Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα.

 



Άνοιξα σήμερα επιτέλους την πόρτα από το μπλοκόσπιτο μου που ξέρω πως παραμέλησα όμως.. τι να πω φίλοι μου.. δύσκολες μέρες πολλές φορές, πονάω , πονάω ασταμάτητα , δυσκολεύομαι να κινούμαι και χάνω την διάθεση μου, ποιός θα μου το έλεγε κανείς πριν χρόνια πως θα έχανα το.. αστείρευτο τότε κουράγιο μου. Συγχωρέστε με που δεν κάνω πολλά σχόλια, που δεν εύχομαι γιορτές και γενέθλια...



Ευχαριστώ φίλες για τα δωράκια και τις κάρτες σας, λυπάμαι αφάνταστα που δεν ανταποκρίθηκα με δικά μου για τον γνωστό λόγο.. ο δρόμος για το ταχυδρομείο! Χθες έβαλα και το 3ο μου εμβόλιο ευτυχώς χωρίς το παραμικρό πρόβλημα , αυτό πάλι τι να πει κανείς.. έχω εκατό κουσούρια και δεν είχα το κανένα και με τα τρία όταν οι φίλες μου οι κολητές ψήθηκαν στο πυρετό! Πάντως προσπαθώ όσο μπορώ να γίνομαι χρήσιμη στους γύρω μου και στον εαυτό μου. Αν με ρωτήσετε τι φοβάμαι περισσότερο θα σας πω αμέσως πως τρέμω για την ώρα που θα είμαι αναγκασμένη να βασίζομαι, να κουράζω με τα προβλήματα μου άλλους έστω και δικούς μου. 

Βρήκα..πέτρες και τις αξιοποίησα, είναι για τα ΑΜΕΑ μαζί με ότι άλλο είχα γιατί τελείωσαν και μερικά βασικά υλικά μου. 


 

 Λοιπόν κάνω ότι μπορώ,  ζωγραφίζω όπως βλέπετε όπως μπορώ, κάνω ..κέϊκ όποτε μου κατεβαίνει,


 Κουλουράκια.. είχα πει πως δεν θα ξανακάνω ε; ..  για όποιον μας επισκέπτεται.. μετά ξαπλώνω να ξεκουράζομαι, να μετριάζω τους πόνους μου και..ξανά από την αρχή. 


Φθάνουν τα Χριστούγεννα φίλοι μου, δεν θα είναι ποτέ όπως παλιά όμως ας ελπίσουμε πως τα επόμενα θα είναι για πολλούς από εσάς καλύτερα. Φίλοι μου .. Χρόνια Πολλά.. να έχετε υγεία αγάπη, ηρεμία ψυχής, ειρήνη και όνειρα για πιο καλές μέρες. 

                               Αχτιδένια φιλάκια 

11 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Είσαι δυνατή και θα τα καταφέρεις. Άλλωστε κάνεις αρκετά και η προσφορά σου είναι αξιέπαινη !!!!!! Καλά Χριστούγεννα, με υγεία πάνω απ όλα και πολλά φιλιά !!!!!

ANNA FLO είπε...

Ποτέ δεν θα είναι τα Χριστούγεννα όπως παλιά γιατί και εμείς οι ίδιοι αλλάζουμε, πόσο μάλλον τα χρόνια που περνούν.
Είναι και ο καιρός που πάει αντάμα με τους πόνους, κουράγιο...τι να πω; Κουράγιο μεγάλο έχεις!
Να σαι καλά, αυτό θέλω και οι πόνοι να είναι περαστικοί.
Ωραίες και οι πέτρες σου. Ωραιότατη και η ζωγραφική σου
Καλά Χριστούγεννα, ήρεμα, με υγεία και χαμόγελα
Φιλάκια πολλά

Άιναφετς είπε...

Με τίποτα μη το βάζεις κάτω γιατί ψυχικά έχεις αστείρευτη δύναμη και η απόδειξη είναι, όλες οι πανέμορφες δημιουργίες σου!
Μίλα με αγάπη εκεί που πονάς και θα δεις πώς μαγικά τα κύτταρα ανταποκρίνονται και ο πόνος μαλακώνει, δοκίμασε το σαν γιορτινό δώρο στον εαυτό σου!
ΑΦιλάκια με δυναμικές ευχές καρδιάς, για υγεία, χαρά και με πολλά χαμόγελα γύρω σου!

Μαρια είπε...

Αχτιδουλα μου μην το βαζεις κατω!καλες γιορτες με δυναμη ψυχης και πολλες ευλογιες στο σπιτικο σου!

Αννίκα είπε...

Τεράστια η δύναμη της ψυχής σου και η θέληση Αχτίδα μου! Τα πολύτιμα που φτιάχνεις ξεχειλίζουν αγάπη. Δύναμη και αισιοδοξία εύχομαι και οι πιο όμορφες στιγμές με γαλήνη, χωρίς πόνους.
Καλά Χριστούγεννα Αχτίδα μου!

Marina Tsardakli είπε...

Για όλους μας να έρθουν καλά Χριστούγεννα.
Να περάσεις υπέροχα Αχτίδα μου!
Μπράβο σου για την αγάπη που δίνεις στον κόσμο.
Καλά Χριστούγεννα :)

Giannis Pit. είπε...

Το κάθε σου έργο είναι μοναδικό. Οι πέτρες σου, ο πίνακάς σου. Και, παρά τις δυσκολίες σου, είσαι παρούσα, ζωντανή, αεικίνητη, παντού. Μην έχεις άγχος με σχόλια και τέτοια καλή μου φίλη.
Είμαστε όλοι εδώ μια αγκαλιά.
Στέλνω τις ευχές μου, την καλησπέρα μου και το κυριότερο μια ανοιχτή αγκαλιά.
Καλά Χριστούγεννα Γεωργία μου.

metaxia nikolopoulou είπε...

Όλα σου τα έργα είναι υπέροχα και ! μοναδικα γεμάτα αγάπη!!! Όσο για τους πόνους δεν είσαι μόνη φίλη μου και εγώ υποφέρω!!!! αλλά θα πιάσει η άνοιξη και θα περάσουν!! Εύχομαι χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα.
Φίλη μου, τα δώρα σου είναι μοναδικά.
Χαίρομαι που είμαι τόσο κοντά και μπορώ και παραλαμβάνω τα δικά μου άμεσα και ζεστά ζεστά.
Να είστε γεροί και να απολαμβάνετε τις χαρές της ζωής.
Πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά σε σένα και σ ολη σου την οικογενεια. Χριστός ετέχθη και να πάρει όλους τους πόνους και του χρόνου να χαρούμε τα γενέθλια Του με υγεία χωρίς ιούς....
Γιαγιά Φαιη

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Είσαι θησαυρός Γεωργία μου. Αν ήξερες πόσο κουράγιο παίρνουμε με όλα όσα δημιουργείς ασταμάτητα και σε πείσμα των δυσκολιών.
Να έχεις όμορφες γιορτινές μέρες, με την αγάπη που εκπέμπεις και την παίρνεις πίσω διπλή και τρίδιπλη, δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι.
Χρόνια πολλά αγαπημένη μας Γεωργία ♥

ΥΓ. Οι πέτρες σου μοναδικές, ο πίνακας αριστούργημα!!!