου έφτιαξε αυτός ο άγιος άνθρωπος. Ότι περισσέψει, παρακαλώ με courrier στην Αθήνα :)))))
Φιλιά σε σένα και στη μυτούλα της.

akrat είπε...

περαστικά και εύχομαι τα καλύτερα

Giorgos Varvakis είπε...

Περαστικά σου καλή μου Γεωργία :)
Μάστορας ο Δημήτρης σε ότι κάνει!!!!
Πολλά φιλιά!!

nikol είπε...

Αχτιδούλα μου πόση τρυφερότητα έχεις για κάθε τι που γράφεις !! Περαστικά να είναι φιλενάδα μου και αυτό και που θα πάει θα φτιάξει ο καιρός !!! Τη Μαιρούλα την γνωρίζω και είστε τυχερές που η μια έχει την άλλη !!!Αχ αυτός ο Δημήτρης !! Υπερπαραγωγή ομελέτα !! Υπέροχος άνθρωπος σε όλα του !!! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ακόμη στο κρεβάτι είμαι δυστυχώς..ευχαριστώ πολύ για τη παρεούλα.

Funky Monkey είπε...

Αχτίδα μου περαστικά σου, και εύχομαι αύριο όλα να είναι καλύτερα! Ο Δημήτρης σου είναι φοβερός άνθρωπος και σε φροντίζει με τον καλύτερο τρόπο, πάντα!
Το μέρος που φωτογράφισες με λύπησε... να είναι τόσο όμορφο μέρος και να μην το εκτιμά κανείς, είναι κρίμα. Έχεις δίκιο σε αυτό που λες για τα σκουπίδια. Πολλές φορές τρέχω στα βουνά και μες στη φύση και αντικρίζω σκουπίδια παντού... είναι ντροπή αυτό και δείγμα του (απολίτιστου) πολιτισμού μας. Πόσο δύσκολο πια είναι να έχεις μαζί σου μια σακούλα και να μαζέψεις τα σκουπίδια σου; Τέλος πάντων...
Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά, με ξάφνιασες ευχάριστα! Φιλιά και περαστικά και πάλι!

Μαρία Νικολάου είπε...

Περαστικά.
Οι φωτογραφίες πολύ ατμοσφαιρικές!

Fanypap είπε...

Αχτίδα της ζωής μου!! τί όμορφο που έφτιαξε το εργαστήριό σου όμως ο Δημήτρης σου!!! υπέροχο, τακτοποιημένο!! μπράβο του!! και η ομελέτα του αριστούργημα....χαίρομαι που σ΄αγαπάει τόσο !!! πάντα αγαπημένοι να είσαστε γλυκιά μου φίλη!!! Και οι φωτογραφίες σου υπέροχες, με ταξίδεψαν!! Περαστικά σου αγαπημένη μου, μόλις φτιάξει ο καιρός θα είσαι καλύτερα ελπίζω!! Φιλάκια πολλά και στους δυο σας καλή μου φίλη!! Σας αγαπώ πολύ!! <3

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλες μου ευχαριστώ, είμαι στο κρεβάτι ακόμη..χάλια..

Unknown είπε...

Είσαι υπέροχη, τα είπες όλα.Υπερβολικός προς το καλό είναι και ο δικός μου λές να είναι από τα νερά που πίνανε μικροί από τις πηγές της όμορφης 'Εδεσσας?Τέλος πάντων σ'αγαπάει και σε φροντίζει και δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα στην ζωή.Η πρώτη φωτογραφία σου με έκανε να την κοιτάω πολύ ώρα νομίζω από τις καλύτερες που εχεις τραβήξει, (λέω εγώ τώρα). Περαστικά και γρήγορα για να κάνεις όσα επιθυμείς.Ερώτηση σημαντική....αυτά που κεντάς (τι είναι αλήθεια τώρα?) τα χρησιμοποιείτε? Γιατί τα παιδιά μου με τα μοντέρνα έπιπλα δεν θέλουν κι εγώ τρελαίνομαι για το κέντημα..' Αντε σε ζάλισα κι εγώ

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Περαστικα σου φιλεναδα μου να προσεχεις τωρα με τα κρύα να μην βγαινεις ταχτικα εξω..ασε το Δημητρη να σε περιποιηται εστω και υπερβολικα... χα..χα. στην αρχη νομιζα οτι εγραφες για τον δικο μου στην προσοχη και κατασκευες του παντα στην υπερβολη βρε αγαπη μου.. απ..πα.. αλλα στο μαγειρεμα..αχ!! ουτε καφε δεν κανει.. εισαι τυχερή Γιωργία μου.. σ αυτό... ξερεις πόσες φορες ειπα να είχα ενα φαγητο ετοιμο; χα..χα.. να τον προσεχεις δεν βρισκονται ευκολα τετοιοι αντρες,...ελπιζω συντομα να περασουν οι δυσκολιες.. οσο για τις γιαγιαδες και τους παππουδες... ενα σου λεω...χαρητετα τωρα.. φιλη μου... γιατι οταν μεγαλωσουν..μπορει να σας νοιζονται αλλα θα ειναι τοσο λιγος ο χρονος πια... σχολες...φιλοι.. και τα υπολοιπα..χα..χα.. σε φιλω γλυκα απο μια Κρητη με ωραιο καιρό.. !!!θα τα πουμε.. ναι;. φιλακιααα

Μαρία Έλενα είπε...

Περαστικά σου και όλα καλά να σου πάνε.
φιλάκια ...