Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ο 1ος πίνακας μου είναι έτοιμος..


Σήμερα τελείωσα το 1ο πίνακα για την Εθελοντική κίνηση Ζωγράφοι για τα Παιδιά που θα μεταφερθούν στην Αμερική . Το θέμα είναι Γη και θάλασσα από την Ελλάδα και να περιέχει κάποιο μήνυμα.
Κάπως έτσι αρχίζει ένας πίνακας..στήνεις το τελάρο  και κοιτάς το λευκό μουσαμά..τον κοιτάς..τον κοιτάς...και το μυαλό τρέχει επάνω του και σχηματίζει χρώμα και πινελιές...
Πρώτα ένα στο περίπου σχέδιο τοποθέτηση αυτού που θέλεις να φτιάξεις με μολύβι..μια παλέτα που την τυλίγεις με αλουμινόχαρτο για να μη σου..λερωθεί.. ένα γραφείο άνω κάτω..σωληνάρια , πανιά..ακρυλικά χρώματα στη περίπτωση αυτή!
Δυστυχώς το μεγάλο στατό μου για ζωγραφική βρίσκεται στην..αποθήκη από τότε που κλείσαμε το εργαστήρι μου, βολεύτηκα με ένα μικρό μιας και ο πίνακας δεν ήταν παρά  60Χ20.


Τα πρώτα γενικά χρώματα γίνονται με πινέλο..κάτι σαν βάση για να δουλέψω την ιδέα μου..


Εδώ αρχίζουν τα ..πιο δύσκολα για μένα πια..η Πάρκινσον δεν με ευκολύνει σε μικρά πράγματα και λεπτό πινέλο..Βρήκα όμως τη λύση..στηρίζω το αριστερό μου χέρι με το δεξί από το καρπό και έτσι..μια χαρά..όχι τέλεια..μα αρκετά καλά..δίνω άφεση και δικαιολογία για το αποτέλεσμα στον εαυτό μου.



Εδώ αρχίζω τα ..παιχνιδίσματα..Λατρεύω τις μικτές τεχνικές..το ανάγλυφο, το καλλιτεχνικό στόκο, την αγαπημένη μου σπάτουλα , μια τεχνική που δούλεψα αμέτρητους πίνακες στα 35 χρόνια δουλειάς.


Τα χρώματα στη παλέτα..ο στόκος για ανάμιξη...


Το κύμα ανάγλυφο με στόκο θέλει να καταπιεί το καράβι ..την Ελλάδα μας...το τόπο και τους ανθρώπους μας, τα ήθη και έθιμα μας, το γέλιο και τη χαρά μας..τη ξεγνοιασιά που όλοι μας ζήλεψαν...


Ταξιδεύει το..καράβι μας..σε άγνωστα νερά..σε άγριες διαθέσεις..σε άστοργα κύματα και σε δυνατούς ανέμους... μα το φως υπάρχει..εκεί..στην άκρη..λίγο ακόμα αντοχή και το φως υπάρχει ..κάπου μαζί με το Θεό της στην άκρη ενός απάνεμου λιμανιού..


Το καραβάκι γίνεται με πινέλο..δυσκολεύομαι μα..τι στο καλό..όλα μπορούμε να τα ξεπεράσουμε..


Η σημαία μας ξεφτισμένη, οι άνθρωποι του απελπισμένοι, άλλοι βυθίζονται..άλλοι κρατιούνται..άλλοι κοιτούν μπροστά και κουνούν το μαντίλι στο φως που ίσως μόνον αυτοί βλέπουν...


Το φως..η Γη..αχνή σαν την ..Ελπίδα...ένα πουλί ελεύθερο σαν την Ανεξάρτητη ψυχή του Έλληνα..
κανείς δεν μπορεί να φυλακίσει ότι δεν αφήνουμε να σκλαβωθεί..


Έτοιμη η φαντασία μου..ο μικρός μου πίνακας..δεν μπορώ να πω ότι είμαι πλήρως ικανοποιημένη μα..μου αρκεί..μένει η υπογραφή στην άκρη του..


Μην αναρωτιέστε τι το θέλω το..μαχαίρι.. το έχω για να κόβω τα περισσεύματα του μουσαμά..ακαταστασία.. το βασίλειο μου..


Καλοτάξιδος ..ελπίζω να πουληθεί..Ο επόμενος θα είναι γήινος..ένα χωριό ίσως..ποιος ξέρει..
Τώρα πάω για καφεδάκι συγκέντρωση με φίλες..φιλάκια Αχτιδένια ..και..ναι..θα σας έχω και φωτογραφία περίεργα!..

