Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Αχτιδένιες ώρες και σκέψεις..


Όπως καταλαβαίνετε από την φωτογραφία την Παρασκευή πήγαμε στο κτήμα μας , ο άνδρας μου κρατιόταν με το ζόρι σπίτι και από το να μαγειρεύει συνέχεια λιχουδιές κι εγώ να πρέπει να τις δοκιμάζω..προτίμησα το κτήμα.
Αν αυτό δεν είναι Φθινόπωρο ..ποια άλλη εικόνα θα μου το έδειχνε. Τα δένδρα μας πήραν το χρώμα του χαλκού, το έδαφος βρεγμένο και τώρα μπορώ να βλέπω ξανά την..είσοδο από το τροχόσπιτο!!
Μας επισκέφτηκαν οι δύο απέναντι γείτονες, είπαμε την στεναχώρια μας γι΄αυτούς που λείπουν και όλοι μας ελπίζουμε όλα να πάνε καλά και να τα καθίσματα στο μικρό μας τραπέζι που στριμωχνόμασταν.
Η ευτυχισμένη ήταν η Κάντυ που δεν συγκρατιόταν, έτρεχε με τον Κανέλλο στο κτήμα με ταχύτητες..Ολυμπιονίκη φίλοι μου, είχε γίνει μούσκεμα μα αν και φώναζε ο άνδρας μου εγώ την άφησα να ..διασκεδάσει έξω από τα όρια του διαμερίσματος. 
Μούσκεμα φίλοι μου μα ευτυχισμένοι και οι δύο αφού και το θηρίο μας έκανε σαν τρελό μόλις την είδε!


Γυρίσαμε σπίτι αργά το απόγευμα, την..μπουγάδιασα και μετά απόλαυσα την ζεστασιά του μπάνιου γιατί ομολογώ πως την..άρπαξα λιγάκι όμως με ένα καλό ύπνο και ένα χαπάκι για κρύωμα με έκαναν να ξυπνήσω σήμερα σαν..πουλάκι!!
Βέβαια τι θα έκαμνε ένα..πουλάκι σαν κι εμένα; Μα θα δημιουργούσε ότι σκεφτόταν με τα διάφορα υλικά που έχει μπροστά της. 
Δεν τα ξέφυγα τα ρόδια..όλοι μου τα ζητάνε..


Και για τα παιδάκια του Άγιου Στυλιανού έτοιμο το πακετάκι περιμένοντας την Μαιρούλα να το πάρει και να το πάει.


Να πω πως ότι οφείλω για να στείλω για δωράκια που έχουν κερδίσει ή έχω υποσχεθεί είναι έτοιμα , πακετάκια, φάκελοι απλά περιμένω να μαζέψω κι άλλα και να τα πάω μαζεμένα στο ταχυδρομείο. 


Όπως βλέπετε από τα ολίγα που σας δείχνω φτιάχνω διάφορα, είπαμε..ότι βρω μπροστά μου και αρχίζουν τα κιβώτια με υλικά κάτω από τα τραπέζια του εργαστηρίου μου να αδειάζουν !

                     

Είχα πακέτα με ημερολόγια, ξόδεψα και ότι πακέτο πηλό είχα, έκανα και τα γύψινα εκκλησάκια μου, κατανάλωσα αμέτρητες σιλικόνες, φιόγκους, κορδέλες, χάντρες.. όμως αυτό είναι η χαρά μου .


Βέβαια τα CD βρήκαν αμέτρητους προορισμούς από το να πεταχτούν στα σκουπίδια. 


Σήμερα έμαθα και για που έφτιαχνα το ένα δέμα. ήρθαν να το πάρουν και ..δειλά ρώτησα:
-Που είπατε πως θα πάνε αυτά; σε ποια εκδήλωση;
- Για το Φαρμακείο το Κοινωνικό!
Ωραία, χαλάλι τους ! Καλή πώληση.
Το ΣΚ σπίτι, οι δυο μας, θα συζητάμε, βλέπουμε ταινίες, θα μαγειρεύει και θα του λέω πόσο όμορφο το έκανε, θα ζωγραφίζω όταν τον πιάνει ύπνος στο καναπέ και θα χαϊδεύω τη Κλώντυ που έμαθε και πηγαίνει στη πόρτα με το ..λουρί!
Φίλοι μου σας εύχομαι ότι καλύτερο ! 
Αχτιδένια φιλάκια

6 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Μου αρέσει που τα κομμάτια της καθημερινότητάς σας, τα διανθίζεις με τις δημιουργίες σου Γεωργία μου. Που πάντα ξεχωρίζουν.
Είναι όμορφο το κτήμα και το Φθινόπωρο. Παρακολουθείς τις αλλαγές στη γη και στη χλωρίδα.
Είναι και αυτό μια ευλογία.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Αυτό το πράγμα που κάθομαι και χαζεύω την Κάντυ και δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω της, με ξεπερνάει!
Ενώ δίπλα της είναι κοτζάμ Κανέλλος! Αλλά τι να κάνω;
Έχω τις αδυναμίες μου!
Εντάξει και το κτήμα είδα και τα όμορφα που έφτιαξες, όμως μία είναι η Κάντυ!
Καλό Σαββατοκύριακο Αχτίδα!

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ είπε...

Αχ Αχτίδα μου. Οι αδυναμίες δεν κρύβονται.....αντί να γράψεις Κάντυ έγραψες Κλώντη.
Η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ δυνατή. Να είσαι πάντα καλά!!!!
Μία φίλη από Αθήνα που σε διαβάζω ανελλιπώς.

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αυτη η χαρα της δημιουργιας αχτιδα μου δεν υπαρχει ευτυχως ειναι και αυτες οι μερες να απασχολουμαστε λιγο απο την καθημερινοτητα...ειναι ομορφες οι μερες αυτες της προσμονης των γιορτων δινουν χαμογελα..που τοσο τα εχουμε αναγκη φιλεναδα..
Ομορφες φθινοπωρινες εικονες απο το κτημα σας..
Να εχεις μια ομορφη εβδομαδα...να περνας ομορφα..φιλακιαααα!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Όπως πάντα καταπληκτικές οι δημιουργίες σου Αχτίδα και είναι ακόμα πιο όμορφες γιατί τις φτιάχνεις με αγάπη !!!! Σε φιλώ !!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Είσαι ανεξάντλητη και πάνω απ όλα ευαίσθητη και δοτική.
ευχομαι ο,τι δίνεις να παίρνεις στο πολλαπλάσιο αγαπημένη μου Αχτίδα γιατί το αξίζεις πραγματικά!
Φιλιά πολλά