Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Μέρα γιορτής..να με χαίρεστε καλέ!






Δεν είναι πανέμορφο θέαμα;..είναι τα χωράφια γύρω από το κτήμα μας που γέμισαν χαμομήλι..Το ταπεινό λουλουδάκι που σκορπά το άρωμα του "παντρεμένο" με τις κατακόκκινες παπαρούνες και συντροφιά με τα χελιδόνια που κάνουν βουτιές επάνω τους να αρπάξουν τα τυχόν μυγάκια. 

Ας ευχηθώ πρώτα σε όσες ..συνονόματες και συνονόματοι γιορτάζουν σήμερα και νομίζω ότι πάμε να "φάμε" τους Γιάννηδες!
Να ευχαριστήσω μετά  όλους εσάς για τα άπειρα μέιλ που δέχομαι από..προχθές ακόμη για τη γιορτή μου και που μου τονώνουν τη ψυχική μου διάθεση αυτές τις μέρες.  Δυστυχώς είμαι πολλές ώρες αναγκαστικά ξαπλωμένη λόγω του πόνου που έχω στο εγχειρισμένο ισχίο μου και  δεν το κρύβω ότι όταν είμαι μόνη μου βάζω και τα..κλάματα γιατί εγώ και το κρεβάτι δεν τα πηγαίναμε ποτέ καλά!
Τι να σας κεράσω όμως; Γλυκό δεν έκανα...
Λίγο ελιόψωμο από το Δημήτρη μου που μας έγινε συνήθεια πλέον να φτιάχνει αφού τρώμε ελάχιστο ψωμί και αυτό το έχουμε και σαν πρωινό.



Σκέπτομαι το παλιό καιρό που οι ονομαστικές γιορτές συνοδευόντουσαν από μία τεράστια και κουραστική προετοιμασία για το σπίτι που έπρεπε να είναι στην εντέλεια στολισμένο, τα γλυκά και τα μεζεδάκια και το εορταστικό ψητό στο φούρνο γιατί φίλοι μου τότε όσοι ερχόντουσαν να σε ευχηθούν με τα..άνθη ή τις..πάστες στο χέρι έπρεπε να καθίσουν στο τραπέζι που συνήθως ερχότανε μετά από το κλασσικό λικεράκι και το σοκολατάκι μαργαρίτα!!!!
Νομίζω ότι καμία νεώτερη από εδώ δεν θα έχει τέτοιες εικόνες που δικαίως πλέον απλοποιήθηκαν και πολλές φορές έγιναν "απρόσωπα" τηλεφωνήματα στο κινητό και ..μέιλ.
Θυμάμαι μία χρονιά  το κρυστάλλινο μπουκάλι με το σπιτικό λικέρ στη ροτόντα που το βρήκαν οι μικρές τότε κόρες μου και το..ήπιαν με αποτέλεσμα να μεθύσουν βέβαια και να μου στολίσουν όλο το τοίχο του σαλονιού με..μαργαρίτες από μαρκαδόρους!!!

Άντε..για να μη σας αφήσω παραπονεμένους από γλυκό , λίγο γαλακτομπούρεκο από τα χεράκια της Ιωάννας που το κάνει υπέροχο.



Ευχαριστώ λοιπόν για τις ευχές που πήρα και θα πάρω και εύχομαι την επόμενη χρονιά να μην είμαι σαν και σήμερα.
Αχτιδένια φιλάκια σε σας που αγαπώ!

68 σχόλια:

mariak είπε...

Καλημέρα Αχτιδούλα χρόνια πολλά να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη και με ανθρώπους που σε αγαπούν.....

Parents Land Gr είπε...

Χριστος Ανέστη. Χρόνια πολλά με υγεια και αγάπη.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρααααα! Χρόνια Πολλά και καλά με υγεία και πάντα με το ζεστό χαμόγελό σας! Η υγρασία φταίει για τους πόνους, μόλις ζεστάνει λίγο ο καιρός θα περάσουν, υπομονή. Φιλιά Σοφία

ΕΥΗ είπε...

Xρόνια σου πολλά να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.Θα περάσει και αυτό με το πόδι σου και όλα θα είναι και πάλι όπως πρέπει και θα ξεκινήσεις πάλι τα άπειρα όμορφα πράγματα που κάνεις.Και του χρόνου είμαι σίγουρη ότι θα γίνει τρικούβερτο γλέντι με τον παλιό αγαπημένο τρόπo.Φιλία πολλά..

mahler76 είπε...

Να σε χαιρόμαστε. Χρόνια σου πολλά με υγεία και αγάπη :)

Σοφία είπε...

