Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019

Λίγες μέρες πριν..

                            Love you more each day ~ A collection of CLICK ON THE PICTURE (gif) AN WATCH IT COME TO LIFE. ....♡♥♡♥♡♥Love★it

 Λίγες μερες μας χωρίζουν από την ημέρα των Χριστουγέννων φίλοι μου, τα περίμενα και χάρηκα την αναμονή τους μέσα από τις προσπάθειες μου να φανώ χρήσιμη στις εθελοντικές μου προσφορές κάτι που με κάνει ευτυχισμένη.
Αυτές τις δύο τελευταίες η παρουσία φίλων από εσάς στο σπίτι μας ομόρφυναν την εβδομάδα μας και λέω..μας..γιατί ο Δημήτρης δέχεται τις φίλες μου σαν δικές του και ανοίγει το σπίτι, την..κουζίνα του και την καρδιά του σε αυτές.
Δεν θα μιλήσω για τα αποτυχημένα μελομακάρονα μου..πάει..έχω γίνει παρελθόν στα γλυκά με μόνη εξαίρεση το κέικ μανταρινιού μου που με κάνει να κοκορεύομαι πως είναι το καλύτερο!
Μου γεμίσατε την προσμονή των Χριστουγέννων με τις κάρτες, τα δωράκια, τα μέιλ και τα τηλεφωνήματα σας..το ευχαριστώ είναι λίγο.
                                       Mani shopping!
Το σπίτι μας θα γεμίσει την Πρωτοχρονιά αφού και οι δύο κόρες μας με τις οικογένειες τους θα τα περάσουν μαζί μας. Τα Χριστούγεννα θα τα περάσουμε οι δυο μας..ή μάλλον  οι ..τρεις μας αφού η Κάντυ είναι πια το μικρό μας στερνοπούλι!
Απολαμβάνουμε αυτή την ήσυχη μας γιορτή , ευχές, ένα απλό γεύμα με χροιά εορταστική, ένα ροζέ κρασί που αγαπώ και ατελείωτη κουβεντούλα με αναμνήσεις και όνειρα..Ναι..ακόμη κάνουμε όνειρα φίλοι μου..εγώ 67..εκείνος 72...ε! και; τα όνειρα είναι δώρο Θεού για ονειροπόλους σαν κι εμάς.
Θα ομολογήσω κάτι..σήμερα σκεπτόμουν τι μου λείπει..και το μόνο που βρήκα για να δακρύζω είναι : ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ και..η Κλώντη μου.....
Φίλοι μου λίγο πριν τα Χριστούγεννα, ας τα νοιώσουμε όπως πρέπει με αγάπη , προσφορά, ευχές και αναμνήσεις ακόμα και εσείς οι νέοι που τώρα τις δημιουργείτε φροντίστε να τις δημιουργήσετε και να τις χώσετε μετά στο αόρατο μπαουλάκι της ζωής σας για να το ανοίξετε όταν θα το έχετε ανάγκη.
Φίλοι μου λίγο πριν ..άπειρες ευχές και ...
                        Αχτιδένια ειλικρινή φιλάκια!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είστε πάντα καλά, γεροί και χαρούμενοι. Ο Θεός να σας δίνει όσα ονειρευτείτε.Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένη χρονιά. Τάνια από ΚΈΡΚΥΡΑ

Giannis Pit. είπε...

Καλά Χριστούγεννα αγαπημένη μας φίλη! Μια αγκαλιά με τα αγαπημένα σου πρόσωπα αυτές τις όμορφες μέρες. Να είσαι καλά, γερή, δημιουργική.
Ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα εκείνα τα όμορφα που μας χαρίζεις.

ANNA FLO είπε...

Καλά Χριστούγεννα Γεωργία μου. Να περάσεις όμορφα, να γεμίσεις και άλλες αναμνήσεις και να κάνεις όνειρα πολλά που ο νέος χρόνος να στα πραγματοποιήσει
Χρόνια πολλά!!!

Αννίκα είπε...

Με υγεία, τρυφερότητα και νοσταλγία να περάσετε όμορφα τα Χριστούγεννα Αχτίδα μου!
Χρόνια Πολλά!

Αμαλία είπε...

Γλυκειά μου Αχτιδούλα.
Σου εύχομαι από καρδιάς καλές γιορτές, με υγεία και αγάπη. Είστε ευλογημένοι με την οικογένειά σας. Και όσοι έχουν φύγει, σίγουρα είναι μαζί σας αυτές τις μέρες.
Φιλιά και την αγάπη μου και στους τρεις σας.

Κωνσταντίνα είπε...

Καλές γιορτές κα Γεωργία! Είμαι σίγουρη πως θα περάσετε όμορφα, είτε οι 3 σας, είτε με οικογένεια και φίλους. Βρίσκετε ομορφιά στο καθετί και αυτό σας γεμίζει αγάπη και αισιοδοξία. Να είσαστε πάντα καλά!

marypertax είπε...

Γεωργία μου χρόνια πολλά και καλά! Να περάσεις όμορφες γιορτές Χριστουγεννιάτικες σκορπώντας την αγάπη σου όπως κάνεις πάντα σε ολους τους αγαπημένους σου, και να δεχθείς τη δική τους απλόχερα. Ευτυχισμένος να είναι ο καινούργιος χρόνος και να κάνεις πάντα ό,τι αγαπάς!
Τα φιλιά μου από καρδιάς!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χρόνια πολλα φιλεναδα μου καλή..να περασετε ομορφα οπως εσεις ξερετε με το μοιρασμα της αγαπης και χαμογελα πολλα ..να χαιρεσαι τα υπεροχα δωρακια σου...
Και εμεις την πρωτοχρονια μαζευομαστε...χα..χα..
Να σας φερει το 2020 οτι καλυτερο στην ζωή σας..υγεια και αισιοδοξία..Γιωργια μου και πολλες αγκαλιες με αγαπη παντου.. 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