Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Η καλή χρονιά φαίνεται από την αρχή!


Πότε πέρασε ο χρόνος φίλοι μου δεν το πολυκατάλαβα , καλωσορίσαμε το νέο και προσπαθώ να ..χωνέψω το 2020 που όταν το σκέπτομαι μου φαίνεται..διαστημικό!
Πάντα θυμάμαι πως όταν ήμουν δημοτικό παιζόταν μία ταινία φανταστικού περιεχομένου με το τίτλο "2000" και μάλιστα πήγα με τους γονείς μου. Τότε λοιπόν μετρούσα στα δάκτυλα την διαφορά και έλεγα γελώντας:
-Ουυυυ! το 2000 εγώ θα είμαι γριά πια ποιος ζει ποιος πεθαίνει!!
Στο 2000 έγινα γιαγιά στο πρώτο μου εγγόνι και ένοιωθα ακόμα..νέα αφού είχα και το εργαστήρι μου και ήμουν ενεργή στο επάγγελμα! Ήρθε λοιπόν το 2020 φίλοι μου και δεν μπορώ να σας πω με ειλικρίνεια αν νοιώθω γριά..ή ακόμα η έφηβη έστω και με μπαστούνι!
Όπως βλέπετε περάσαμε υπέροχα, όλη η οικογένεια παρούσα , το σπίτι γέμισε χαρά και φωνές, φαγητά και γλυκά και ..το βράδυ παρακάλεσα το Θεό να ήμαστε και πάλι μαζί και προπαντός γεροί αφού η υγεία δεν αγοράζεται φίλοι μου ότι και αν λέμε.

                                                                                                                                                                                                   Η εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, περιλαμβάνονται οι Κώστας Κωνσταντινίδης και Ioanna Manassi, , τα οποία χαμογελούν, άτομα κάθονται και εσωτερικός χώρος

Όμως τις πρώτες κι όλας μέρες ο χρόνος μου χαμογέλασε αφού πήρα τα 2 αργοπορημένα δωράκια που όμως μου χάρισαν χαρά και τόσο γλυκιά αίσθηση της αγάπης σας.
Συγνώμη πάλι για τις φωτογραφίες..είπαμε..κουνιστές από εμένα πάντα..έτσι για να ξέρετε πως είναι δικές μου.
Από τη φίλη  Cartafista την Μία ένα κουτί με υλικά κατασκευών ( το καλύτερο μου παιδιά!!!).


Από κέντημα μέχρι..σοκολατάκια που τα κατάσχεσε ο άνδρας μου γιατί απλά..τα αγαπάει!! Και τι δεν έχω να σκεφτώ με αυτά τα υλικά, ευχαριστώ γλυκιά μου!
Μετά η καλή μου φίλη Ευτυχία που την γνώρισα στα μπλοκ με το όνομα "Μπαμπούσκα" όμως τώρα πια εγκατέλειψε το μπλοκόσπιτο και έγινε μόνιμη στο fb και φτιάχνει υπέροχα πράγματα με χαρτοπολτό και ξύλα..
Από την Χίο η φίλη μου με γέμισε με λιχουδιές που τίμησα δεόντως αφού ήμουν τυχερή ..δεν τις αγαπάει ο Δημήτρης!


Τέτοια μου κάνετε παλιόπαιδα και με συγκινείτε.. 
Πάει λοιπόν η Πρωτοχρονιά, έρχονται τα Φώτα , να και οι Ιωάννες και οι Γιάννηδες και μετά..μετά..
Λοιπόν γελάτε τώρα..μάζεψα τα υλικά των Χριστουγεννιάτικων κατασκευών μου και..έβγαλα την κούτα με τα..Πασχαλινά!
Φίλοι μου ας είναι η χρονιά μας γεμάτη Υγεία, Αγάπη και Τύχη, ας είναι δημιουργική, ειρηνική και όλοι μαζί ας αγκαλιάσουμε όλο το κόσμο σαν μία ασφαλή αγκαλιά.


Η Κάντυ μου σας στέλνει τις ευχές της και όποιος θέλει στο..άψε σβήσε ένα σπίτι καλοκαιρινό σας την στέλνω πεσκέσι για διακοπές. Δεν κόβω να την ανεχτείτε πάνω από 24ωρο! Φανταστείτε πως μου ξήλωσε την άκρη του χαλιού και το έβγαλα!!!
Καλή χρονιά φίλοι μου και..Αχτιδένια φιλάκια!

16 σχόλια:

Maria είπε...

Περνάνε τα χρόνια όπως το ποτάμι που κυλάει και πίσω δεν γυρνάει...μας μένουν οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε με αγάπημενα πρόσωπα, μας συντροφεύουν και προχωράμε μέσα στην βιοπάλη της καθημερινότητας. Η εγγονή σου, γλυκιά μου αχτιδουλα είναι ηλικία με τον μικρό μου γιο, που τώρα υπηρετεί την πατρίδα μας!!!
Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου,είναι όλα υπέροχα!!!
Καλή χρονιά!!!

