Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Η φιλία είναι... οικογένεια!

     


Σήμερα φίλοι μου...ξεπόρτισα...ναι ..ναι.. είπα αεί στο καλό στη καραντίνα, έστειλα τα sms και ξεκίνησα από το κομμωτήριο για την Κάντυ ( με πήγε ο καλός μου δηλαδή )  στο καλό μου φίλο Βασίλη που φροντίζει εδώ και.. και πολλά χρόνια όλα τα σκυλάκια μου.  Είμαι από αυτές που αρέσει η.. μονιμότητα σε συναλλαγές , τον ίδιο μανάβη.. τον ίδιο φούρνο.. τον ίδιο κτηνίατρο, κομμωτήριο...  γίνομαι φίλη με τους ανθρώπους και έτσι με βλέπουν κι αυτοί.


Μετά στη φίλη μου Μαιρούλα.. μαζί  από το σχολείο φίλοι μου, κάτι σαν αδελφή. Πολλές φορές λέω στον άνδρα μου πως την γνωρίζω πιο πολλά χρόνια από εκείνον! Είμαι από τα άτομα που σέβομαι τη φιλία και δεν έχω ανταλλάξει ούτε μία κακή κουβέντα με φίλες και ιδιαίτερα με την Μαιρούλα μου...βλέπετε για μένα θα είναι πάντα η .. Μαιρούλα μου κι εγώ η..Τζορτζίνα της!

Η φιλία είναι δεσμός... είναι υπόσχεση να είσαι δίπλα της στα καλά και τα άσχημα, να της λες την αλήθεια όσο σκληρή κι αν είναι , να μη την κρίνεις , να την ακούς , να χαίρεσαι με την χαρά της και να ματώνεις την καρδιά σου με το πόνο της. Με την Μαιρούλα λοιπόν τα έχουμε περάσει όλα αυτά και.. βέβαια τις σκανδαλιές μας στο σχολείο γιατί.. τις κάναμε τις σκανδαλιές μας ..ναι.. ναι.. όπως ομολογώ πως η αταχτούλα , το πειραχτήρι ήταν εκείνη κι αν μπορεί ας το διαψεύσει!!


Με περίμενε καφεδάκι, μα πάνω από όλα μία φίλη που της λέω όσα λέω μόνο στον εαυτό μου , εκείνα που κρατώ αποκλειστικά για την συνείδηση μου . 


Δεν σταματήσαμε βέβαια στο καφεδάκι.. γιατί έφτιαξε για μένα ένα κέρασμα που αγαπώ.. λουκουμάδες φίλοι μου με μέλι και καρύδια!!! Ομολογώ.. τους τσακίσαμε ανάμεσα σε κουβεντούλα, εξομολογήσεις, κους κους καλοπροαίρετο  τι δεν είπαμε !!!! Αν αναρωτιέστε για τον Δημήτρη μου .. τον έστειλα όπου είναι και αυτός ευτυχής με ένα βέβαια sms.. σε κατάστημα με μηχανήματα και εργαλεία . Και  βέβαια.. όταν γύρισα σπίτι ( έπρεπε να του κάνω κατάσχεση προσωρινή τη κάρτα) το μετάνιωσα γιατί.. Δημήτρης χωρίς ψώνια δεν γίνεται, μηχάνημα αγόρασε πάλι , πάλιιιιι και.. να η μουρμούρα από μένα ( έτσι για τα μάτια του κόσμου δηλαδή) !!!

              


Να και η Κάντυ μας κουρεμένη γιατί λόγω της καραντίνας και της δικής μου δυσκολίας να την πάω δεν την περιποιηθήκαμε εδώ και μήνες. Αυτό το σκυλάκι που τόσο αγαπώ ήρθε αργά και σε λάθος χρόνο στη ζωή μας.. θέλει φροντίδα που δύσκολα πια του την δίνω σε βόλτες και ταξιδάκια. 

Έτσι φίλοι μου πέρασα μία όμορφη μέρα και επειδή η καραντίνα μάλλον σκέπτομαι θα μας.. κατσικωθεί για πολύ.. πολύ...καιρό πια ( απαισιόδοξη) φρόντισα να έχω φίλους, την Μαιρούλα, την Ολίνα, την Βίκυ, την Γεωργία και ..ΟΛΕΣ εσάς που γεμίζετε την κάθε μου μέρα και σας ευχαριστώ γι΄αυτό.

                              Αχτιδένια φιλάκια

                       


3 σχόλια:

Χελώνα είπε...

Με γεια το κούρεμα. Χάρμα το καρεδάκι της. Καλά έκανες και πήγες στη φιλενάδα σου και χάρηκες λίγο, χρειάζεται. Η φιλία, η σωστή ,αγιασμένη σχέση.

ANNA FLO είπε...

Η φιλία είναι ευλογία Θεού. Όταν έχεις αληθινούς φίλους είσαι πρώτον τυχερή και δεύτερον έχεις αδέλφια κι ας είσαι μοναχοκόρη.
Όμορφη η Κάντυ έγινε. Και είναι ωραίο να έχεις σταθερή σχέση με καταστήματα και ανθρώπους
Καλησπέρα Γεωργία μου

Αμαλία είπε...

Κούκλα, κούκλα.
Φιλιά και στις δύο.