Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Μια καλημέρα κι από μένα !


 

Μια καλημέρα να σας πω.. έτσι απλά για να " δηλώσω" παρουσία, να σας πω πως ίσως  αθόρυβα .. είμαι ΕΔΩ..υπάρχω..ανάμεσα στα δρομάκια των μπλοκόσπιτων σας. 

Σήμερα μία δύσκολη μέρα ,ανησύχησα τον άνδρα μου μα μετά σκέφτηκα πως έπρεπε να το αλλάξω αυτό , έπρεπε να δείξω πρώτα σε μένα πως όλα θα πάνε καλά. 

Ο καλός μου Δημήτρης πήγε εκείνος την Κάντυ βόλτα μέχρι να... χαπακωθώ και να λειτουργήσουν τα.. άκρα μου , το μυαλό και τα .. θέλω μου. Λοιπόν κοίταξα τον εαυτό μου στο καθρέπτη και σκέφτηκα πως έπρεπε να δώσω και μία εικονική κορτιζόνη σε αυτό που έβλεπα.

Τηλεφώνησα στο κομμωτήριο της γειτονιάς μου , ντύθηκα , μπαστούνι και με ένα Δημήτρη που διαρτυρόταν και ήθελε να με συνοδέψει ξεκίνησα το.. δύσκολο ταξίδι μου μέχρι το απέναντι τετράγωνο στη γωνία στον καλό μου Βασίλη και το.. συνεργείο κοριτσιών του. Ο Βασίλης πριν πολλά χρόνια αγόρασε το μικρό μαγαζάκι ακριβώς απέναντι από το εργαστήρι , νεαρός τότε ξεκινούσε με όνειρα. Το πρώτο καιρό ερχόταν σε μας απέναντι με άγχος και ανασφάλεια για τους πελάτες που δεν.. πολλαπλασιαζόντουσαν! 

Του έλεγα γελώντας πως θα έρθει η ώρα που θα τους δέχεται με ραντεβού... και είχα δίκιο. Σε λίγο το μαγαζάκι δεν του έφθανε, παντρεύτηκε, μεταφέρθηκε σε γωνιακό κεντρικό, έβαλε προσωπικό και βέβαια μόνιμος πελάτης ο άνδρας μου.

Σήμερα με υποδέχθηκαν με χαρά, με βοήθησαν να ανέβω τα 2 σκαλοπάτια παρά την ντροπή μου και.. θυμηθήκαμε εκείνες τις παλιές μέρες, τις κουβεντούλες μας, τα αστεία μας. 

- Τι να σας κάνω ; με ρώτησε το κοριτσάκι..

- Ότι μπορείς γλυκιά μου που να μπορώ να βλέπω το πρωί στον καθρέπτη κάτι.. ανεκτό!

Γύρισα σαν... καβουράκι σιγά σιγά, μία δύσκολη μέρα σήμερα , δεν μπόρεσα να πάω για κεράκι στην εκκλησία μας της Οσίας Ξένης που γιορτάζει σήμερα....... Γύρισα, άκουσα τον Δημήτρη να μου λέει...πόσο όμορφη έγινα...αυτό το παιδί των 76 χρόνων... με βλέπει ακόμη στα..22 όπως με γνώρισε.. Δεν βλέπει το μπαστούνι, τα..αχ και βαχ..τα χάπια, το ότι μπαίνω όλο και πιο σπάνια στο εργαστήρι.


Χαμογελάμε φίλοι μου , δεν το βάζουμε κάτω ,έγινα.. κουκλί σας λέω στο κομμωτήριο ,θα βάλω τώρα τις.. παντόφλες μου και θα ξεσκονίσω το μπλοκόσπιτο που αράχνιασε. Μετά λέω να κάνω στον άνδρα μου ριζόγαλο που αρέσει και να προσπαθήσω να κάνω μία ηλεκτρική με αυτή την αγχώνευτη νέα που αγόρασε ο άνδρας μου που δεν μπορώ να την μεταχειριστώ.

Εύχομαι να είστε καλά, σας παρακολουθώ όσο μπορώ, δεν ξέρω αν διαβαστούν αυτά που γράφω σήμερα μα πρέπει.. οφείλω να ευχαριστήσω αυτές που μου στέλνουν μηνύμα και συμβουλές για να είμαι καλά.

           Αχτιδένια φιλάκια

10 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ωωωωωω Κυρία μου! Συνυπογράφω! Αρχόντισσα έγινες! Με γειά, καλορίζικη και επικροτώ απόλυτα την επίσκεψη, Γεωργία μου. Ο εαυτός μας, δικαιούται περιποίηση, προσοχή και αγάπη. Και μπράβο που το αποφάσισες.
Μα ακόμα ένα μεγάλο μπράβο, σε αυτό το μεγάλο σου παλικάρι, το Δημήτρη. Ειλικρινά με συγκινεί και εκείνος και οι δυό σας.
Σας έχω κόνισμα στο θέμα συντροφικότητας, αγάπης και στήριξης, καλή μου φίλη.
Λοιπόν, στέλνω πολλά φιλιά, να είστε καλά.
Καλή συνέχεια κούκλα μου.