Μέσα από την καρδιά μου,
χρόνια σου πολλά !!!!!
Φιλάκια

Κική Κωνσταντίνου είπε...

χρονια πολλα αχτιδουλα μου καλη!
να σε χαιρομαστε!
παντα γελαστη!
φιλακια πολλα!

Art4life είπε...

Χρονια πολλά Αχτίδα, να χαίρεσαι το όνομα, πάντα με υγεία.

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Χρόνια σου πολλά, Ηλια -Αχτίδα φωτεινή!!!!!
Πάντα με υγεία , κι ευτυχία!!!!!
Να σε χαιρόμαστε και να σε καμαρώνουμε!!!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Xris Kat είπε...

ΧPΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ kυpια Γεωpγια. ευχαριστούμε για το kεpασμα

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

χρόνια πολλά Αχτίδα μου!! Πάντα γερή και δημιουργική!!!

Unknown είπε...

@αχτιδα,να είσαι γερή κ να σε αγαπάμε μανούλα!!!

Tante Kiki είπε...

Χρόνια πολλά Γεωργία μου και καλά!! Με υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα και ευτυχία!!!!
Φιλιά πολλά και του χρόνου!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ''''
ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΥΠΕΡΟΧΟ'''
ΚΕΡΑΣΤΙΚΑ 2 ΚΟΜΜΑΤΙΑ'''
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ ΜΙΝΑ

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά αχτιδένια μου Γεωργία!!!
Πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη και γρήγορα να τρέχεις πάλι στα λιβάδια!!!

Κωνσταντίνα είπε...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία και αισιοδοξία!

Ανώνυμος είπε...

Χριστός Ανέστη, Γεωργία μας. Χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία. Πολλές πολλές ευχές για τη γιορτή σου. Να σου δίνει ο Θεός απλόχερα ότι επιθυμείς γιατί το αξίζεις όσο κανείς άλλος. Φιλιά Νιόβη

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά να ζήσεις ευτυχισμένα χρόνια μαζι με τα παιδιά και τα εγγόνια σου.βαω λαρισα

nikiad.blogspot.gr είπε...

Χρόνια Πολλά με υγεία και πολλές χαρές , Αχτίδα μου !!!!!

Beauty Follower είπε...

Χρόνια πολλά
και γλυκά!

Fotini Kouzoumi είπε...

Αχτιδουλα μου Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα για την ονομαστικη σου γιορτη!!!!! Να σε χαιρομαστε!!!!!
Περαστικα σου γλυκια μου και του χρονου με υγεια!!!! Φιλακιααα :*

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

χιλιοχρονη λατρεμενη μας Ακτιδουλα υπεροχο το κερασμα !!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα Αχτίδα μου!
Να είσαι πάντα γερή και καλόχρονη!
Φιλιά!

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά Αχτίδα μου!!!♥
Χρόνια Πολλά με υγεία, χαρές,χαμόγελα κι αγαπημένα πρόσωπα γύρω σου!!
Εύχομαι να νιώσεις σύντομα καλύτερα και να΄ναι όλα περαστικά κι αγύριστα!!
Πολλά φιλιά σου στέλνω...!
**Αννιώ**

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Χρόνια Πολλά.
Χρόνια Καλά.
Χρόνια Ευτυχισμένα.
Κάθε ημέρα να είναι μια μικρή γιορτή για σένα και τους αγαπημένους σου.
Ευχές για περαστικά...

metaxia nikolopoulou είπε...

Αγαπημένη μου Αχτιδα σου ευχομαιμέσα απ,την καρδιά μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ευτυχισμενα να εισαι γερη και παντα να χαιρεσαι την οικογενειά σου.
Ολα θα πανε καλα με το ποδι μη στεναχωρειεσαι και εγω ποναω ,θα πιασει ζεστη και θα περασουν ολα.Πολλα φιλια!!!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΡΑΜΑ είπε...

χρόνια σου πολλά και ευλογημένα. Εγώ τα θυμάμαι τα σοκολατάκια αν και είμαι μικρή.Τα κερνούσε η γιαγιά μου πάντα στην γιορτή της, γι αυτό άρχισα να τα κερνάω κι εγώ στην δική μου γιορτή,εις ανάμνησή της, μιας και φέρω το ονομά της.

Rena Christodoulou είπε...

Χρόνια σου πολλά Γεωργία μου!!!!!
Να είσαι γερή και δυνατή και να γεράσετε μαζί!!!!
Καλή δύναμη σου εύχομαι!!!!
Πολλά φιλιά!!

rik είπε...