42 σχόλια:

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πολύ όμορφος!!! Συγχαρητήρια και καλό καφεδάκι με την παρέα σου!

Georgina είπε...

Εντυπωσιακή η τεχνική σου και η ανάρτηση κατατοπιστικότατη! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Ευχές!

Nasia είπε...

το αγαπημενο μου θεμα η θαλασσα!!!!!!!πανεμορφο!!!!καλη επιτυχία!!!!

Ειρήνη Ε. είπε...

Αχτίδα, καλοτάξιδο το καράβι, τα πανιά του γερά να το αρμενίσουν και τα αμπάρια του, να γεμίσουν ελπίδα για όσους την έχουν ανάγκη. Ελπίζω να πουληθεί αμέσως και να συνεισφέρει επάξια στον σκοπό για τον οποίον φτιάχτηκε.
Καλό βράδυ.

creativeforfun.blogspot.com είπε...

Δεν σταματάτε ποτέ τις εκπλήξεις . . . Ευχαριστούμε για όλα όσα μας δίνετε & μας δείχνετε!

Unknown είπε...

Υπέροχος πίνακας! Και γεμάτος νοήματα! Είμαι σίγουρη ότι θα εκπληρώσει το σκοπό του!

OLINA M είπε...

Φτιαγμένος με ψυχή και αγάπη..απλά εκπληκτικός!
Να περάσετε όμορφα,πολλά φιλάκια!

Thalassenia είπε...

Γεμάτος νόημα, αίσθημα, καλοσύνη, τέχνη και ας μην είσαι ικανοποιημένη:)
Καλές θάλασσες να έχει όπως η Ελλάδα μας!

Φιλιά θαλασσένια.

maria είπε...

Υπέροχος ο πίνακάς σου Αχτίδα μου.
καλή επιτυχία
καλό βράδυ

Σοφία είπε...

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ! ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!

Maria Villioti είπε...

Πολύ όμορφο το έργο σου Αχτίδα μου...και φτιαγμένο με πολλή αγάπη.Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα...Σ'ευχαριστούμε πολύ!!!

princess είπε...

Αχτιδούλα μου μπράβο!

Ποδηλάτισσα είπε...

Υπέροχος πίνακας..... και με πολύ νόημα!!!!!!!! Να περάσεις όμορφα με την παρεούλα σου!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΙ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ..ΨΩΦΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ...ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ..ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΜΑΔΙΚΆ ..

anthivolon είπε...

Μου άρεσε και ο πίνακας και ο συμβολισμός του, να ΄σαι πάντα καλά Αχτιδούλα!!!

marilia είπε...

Πολύ όμορφος! Αχτιδένιος! ;)

φιλάκι

debbgoud είπε...

πολύ όμορφος!έχεις δοκιμάσει το κοντάρι της αγιογραφίας;

ElenaG είπε...

πολύ όμορφος Γεωργία μου...ο επόμενος να είναι ελπίδα...όχι κύματα...

σε ευχαριστώ από καρδιας για το όμορφο δώρο μα πιότερο για την αγάπη σου που ξέρεις να τη μοιράζεις απλόχερα...

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΠΙΘΑΝΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΣ!!!!!!!!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Ξανθή είπε...

Υπέροχο θέμα!! Όσο επιμένεις θα νικάς και τα όποια προβλήματα!!
Καλό σας βράδυ!!

Madlen είπε...

Πάρα πολύ όμορφος πίνακας αχτίδα, και το μήνυμα του καταπληκτικό!!
Μου άρεσε τόσο πολύ, μπράβο σου!!
Καλό βράδυ, καλή ξεκούραση!

Άννα είπε...

Πανέμορφος!!!!

stalamatia είπε...

Aχτίδα μου είναι υπέροχος όλο Ελλάδα Καλοκαίρι !Μπράβο!

Fanypap είπε...

Αχτίδα μου μπράβο σου γλυκούλα μου!!!Τέλειος πίνακας και το μήνυμά του επίσης!!!Καλοτάξιδο και το καράβι και ο πίνακάς σου!!!φιλάκια πολλά!!

Rena είπε...

Αχτίδα τέλειος ο πίνακας δεν θα μπορούσε να αποτυπωθεί καλύτερα το μήνυμα που στέλνει!!!!!

