Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Η κολοκύθα στα χέρια μου!


Το πρώτο μου μπάνιο είναι γεγονός και..ναι..το ευχαριστήθηκα γιατί ήταν μία υπέροχη μέρα και μία θαυμάσια θάλασσα!
Έτσι σήμερα απογοήτευσα το καλό μου Δημήτρη γιατί δεν τον ακολούθησα στο κτήμα και ένοιωσα και λίγο ένοχη γιατί φεύγοντας μου είπε παραπονεμένα ότι η μέρα του εκεί δεν θα είναι όπως την θέλει χωρίς εμένα. Μαζοχισμός μου φαίνεται γιατί η μόνη βοήθεια που του δίνω είναι να τον..παρακολουθώ να ..κουράζεται!
Όμως ήθελα να ζωγραφίσω κάτι που μου έφεραν να ζωγραφίσω με τα ρόδια που σας έλεγα  και ..ήθελα τόσο να μπω στο εργαστήρι μου και να ασχοληθώ με ότι αγαπάω.
 Μη τον λυπηθείτε.. μη σας ακούσω να μου πείτε .. ο καημένος.. γιατί με.. εκδικήθηκε με το..γάντι ο ατιμούλης και του το..φυλάω! Απλά τηλεφωνώντας στη κόρη μας μου έστειλε τα 2 εγγόνια μου τα αγόρια να τα προσέχω όλη την ημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όμως εγώ κόντρα σε όλα..στις κρέπες, στα τοστ, στα ψαράκια, στα κοτοπουλάκια, στις φέτες μερέντας και στα ότι μου ζητούσαν..εγώ ...ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ!!!!!!!



Κάπου έπεσαν στα χέρια μου και κάποιες πετρούλες από τη χθεσινή εξόρμηση μου στη θάλασσα...


Έτσι πήρα μία δόση ...μπαταρίας για τη διάθεση μου και ..έχω ακόμη μία κολοκύθα που είναι τεράστιες φίλοι μου , το μέγεθος τους δεν φαίνεται στη φωτογραφία. Είχα την ιδέα να κάνω τη μία φωτιστικό μα..πρέπει να μου τη κόψει ο άνδρας μου στο σημείο που το θέλω..Θα δούμε..αλλάζω ιδέες σε γρήγορο ρυθμό!
Λέω για ..εκδίκηση να του μαγειρέψω ..φακές που τις ..μισεί  ,όμως τελικά του έκανα φρικασέ που αγαπά!
Σας στέλνω την αγάπη μου, με χαμόγελο και..
ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!

24 σχόλια:

http://balomata.blogspot.gr/ είπε...

Τι όμορφη και χαρούμενη δημιουργία!! Γέμισε δροσιά η καρδιά μου βλέποντάς τα.
Σ' ευχαριστώ........

Κωνσταντίνα είπε...

Κάθε δημιουργία σας υπέροχη όπως πάντα! Οι πέτρες, τι απλές και όμορφες...τις ζήλεψα...Καλή αρχή με τα μπάνια!

el.mar είπε...

Πραγματικά τα ρόδια σου επιτυχία!!!!!!!!Και οι πετρούλες μ'αρέσουν πολύ!!!Καλή συνέχεια...και πολλά μπάνια!!!!!!!!

Hengeo είπε...

Όμορφα! Μπράβο για το μπάνιο!

Καλό απόγευμα!

Rena είπε...

Πανέμορφες οι κολοκύθες και οι πετρούλες όνειρο,φαντάστηκα για μια στιγμή μια παραλία γεμάτη ζωγραφισμένα βότσαλα!!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά Αχτίδα μου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ http://balomata.blogspot.gr/
Σοφία μου σ' ευχαριστώ, χαίρομαι που έχουμε κοινή φίλη τη λατρεμένη μου Ιουλία.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Κωνσταντίνα μου στείλε διεύθυνση να σου στείλω γλυκιά μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ el.mar, φέτος δεν με βλέπω να κάνω μπάνια πολλά, κάποτε περνούσα τα..100!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιώργος - Hengeo, καλέ μου φίλε σ' ευχαριστώ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena μου κάποτε έστελνα κιβώτια ολόκληρα από αυτές στα νησιά ιδιαίτερα στη Πάτμο!

Valavani είπε...

Είσαι απιστευτη!!!!!!Οσο για τις δημιουργίες σου δεν εχω λογια...είναι υπέροχες!!!Μπράβο σου!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδα μου ειναι υπεροχες οι κολοκυθες αλλα αγαπησα τις πετρες.Φιλια Στελα.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΠΟΣΟ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΧΤΙΔΑ ΜΟΥ,
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!!
Καπάτσα σ όλα σου.
Φιλάκια άπειρα

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Βρε Αχτίδα, τι μαγικά χέρια έχεις !!! Ακόμα και στις πέτρες δίνεις ζωή!!! Είναι καταπληκτικές !!! Φιλιά πολλά !!!

Ανώνυμος είπε...

οι πετρουλες πολύ όμορφες τα ρόδια τέλεια΄΄΄΄Έκανες και μπάνιο;Άντε καλό καλοκαίρι''''
ΜΙΝΑ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Valavani φίλη μου σ' ευχαριστώ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Στέλλα , όταν έρθεις θα σου ζωγραφίσω μία να την πάρεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χαρά Θ, φίλη μου ..ποια θαυμάζει ποιάν!Τι να πω εγώ για σένα τότε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ο κόσμος της Ράνιας, ευχαριστώ φίλη μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΙΝΑ μου εγώ σου οφείλω κάτι μα δεν βρήκα χρόνο να το κάνω..

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα τις έκανες τις φακές???
Καλημέρα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, καλημέρα φίλε μου!Μπα..τον λυπήθηκα, φρικασέ του έκανα τελικά μα τον έβαλα να καθαρίσει τον..καταψύκτη!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα γλυκια μου!ειναι ολα υπεροχα και μοναδικα σαν εσενα!

Ανώνυμος είπε...

Ειναι πολυ ομορφο!!!Αυτο που εχεις ειναι χαρισμα!!!!!Φιλλα Βασω!!