Χρονια Πολλα Πολλα για την γιορτη σου!Σιδερενια σου ευχομαι γρηγορα να το ξεπερασεις !!!!Φιλακια ζεστα ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Sophie είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα μου να χαίρεσαι τη γιορτή σου και όποιον άλλο έχεις!!!Να είσαι γερή σαν τα ψηλά βουνά!!!Φιλάκια!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ, ΑΠΛΩΧΕΡΑ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ, ΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΜΕΙΛ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΑΦΟΥ ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Μ'ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΑΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΔΩΡΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΗ ΑΦΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΕΥΧΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και από μένα!!!! Σας παρακολουθώ αρκετό καιρό, και σήμερα ένιωσα την ανάγκη να στείλω αυτό το μήνυμα. Μου θυμίζετε τη μαμά μου....η γλυκύτητα και η καρτερικότητά σας....μην αλλάξετε ποτέ!!!

Πολλά φιλιά,

Βίκυ.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και προπαντώς ευλογημένα αχτιδα μας γλυκιά!έχεις απόλυτο δίκιο οι πολλές από τις νέες γυναίκες δε ξέρουν τίποτα από αυτές τις παραδόσεις και το νοικοκυριο,, μόνο να συνουσιάζονται με όποιον κι όποιον ξέρουν! όμως οφείλουμε να πούμε καλή μου πως υπάρχουν και κορίτσια που σέβονται και τιμούν τις παραδόσεις και είναι άψογες νοικοκυρές καθώς τα έχουν διδαχθεί από τις μητέρες τους!

ikaxela είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, Αχτίδα μου! Εύχομαι πάντα χαρές και τραγούδια!!!! Φιλιά

Άμυ (Ψυχής σιωπές) είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά Αχτιδούλα μου γεμάτα υγεία και αγάπη!
Πολλά φιλάκια:))

nikol είπε...

Αχτιδούλα μου Χρόνια Πολλά και καλά σου εύχομαι . Με τέτοιο καιρό πως να μην πονάς , όμως όχι κλάματα !
Σε φιλώ με αγάπη και σου εύχομαι περαστικά σου

Mani di fata είπε...

Χρονια πολλα ,χρυσα ,ευλογημενα .Δημιουργικα οπως εσυ ξερεις.Φιλια Ιωαννα

Ανώνυμος είπε...

Γεωργια χρονια σου πολλα και καλα. Να χαιρεσαι την οικογενεια σου και γρηγορα περαστικα . Με πολυ εκτημηση και αγαπη. Βασω απο Ωραιοκαστρο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆
Χρονια πολλα σου ευχομαι σημερα στη γιορτη σου και να σου στελνει ο Θεός οτι ποθει η ψυχή σου!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

Ανώνυμος είπε...

Όσες ευχές οι φίλοι σήμερα θα σου πούνε,εγώ απλά σου εύχομαι αληθινές να βγούνε!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΦΗ

κυκλάμινο είπε...

Χρόνια σου πολλά Αχτιδάκι μου.
Να είσαι πάντα υγιείς και ευτυχισμένη με την οικογένεια σου.
Φιλάκια!!!!

Teteel είπε...

Χρόνια Πολλά,
να είσαι καλά και πάντα περιτριγυρισμένη από Αγάπη.

Λουση είπε...

χρονια πολλα να χαιρεσαι το ονομα σου...!!

ANNA FLO είπε...

Χρόνια πολλά πολλά και καλά εύχομαι. Μαζί με το Χριστός Ανέστη εύχομαι και περαστικά. Θα περάσουν όλα, άνοιξη και κόκαλα δεν πάνε μαζί...Σε κατανοώ απολύτως με το κρεβάτι.......και εγώ το ξάπλα με αρρωσταίνει αλλά όταν είναι απαραίτητο κάνουμε υπομονή,ναι;;;
Το λιόψωμο μ'αρέσει πολύ και φαίνεται λαχταριστό.
Και του χρόνου με υγεία και γλέντια όπως τα θες.

MATINASAKE14 είπε...

Χρόνια Πολλά , να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη να σε χαίρεται η οικογένειά σου . Φιλιά!!!!!

Ανώνυμος είπε...

xronia polla axtida mou kai perastika sou

ΑΜΑΜΕΛΙΔΑ Κ. είπε...

ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα να εισαι γερη και δυνατη[το ποδι σου θελει ξεκουραση].φιλακια Στελα

paloma είπε...

Καλή μου Αχτιδούλα,
χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή! Σου εύχομαι υγεία & ότι άλλο επιθυμείς να το έχεις!
Πωπω! Πολύ όμορφες οι λιχουδιές που μας κέρασες! Φαίνονται πεντανόστιμες! Σε ευχαριστούμε!
Φιλιά!

Achilleas είπε...

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα , γεμάτα αγάπη !!!!
Καλό βραδάκι !!!

BUTTERFLY είπε...

Χρονια πολλα Αχτιδουλα μου! Παντα φωτεινα και χαμογελαστα! Περαστικουλια...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΚΌΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ( ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ Ο ΖΗΛΙΑΡΟΓΑΤΟΣ) ΜΟΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ!μΟΥ ΓΕΜΙΣΑΤΕ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ.

Rena είπε...

Χρόνια πολλά Αχτίδα,να σε χαίρετε η οικογένεια σου αλλά και εμείς που δεν μπορούμε πλέον δίχως τις αμπελοφιλοσοφίες σου όπως τις λες!!!!
Εγώ πάντως τις έχω ζήσει όλες αυτές τις εορταστικές ετοιμασίες που είχες δεν είχες δουλειά έπρεπε να κάνεις για να δεχτείς τους φίλους και συγγενείς ακόμα και αν έπεφτε καθημερινή η γιορτή και ομολογώ πως δεν μου λείπουν καθόλου χαχα!!!!!
Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Να σε χαιρόμαστε, να σε χαιρόμαστε !!! Να είσαι πολύχρονη, με υγεία, χαρά και υπομονή!! Πολλά φιλιά !!!

Δημιουργία είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Γεωργία μου, να είσαι καλά να σε χαίρονται οι δικοί σου.

Ανώνυμος είπε...

Na eiste gerh ka georgia.......ygeia sas eyxomai apo kardias.....sygnomi gia ta greeklish....alla leipoun oi kores pou me vhthoun kai den mporo kaholou to ta blet
Maro
G

Kitchen Stories είπε...

Χρόνια Πολλά Αχτίδα μου!
Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!

Z.

Marie είπε...

༺♥༻ ♥༻ .༺♥༻ ♥༻ Άγγελοι σε βαπτίσανε, νονά η Παναγιά σου, διαλέξανε και βγάλανε Γεωργία σ'ονομά σου!!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!! ΝΑ'ΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ!!!Φιλάκια πολλά πολλά!!!༺♥༻ ♥༻ .༺♥༻ ♥༻

MARIA είπε...

Χρόνια Πολλά

MARIA είπε...

Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία

Ωραιοζήλη! είπε...

Χριστός ανέστη!
Χρόνια πολλά...γεμάτα από υγεία, αγάπη και χαρά...κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα...!
Ο άγιος Γεώργιος να σε προστατεύει πάντοτε :)
Καλό ξημέρωμα!

Marie-Anne είπε...

Χρόνια πολλά και από εδώ, Γεωργία! Να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται όλοι!!!

airis είπε...

Γεωργία μου χρόνια σου πολλά , με υγεία πάνω απ΄όλα!
Γλυκά δεν τρώω, τρελάθηκα όμως με το λιόψωμο!
Φιλιά!
Καλό ξημέρωμα και του χρόνου :)))

Memaria είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία!!
(η φωτογραφία του λιβαδιού είναι πραγματικά υπέροχη!)
Φιλιά πολλά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Να σε χαίρονται οι αγαπημενοι σου Γιωργία μου και εμεις μαζί τους.. να είσαι γερή και ευτυχισμενη κοντα τους.. μόλις ξεμπέρδεψα και εγώ με τις γιορτές μας.. και ήθελα και μέσα απο εδώ να σου δώσω την αγάπη μου και τις ευχές μου για χρόνια πολλαααααα!!!!και καλά.. κορίτσι μου... η φωτογραφία του λειβαδιου υπέροχη.. όπως και το γαλακτομπόυρεκο... αν βρεις χρόνο στήλε την συντσγή.. να δοκιμασουμε και αυτό...!!!! φιλακιαααααααααααα

Hengeo είπε...

Χρόνια μας πολλά και από εδώ!

Ειρήνη Ε. είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά, Αχτιδούλα!! Να είσαι γερή και δυνατή! Χαρά του καλού σου, των παιδιών και των εγγονιών σου!! Θα κεραστώ από το νόστιμο γαλακτομπούρεκο της Ιωάννας σου για να σου ευχηθώ και του χρόνου να γιορτάσεις και πάλι με Υγεία!!

litsa t. είπε...

καλησπερα.απο μια συμπατριωτισσα σασ ξενιτεμενη χρονια τωρα στη ναυπακτο που προσφατα επισκεφτηκατε.αχ τι μου θυμυσατε με τα σοκολατακια μαργαριτα και το λικερ.να ειστσ παντα καλα.