Nena είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΑΠΆΝΕΜΟ ΛΙΜΑΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΑΞΕΙ.... ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΆΣΕΙ.... ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ!!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,είναι τέλειος μανούλα μου!!και αποτυπώνει την ελληνική πραγματικότητα τέλεια!!!καλό βράδυ μαμ

SpIrToKoYto είπε...

είναι μαγικός ο τρόπος Αχτιδούλα που ένα λευκό σημείο στο άπειρο γεμίζει εικόνες,χρώματα,ιδέες και νοήματα...
κοίταζα το λευκό μουσαμά να μεταμορφώνεται και να γίνεται ταχυδρόμος και κομιστής...
περιμένω το άλλο...το γήινο...
να έρθει να δέσει η στεριά με τη θάλασσα,να γίνουν ένα τα χρώματα και η ελπίδα...
σε φιλώ...-:))

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΤΙΔΕΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕΣ....ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΠΟΛΛΑ....ΕΙΡΗΝΗ Κ

giasmin είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ,ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ.ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Admin είπε...

Καλημέρα! Υπέροχος ο πίνακας! Ελπίζω να καλοταξιδέψει το καράβι, το ίδιο και η Ελλάδα μας! Μύρισε καλοκαίρι ελληνικό με την ανάρτηση σας! Μακάρι να είχα ταλέντο στη ζωγραφική να έρθω βοηθός σας να σας κόβω τους μουσαμάδες και να σας ανακατεύω τις μπογιές! Νομίζω οτι θα έπρεπε να διδάξετε σε νέα παιδιά την τεχνική σας, να μεταδώσετε το ταλέντο σας! Η σημερινή μου ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε εσάς http://mamafromgreece.blogspot.com/2012/05/blog-post_11.html
Ευχαριστώ πολύ για όλα, Βικτώρια

Unknown είπε...

Εξαιρετικός ο πίνακας!!!! Μπράβο!!!!
Καλή επιτυχία!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα!!!υπεροχος ο πινακας!!!
Σε θαυμαζω γιαυτα που λες,γραφεις και φτιαχνεις!!Εισαι η θετικη ενεργεια των blogs.Να εισαι καλα και να μας χαριζεις καθημερινες "θετικες" αναρτησεις!!!
φιλια καλημερα

Margo είπε...

Είναι εκπληκτικός, η σκέψη που τον γέννησε η καρδιά που τον ενέπνευσε!
Μπράβο Αχτίδα μου και είμαι σίγουρη πως όλοι μας στο φως κοιτάμε και θα βγούμε σώοι και σοφότεροι από όλο αυτό.
Να σαι πάντα μα πάντα καλά!!!

Κωνσταντίνα είπε...

Θα πω απλά πως είναι υπέροχος και με συγκίνησε το μήνυμα που περνάει...συγχαρητήρια για την έμπνευση!

myStickland είπε...

Μπράβο αχτιδούλα..Τέλειος ο πίνακας σου..Καλοκαιρινός,''άγριος''..μου αρέσει τόσο!!
(ευχαριστώ για το σχόλιο σου!Λυπάμαι που και η δική σου μανούλα,λείπει..
είναι μεγάλο το κενό!!)
να χαίρεσαι την οικογένεια σου..
σε φιλώ!!

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχος ειναι!!!!
Κανεναν νεο απο τη φιλη σου τη Λευκη;

thomi είπε...

αχτιδα μου ΥΠΕΡΟΧΟΣ πινακας..πραγματικα θαυμαζω το ταλεντο σου..αερα στα πανια του ευχομαι:)

fantaizi είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΧΤΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΗ ΚΑΝΕΙΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΛΗΠΤΑ ΤΕΛΕΙΟΣ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΟΜΩς ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.

Vivika είπε...

Αχτίδα είναι υπέροχος! Τόσο ζωντανός! Πάρα πολύ μου άρεσε! Μπράβο!

ElenaG είπε...

Κανένα .. νησί βρε παιδιά.. κάποιο εξοχικό έρημο να με φιλοξενήσετε..την βγάζω και με σαλάτα..φως να έχει και αυλή..

τώρα διάβασα την προηγουμενη ανάρτηση!!!

Νησί είμαστε
φως έχουμε
αυλή έχουμε
μπορείς να τρως ότι θέλεις (τι μας νοιάζει ο Δημήτρης θα μαγειρεύει!ΧΑ!)
καλά σε ερημιά δεν το λες αλλα ησυχία έχουμε

περνάμε τις εξετάσεις;