Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Ανοιξιάτικη ζωγραφική

Το ΣΚ μπροστά μου και φεύγω στο καταφύγιο μας που το επιθύμησα είναι αλήθεια γιατί εκεί μπορώ να κεντώ, να ζωγραφίζω, να ακούω τα πουλάκια, να περπατώ με τις γειτόνισσες ακόμα και με το μπαστουνάκι μου.
Όμως αυτές τις μέρες τελείωσα κάτι που ζωγράφιζα και που η ανοιξιάτικη διάθεση μου έκανε να βάλω χρώματα και αίσθημα.
Αν θέλετε νέα και για την φίλη μου πια..Α επικοινώνησε μαζί μου, θα χειρουργηθεί στις 20 κι εγώ βέβαια..θα είμαι δίπλα της.



                     Και τα δύο παλαιότερα ..





Τώρα ..ξεκούραση, σήμερα είχα τον έλεγχο στο νοσοκομείο για την Πάρκινσον, πήρα..συγχαρητήρια και απέδειξα πως μπορείς να κάνεις θαύματα όταν .. δεν ξεχνάς την φαρμακευτική αγωγή, όταν επιμένεις και αδιαφορείς για τυχόν..σπασίματα ποτηριών , στραβές πινελιές ,στραβές και διακεκομμένες γραμμές στους πίνακες,  αστάθειες και πεσίματα.
Επιτρέψτε μου...
Μανούλα μου δεν σε ξέχασα ποτέ..δεν μπορώ να πω Χρόνια Πολλά , θα πω μόνο: Ευχαριστώ γι΄αυτό που είμαι χάρη σε σένα..


Φίλοι μου σας εύχομαι ένα όμορφο ΣΚ να το χαρείτε όπως σας το φέρει ο Θεός και τα δικά σας όνειρα!
                                   ΑΧΤΙΔΈΝΙΑ ΦΙΛΆΚΙΑ

9 σχόλια:

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Θαυμάσιοι οι πίνακές σου Αχτίδα μου και βέβαια με τόσες δραστηριότητες βάζεις κάτω την επιστήμη και οι γιατροί θα σε θαυμάζουν !!! Και συμφωνώ μαζί σου για ένα ευχαριστώ στις μητέρες μας που δεν τις έχουμε πια, για ότι έκαναν για μας !!!
Καλά να περάσεις στο κτήμα και συνέχισε να απολαμβάνεις τα χόμπι σου για να είσαι πάντα καλά !!!! Μια αγκαλιά και τα φιλιά μου !!!!

Giannis Pit. είπε...

Πόσο όμορφοι οι πίνακές σου Γεωργία μου. Και διαφορετικοί στην τεχνοτροπία, καλύπτεις πολλές σχολές.
Η Μητέρα εμβληματική φυσιογνωμία στη ζωή μας. Πάντα θα στέκει ολοφώτεινη παρουσία δίπλα μας
Καλό Σαββατοκύριακο Γεωργία μου.

drastiria είπε...

Εντυπωσιακοί οι πίνακες σου, Αχτίδα μου, αλλά με έκανες να ανατριχιάσω από συγκίνηση με το σχόλιο σου για τη μητέρα σου. Να είσαι πάντα καλά!!!

Νίκη είπε...

Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Αχτίδα μου!
Οι πίνακές σου είναι εξαιρετικοί, αυτά τα χρώματα μου φτιάχνουν την διαθεση!!
Φιλιά πολλά!!

Αννίκα είπε...

Μπαξές η ψυχή σου Αχτίδα μου, ευλογημένοι όσοι πέρνουν απ' την αγάπη σου.
Οι πίνακές σου πολύ όμορφοι, εμπνευσμένοι.
Για τις μανούλες που ζουν στην καρδιά μας...ένα ευχαριστώ κι ένα κεράκι για την ψυχούλα τους.
Να είσαι καλά!
Φιλιά!

Mia είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου, Αχτιδένια μου. Ακόμη κι αν δεν είναι εδώ, μας βλέπουν από ψηλά και χαμογελούν. ΛΑΤΡΕΨΑ τους πανέμορφες πίνακές σου, φίλη μου. Θερμά συγχαρητήρια και πολλά πολλά φιλιά.

Αννίκα είπε...

Καλημέραααα από μια αφηρημένη.
Και ...."παίρνουν απ' την αγάπη σου βεβαίως-βεβαίως" μη γελάνε με τα χάλια μου
Σε φιλώ από μια ηλιόλουστη Αθήνα!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χρονια πολλα σου φιλεναδα και σε όλες τις μανουλες .. για όσες εχουν γινει αστερια .. να ειναι καλα εκει που ειναι και εμεις γερες να τις θυμομαστε αχτιδα μου ...να χαιρεσαι τους αγαπημενους σου.. Τι ομορφια να μπορεις να αποτυπωνεις στον καμβα την ερωτικη Ανοιξη υπεροχο ταλεντο ειναι .. ετσι θα ονομαζα τους πίνακες εγω..
Να περνας ομορφα ..την αγαπη μου παντα φιλακιαααα!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Χρόνια πολλά και καλά για όλες τις μανούλες φίλη μου.
Μπράβο που αντιστέκεσαι σαν παλικάρι κσι τα καταφέρνεις μια χαρά.
Να περνάτε καλά στο κτήμα σας.
Θα περιμένουμε νεα για την υγεία της κοπέλας. Εύχομαι να το ξεπεράσει γρήγορα.
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά