Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Η..Φρατζέσκα και τα ψώνια της!




Καλημέρα φίλοι μου, σήμερα λέω να..κάνω μία μέρα τεμπέλικη..λέω τώρα..αν μου κάτσει δηλαδή έτσι! 
Χθες βραδάκι παρέδωσα αυτά που με παρήγγειλαν η φίλη πλέον Φραντζέσκα αφού είχα τη χαρά να τη γνωρίσω από κοντά μιας και μέχρι τώρα τα παρέδιδα στο αεροδρόμιο στη μητέρα της.
Κάθε φορά που ένα " όνομα" στα μέιλ γίνεται εικόνα μπροστά μου ..χαίρομαι..άλλο η απρόσωπη εικόνα ενός γραμμένου ηλεκτρονικού ονόματος και άλλο ένα χαμόγελο, μία αγκαλιά, ένας χαιρετισμός, μία κουβεντούλα! Ξεσκόνισα και τα Ιταλικά μου αφού τα Ελληνικά της ήταν..άστα να πάνε!
Να δείξω λοιπόν τα όσα πήρε και μεταξύ μας έφτιαξα σε χρόνο..ρεκόρ, όσο να μπορώ να συνδυάσω το..εμπόριο με τη Τέχνη και την..Πάρκινσον!

Τα ..αγγελάκια της σε οβάλ ξύλο θαλάσσης 42 Χ 35.



Σε μουσαμά για να το τυλίξει ένα ορεινό χωριό, ένα στενάκι 45 Χ 60 .



Αυτό παλιό μου  έργο πριν 2 χρόνια , γνωστό σπίτι από αρχείο σπιτιών που έχω το έχω ζωγραφίσει και άλλες φορές 45Χ 50 και σε κεραμικά πιάτα.



Και   αυτό το είχα ζωγραφισμένο παλιά , το είδε , το άρεσε το πήρε, σε μουσαμά τελαρωμένο 50 Χ 60  ένα κομμάτι από Θάλασσα και τις διακοπές της στη..Θάσο που δυστυχώς  έληξαν άδοξα λόγω πυρκαγιάς.! 

Μου διηγήθηκε με τρόμο μία άσχημη κατάσταση. Κρίμα στο πανέμορφο νησί που κάποτε έκανα εκεί κάθε καλοκαίρι με τους γονείς μας και τα παιδιά πάντα 1 μήνα διακοπές πριν φύγουμε μόνοι μας με τα παιδιά για κάμπινγκ.

Αν το πιστεύετε αυτό το συγκεκριμένο τοπίο το έχω ζωγραφίσει πάνω από..10 φορές!!!
Της έκανα δωράκι ένα καδράκι σε ξύλο θαλάσσης 18 Χ 38..



 μία πέτρα που της άρεσε ..



και από ένα κοχύλι ζωγραφισμένο μινιατούρα.