ANNA FLO είπε...

Έτσι σε θέλω, έτσι σε φαντάζομαι. Ψηλά το κεφάλι, δραστήρια, να μην υποτάσσεσαι σε τίποτε και να προσέχεις την Αχτίδα...έτσι.
Να στε καλά και τα ζευγάρια έτσι μοιράζονται τα καλά και άσχημα, έτσι συμπαραστέκονται.Είστε πρότυπα.
Φιλιά πολλά και χαίρομαι που είσαι εδώ στα δρομάκια μας

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Κούκλα έγινες βέβαια (όχι πως δεν ήσουν και πριν), αλλά το φρέσκο περιποιημένο μαλλί μας ανανεώνει και μας δίνει δύναμη και αυτοπεποίθηση!! Πόσο σε χαίρομαι για τη δύναμη να αντιμετωπίζεις τα δύσκολα της ζωής !!! Έτσι να παραμείνεις και να χαίρεσαι και τον σύντροφό σου !!!!
Σου στέλνω την αγάπη μου, μια αγκαλιά και πολλά φιλιά !!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα Αχτίδα μας,

Σας στέλνω και στους δυο σας μια μεγάλη αγκάλια και δυο δυνατά φιλιά <3

Άννα απο Λάρνακα

Σοφία Τσιμάρη είπε...

ψυχούλα μου ....
είσαι γλύκα .... η ομορφιά σου είναι το υπέροχο μοναδικο χαμογελο σου !!!!κρατα γερα ...

Marina Tsardakli είπε...

Κούκλα ήσουν έτσι και αλλιώς, αλλά πάντα οι αλλαγές στα μαλλάκια μας, μας ανανεώνουν.
Η Οσία Ξένη να σε ευλογεί και η Παναγιά να σε κρατάει υπό τη Σκέπη Της!
Καλά κάνεις και δεν χάνεις το χαμόγελο σου. Να 'σαι πάντα καλά, παρά τις δυσκολίες, να φωτίζεις τον κόσμο γύρω σου.
Να 'ναι οι μέρες σας γλυκές και νόστιμες σαν το ρυζόγαλο σας.
Πολλά φιλιά Αχτίδα μου :)

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Γιωργία μου γλυκιά καλέ; εσύ όσο πας και ομορφένεις φιλεναδα!
Και βέβαια δεν αφήνουμε τον εαυτό μας απεριποίητο και μαλάκι θα φτιάξουμε και ότι μας ευχαριστεί θα κάνουμε έχεις τον Δημήτρη σου και σε στηρίζει σε όλα να μην σε νοιάζει τίποτα φιλενάδα και όποτε έχεις διάθεση να γράφεις να ξέρουμε ότι είσαι καλά σε έχουμε έγνοια.
Την αγάπη μου πάντα αγκαλιά και φιλιααα! 🧡🤗😘

Ανώνυμος είπε...

Πάντα διαβάζω αυτά που γράφετε!!
Δεν σας γνωρίζω, αλλά σας νιώθω δικό μου άνθρωπο, πολύ κοντά μου, στη ζωή μου και πιο πολύ κοντά στην ψυχή μου.
Μπαίνω συχνά να κρυφοκοιταξω σαν άτακτο παιδί αν έχετε κάνει κάποια ανάρτηση για να χαρώ, να μου ανεβάσετε το ηθικό να πάρω ιδέες από τις πραξειςσας ,μα πάνω απ'όλα από την στάση ζωής σας.
Δεν θέλω να σας κουράσω άλλο με τα λόγια μου.
Να είσαστε καλά, για πολλά πολλά χρόνια ακόμη,να μας συντροφεύετε και να μας συμβουλεύετε ετσι όπως μοναδικά ξέρετε να κάνετε.
Με πολλή αγάπη Όλγα

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Γεωργία σας παρακολουθώ από το ξεκίνημα σας στη ιντερνετική γειτονιά.Εχω περάσει πολύ δύσκολα τα τελευταία 15 χρόνια,πάντα όμως θα πάρω και από εσάς δύναμη να συνεχίσω.Μου έχετε κρατήσει συντροφιά σε πολύ δύσκολες στιγμές.Σας ευχαριστώ πολύ .Με αγάπη Όλγα

Ανώνυμος είπε...

Έμπνεομαι από τα λόγια σας ! για τη ζωή για τη χαρά!! Να ειστε καλά!!!