Giannis Pit. είπε...

Γωργία μου,
καλή σου χρονιά!
Κοιτάζω την φωτογραφία σας τη μέρα της Πρωτοχρονιάς. Πίστεψέ με δεν έχει σύγκριση μια τέτοια εικόνα. Γεμάτος ο τόπος φατσούλες! Κάθε ηλικίας. Φορτωμένες αγάπη και χαμόγελο. Ευλογημένες στιγμές, ανεπανάληπτες.
Θέλω να χαίρεσαι άπειρες φορές τέτοιες στιγμές αγαπημένη μου φίλη. Να είσαι καλά! Γερή, δυνατή και δημιουργική.

ANNA FLO είπε...

Γεωργία μου γλυκιά καλή χρονιά και ευλογημένη. Να είστε γεροί και δυνατοί και να χαίρεσαι αυτήν την όμορφη οικογένεια που έχεις.
Να χαίρεσαι και την Κάντυ σου. Ταχπίνα με τσαμπουκά μ'αρέσει πολύ και φαίνεται στο μουτράκι της ότι δεν θα σου αφήσει τίποτε γερό! χαααχα έτσι και η δικιά μας. Δεν στρώνω χαλιά από τότε που την έχουμε!!
Χαίρομαι που περάσατε όμορφα. Οι οικογενειακές στιγμές είναι θησαυρός.
Να χαρείς τα δωράκια σου και καλές πασχαλινές δημιουργίες
Φιλάκια πολλά

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλή χρονιά Γεωργία μου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
Φιλιά!

Mia είπε...

Γεωργία μου, το Cartafista(!) το λάτρεψα! Έπρεπε να σε συμβουλευτώ πριν ονομάσω το μπλογκοσπιτάκι μου Craftartista! Χα, χα. Λοιπόν, κρατώ το όνομα και θα το χρησιμοποιήσω σε... δεύτερο μπλογκ! (Θεός φυλάξοι, εδώ δεν προλαβαίνω να ασχολούμαι με το ένα!!!). Χα, χα.
Φίλη μου, να τα χαρείς τα δωράκια σου. Τα αξίζεις και με το παραπάνω.
Τρελαίνομαι για την πόζα της Κάντυ!!! Να της δώσεις μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα.
Και να τους χαίρεσαι όλους, καλή μου. Η φωτογραφία με όλους σας μαζεμένους στο σαλόνι είναι πραγματικός θησαυρός! Πολλά φιλιά, αγαπημένη μου φίλη και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χρονια πολλα Γιωργία μου τι πιο ομορφο να περναμε αυτες τις γιορτινες μέρες με την οικογενεια φιλεναδα...ευλογημενες στιγμες ..τι ωραια φωτογραφία!!!! η Καντυ εκλεψε την παρασταση..χι.χι.
Να χαίρεσε παιδιά και εγγονια μαζι να είστε όλοι γεροί και η καινουργια χρονιά να σας φερει υγεια ευτυχία και αγαπη παντου..αχτιδα μου .
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...🎄!!!!!🧡🧡

Αννίκα είπε...

Καλή χρονιά Γεωργία μου πάντα με θετική διάθεση και τους αγαπημένους σου κοντά σου!

Αμαλία είπε...

Γλυκειά μου Γεωργία,
Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη σε όλους σας. Να είστε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι όπως στη φωτογραφία σας πάντοτε. Χαλάλι το χαλί, κούκλα η μικρή αντάρτισσα.
Φιλιά και ευχές από την καρδιά μου.

...irida... είπε...

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!ΧΡΟΝΙΑ ΣΑς ΠΟΛΛΑ!!!!2020 ΕΥΧΕς ΚΑΡΔΙΑς!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Όμορφες οικογενειακές στιγμές, να είστε καλά και του χρόνου και να χαρείς τα δώρα σου !!!
Καλή χρονιά και πολλά φιλιά !!!!!

Marie-Anne είπε...

'Ετσι καλά να πάει για όλους σας όλη αυτή η χρονιά, Αχτίδα μου.
Υγεία, αγάπη και πολλές χαρές γύρω σου να έχεις!
Χρόνια πολλά και καλά για όλους!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Χρόνια πολλά και καλη Χρονιά με υγεία , υγεία και πάλι υγεία Καλοδεχούμενη να ειναι και η καλή τύχη Ευχομαι η χρονιά αυτή είναι γεμάτη με ευχάριστα γεγονότα πολλές χαρές αλλά και αφθονη δημιουργική δραστηριότητα!!! Φιλάκια πολλά

Κωνσταντίνα είπε...

Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, δημιουργίες και αγάπη!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

LitsArt είπε...

Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Γεωργία μου.
Εύχομαι για πολλά πολλά χρόνια, να γιορτάζεται όλοι μαζί ή μάλλον περισσότεροι,γιατί θα παντρεψετε και τα εγγόνια σας σίγουρα .
Με γειά τα δωράκια σου.
Άντε να ξεκινάμε τα πασχαλινά 🤣🤣🤣
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά