Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Ο τζίτζικας..


     

Ένας από τους πολλούς..τζι..τζι..τζι..απλά εγώ τον ξεχώρισα γιατί έχει κάνει στέκι την πλατανομουριά δίπλα μου και μου κάνει παρέα στο ..κέντημα.
- Τζίτζικα..τα έμαθες; η Πόλις εάλλω ξανά..άραγε πως θα δοξάζουν οι Τούρκοι τον Μωάμεθ τους έχοντας τα βλέμματα από τα βυζαντινά ψηφιδωτά επάνω τους;
-Τζίτζικα..τα έμαθες; 60 τα νέα κρούσματα του ιού..ξεχάστηκαν οι αποστάσεις, οι πισίνες στα σπίτια των..επωνύμων φίσκα, το ίδιο και οι κρυφές συναθροίσεις στα μπαράκια με..τσιλιαδόρους.
-Τζίτζικα...τα έμαθες; μία γειτόνισσα μου που μεγαλώνει μόνη το παιδί της έχασε την δουλειά της, αόριστη η επιστροφή..η κρίση του ιού της είπαν και έχει νοίκι και λογαριασμούς..
- Τζίτζικα... το έμαθες; κάποια φίλη που αγαπώ σαν οικογένεια μου μπήκε ξανά στην "αρένα" να παλέψει με τον ταύρο ξανά..και όμως χαμογελάει..κι εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω.
- Τζίτζικα..το έμαθες; τον Οκτώβρη λέει ο ειδήμων στο ράδιο η οικονομική κρίση θα φανεί σε όλο της το μέγεθος. 
- Τζίτζικα..το έμαθες; ο γείτονας μας στο κτήμα που ήταν η χαρά της παρέας κλείνει σχεδόν 2 μήνες σε νοσοκομείο.
- Τζίτζικα..πριν λίγο έμαθα για ένα τροχαίο που πήρε τον άνδρα από μία νεαρή μου φίλη..
Εσύ...τζι..τζι..κι εγώ σε ακούω..κι εγώ συνεχίζω την ημέρα όπως όλοι μας...εσύ...τζι..τζι...τζι..όπως όλα τα τζιτζίκια πίσω από τους τσιμεντένιους τοίχους..τζι..τζι...τζι..
Ξέχασα να σου πω για την ..αλλεργία μου...απεφάνθηκανοι ειδικοί πως είναι χημική αλλεργία από τα φάρμακα που μου δίνουν για να μη τρέμουντα χέρια ..για να περπατώ σταθερά..
Τζίτζικα..έκοψα τα πάντα..πήρα την απόφαση μόνη μου χωρίς να ρωτήσω κανένα..τζίτζικα..
Αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό, αυτή η χρονιά φαίνεται ότι ήταν..κουφή όταν κάναμε ευχές όλοι μας. Έχει ο Θεός θα πω και ελπίζω μόνο πως δεν αφήνει κανένα.
         Αχτιδένια φιλάκια ( Τζίτζικα ακούς;)

6 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Με τόσα άσχημα νέα που του είπες του τζίτζικα θα πάψει να τραγουδάει, θα το δεις!!Και πώς να μην πάψει που δεν γίνεται και κάτι καλό γύρω μας.
Οσο για τον ιό, ας είναι καλά και το άνοιγμα του τουρισμού...όχι μόνον εμείς χαλαρώσαμε αλλά και τουρίστες μας φέρνουν πεσκέσι τον ιο.
Σταμάτησες τα φάρμακά σου ε; Καλό θα ήταν να το πεις του γιατρού σου. Δεν ξέρεις αν είναι για καλό...
Πάντως κάτσε εκεί στο κτήμα εσύ, είσαι στον παράδεισο και θα σου έλεγα να κλείσεις και το ράδιο να μην ακους ειδήσεις και κλείσε τον υπολογιστή. Θα δεις πώς θα περάσεις καλύτερα έστω για λίγες ημέρες
Να προσέχετε όπως όλοι μας
Τα φιλιά μου

Χελώνα είπε...

Αχτιδα μου γιατι τα εκοψες ολα χωρις να συμβουλευτεις τον γιατρο σου; θα σε μαλωσω.. Μπορει να σου εδινε κατι αλλο που να μη σε πειραζει.

Giannis Pit. είπε...

Μάλιστα!
Μα καλύτερα ο τζίτζικας να έμενε σιωπηρός. Δεν το συζητάμε. Με τέτοια νέα καλύτερα ήταν η σιωπή.
Τι να πω βρε Γεωργία μου. Ελπίζω αυτό ο ορυμαγδός των άσχημων νέων να σταματήσει.
Καλησπέρα καλή μου φίλη.

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Αυτό το 2020 θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη μας για πάντα.
Τόσα γεγονότα και είμαστε ακόμα στα μισά.
Ο τζίτζικας θα τα διηγείται για χρόνια.
Με τα φάρμακα δεν παίζουμε Γεωργία μου.
Μη τα σταματάς χωρίς τη συμβουλή γιατρού.
Να περνάτε καλά στο κτήμα σας.
Φιλάκια πολλά.

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Ο μονόλογός σου αυτός, σπάει κόκκαλα. Άλλο περίμενα να διαβάσω κι άλλο ήταν τελικά.
Ένα "αχ" στα τραγικά που συμβαίνουν.
Οι απώλειες αβάσταχτες.
Κι ο αγώνας με τον "ταύρο" είναι μεγάλος ανήφορος. Ας έχει τη δύναμη να τον πιάσει απ' τα κέρατα και να νικήσει τελικά. Μακάρι!
Όσο κι αν ακούγεται αιρετικό, κατανοώ την αποχή σου απ' τα φάρμακα.
Μήπως να το έψαχνες με εναλλακτικές θεραπείες όμως;
Ό,τι κι αν αποφασίσεις τελικά, διαθέτεις ένα τεράστιο δυναμικό θέλησης και είμαι σίγουρη πως θα βρεις τις άκρες σου.
Οι καλύτερες ευχές μου θα σε συνοδεύουν.
Αγάντα φίλη μου...

Αννίκα είπε...

Γαλήνιες τούτες οι στιγμές του καλοκαιριού, που ντύνουν με σιωπές τα μεσημέρια και μόνο ο τζίτζικας ακούγεται ασταμάτητα, θέλοντας ίσως να πάρει λίγο απ' την θλίψη μας για όσα μας συμβαίνουν.
Να είσαι καλά Αχτίδα μου να προσέχεις την υγεία σου!