Της έδωσα βέβαια και ..μπουμπουνιέρα με μαρτυρικό και ένα σακουλάκι στολισμένο με μέσα Λουίζα από το κτήμα. Μοσχοβολούσε όλο το δωμάτιο! Αποχαιρετιστήκαμε , είχε 3 παιδιά σαν τα..εγγόνια μου, Ιταλό σύζυγο, γλυκύτατη, μα με χαμόγελο καρδιάς όπως λέω εγώ . Μου είπε φεύγοντας : 
Ci incontreremo un'altra estate! ( θα βρεθούμε το άλλο καλοκαίρι ). Δηλαδή...ελπίζουμε στην επόμενη συνάντηση μας το..επόμενο καλοκαίρι ( ποιος ζει ποιος πεθαίνει μέχρι τότε, χα!χα !) .
Ας εκμεταλλευτώ το μπλοκ μου και να κάνω μία..ανακοίνωση σε μία..Ελένη που πέρασε από το μαγαζί της κόρης μου κάποια μέρα ( η κόρη μου με τα προβλήματα της προετοιμασίας για τη βάπτιση ..το ξέχασε!!) και μου άφησε δωράκι 2 κηραλοιφές και μία υπέροχη κάρτα με ένα τόσο γλυκό μήνυμα που πραγματικά με συγκίνησαν .
 Όμως ένα σκέτο..Ελένη ..αν ήξερε πόσες Ελενίτσες έχω θα μου έβαζε το επίθετο φαρδύ πλατύ!
Ελένη μου αν διαβάσεις αυτό που γράφω θα ήθελα να επικοινωνήσεις μαζί μου για να σε ευχαριστήσω προσωπικά.
Σήμερα λοιπόν λέω ξανά ...θα κάνω τεμπελιά, είναι η μέρα που έρχεται η κυρία Στέλλα που με βοηθάει ( Γιούπιιιιι!) . Δηλαδή , γωνίτσα στο καναπέ,  κέντημα, τάμπλετ, κουβεντούλα με τη Στέλλα, καφεδάκι μαζί της .
 Τώρα τι θα μου βγάλει αυτή η ημέρα  αυτό μόνο ο καλός Θεούλης το ξέρει!
Αχτιδένια φιλάκια!

6 σχόλια:

Αμαλία είπε...

Καλημέρα γλυκειά μου,
Απ΄ότι κατάλαβα πάμε για διεθνή καριέρα :)))))
Μπράβο σου, θα καταχαρεί η Ιταλίδα φίλη σου.
Κάτσε ξεκουράσου, εκμεταλλεύσου την παρουσία της κυρίας Στέλλας και κάνε ότι σε ευχαριστεί.
Όπως, φερ' ειπείν, να αναρτήσεις την συνέχεια του "Τολμώ" :))))
Φιλί σε σένα και στη μυτούλα της.

Unknown είπε...

Καλημέρα, καλή μου αχτιδούλα

Καλή χρονιά για τα εγγονάκια σου στο σχολείο και υγεία σε όλους σας.Σαν άνθρωπο σε γνώρισα μέσα από το blog σου (εγώ δεν έχω) και σε εκτιμώ πολύ και σε χαίρομαι για την διάθεση σου απέναντι στις καθημερινές δυσκολίες.Είμαι κι εγώ έτσι και νομίζω ότι αυτό χρειάζεται η ζωή μας για να είμαστε καλά κι εμείς και οι γύρω μας. Σαν καλλιτέχνιδα όμως, πραγματικά σου βγάζω το καπέλλο γιατί ότι πιάνεις του δίνεις ζωή,είναι όλα σου τα έργα υπέροχα και με όμορφα χρώματα και χαρούμενα...Να'σαι καλά και καλό φθινόπωρο να έχουμε.

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Γεια σου Αχτίδα με τα χρυσά σου χέρια !!!!! Εσένα παιδί μου σε έχει φοβηθεί το πάρκινσον !!! Φαντάζομαι χαρά η Ιταλίδα με τα αριστουργήματα που της έφτιαξες !!!! Ξεκουράσου σήμερα που έχεις εκεί την κ. Στέλλα και μακάρι να βρεθεί και η Ελένη !!! Τα φιλιά μου !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα και να θαυμάσω!!!!!!!

Unknown είπε...

Να εκφράσω κι εγώ τον θαυμασμό μου!!!! Όλα πανέμορφα!!!
Ελπίζω να ξεκουράστηκες και να βρήκες και την Ελένη.
Και όπως λέει και η Αμαλία πιο πάνω, να αναρτήσεις τη συνέχεια του ¨ΤΟΛΜΩ¨ γιατί είναι υπέροχο.
Φιλιά!!!

Thalia Tzellou είπε...

Τι υπέροχα που είναι όλα Αχτίδα μου! Πανέμορφα! Φαντάζομαι πόσο θα ενθουσιάστηκε η φίλη σας! Να ξεκουράζεστε όσο μπορείτε και να περνάτε όμορφα! Τα φιλιά μας!